-Günaydın Doktor.
-Vay canına bu sefer erkencisin Stark, sana da günaydın!
-Nasılsın?
-Ben iyiyim Stark, sen nasılsın?
-Ben de iyiyim...
-Emin misin?
-Evet, galiba eminim.
-Sanırım aramızdaki tek berbat yalancı ben değilim.
-Tamam belki de biraz kafa dağıtmaya ihtiyacım vardır.
-Hey, ne oldu iyi misin?
-Sadece seninle konuşmak istiyorum Doktor.
-Peki, tamam konuşalım da ne konuşalım Stark?
-Bilmiyorum Doktor. Yani kafamı dağıtmaya ihtiyacım vardı, telefonumu aldım ve sana mesaj attım.
-Ne olduğunu anlatmak ister misin?
-Doktor bu konudan bahsetmek istemiyorum. Sadece seninle konuşmaya ihtiyacım var...
-Tamam Egoist Dahi sen nasıl istersen.
-Teşekkürler... Eee senin yüzün nasıl oldu?
-Yani bıraktığın gibi.
-Ha hâlâ büyükanneme benziyorsun yani?
-Stark seninle bu konuyu konuşmuştuk değil mi?
-Aaaaa hayır?
-Sırf beni gıcık etmek için bana bu eziyeti çektirdiğini biliyorum ama yine de bu tuzağa düşeceğim. Koca dünyada benim gibi eşsiz bir suratı benzete benzete büyükannene mi benzettin Stark?!
-HAHAHAHAHA! Büyükanneme haksızlık ediyorsun Doktor. O da çok güzel yüz hatlarına sahiptir! Sadece biraz buruşmuş...
-Ha Ha aman ne komik. Sen stand up falan mı yapsan Stark? Saçma sapan kahramanlık işleri yaparak harcanıyorsun!
-Ah bunu düşünmediğimi söylesem yalan olur. Her neyse Doktor bizim Rogers seni sordu.
-Beni mi, neden?
-E kuleye gelmedin de ondan!
-Bundan ona ne?!
-Doktor! O bizim ekibin patronu gibi bir şey ve bunu merak etmek hakkı.
-Kusura bakma Stark ama ben kimseye hesap vermem!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İronStrange||•Texting
General FictionTony Stark'ın Dr Stephen Strange'i Avenger ekibine dahil etmek için verdiği uğraş, bambaşka bir hikayeye dönüşür...