-Günaydın zümrüt gözlüm!-Sana da günaydın esmer şekerim de bu hareketini neye borçluyum?
-Hangi hareketimi?
-İşte tam olarak bu hareketini.
-Doktor kahvaltını yaptın değil mi?
-Tony!
-Ne?! Anlamıyorum seni Doktor. Gerçekten sabahları çekilmez bir adam oluyorsun.
-Bunu söyleyen ilk kişi değilsin.
-Öyle mi?! Başka kimler dedi, kızlar mı dedi, yok yok kesin erkekler demiştir, cevap versene Doktor kız mıydı, erkek miydi?
-Ya bir dur!
-Evet durdum, ne oldu?
-Bir şey olmadı. Bir dur da parmakların dinlensin.
-Doktor ben bir teknoloji dahisiyim. Sana gerçekten parmak usulü mesaj attığımı mı sanıyorsun?
-Doğru ya sen teknoloji dahisiydin teknoloji cahili olan benim. Kesin konuşarak falan yazıyorsundur.
-Hayır ama yaklaştın.
-Yaklaştım mı? İleri seviyesi ne oluyor tam olarak?
-Düşünerek yazıyorum.
-Ne?!
-Boşver benim şapşal sevgilim. Sen soruma cevap ver yoksa seni hem düşüncelerimden hem de telefonumdan engellerim!
-Dur, sakın! Öncelikle hangisini söylersem daha az trip yerim, kızı mı erkeği mi?
-Düşünmem gerekiyor.
-Düşündün mü?
-Düşünsem sana mesajı gelirdi değil mi?
-Ha evet doğru, afedersin.
-Sanırım hiçbiri. Hangisini söylersen söyle seni yine de enegelleyeceğim.
-Pekâlâ sen teknoloji dahisi olabilirsin ama ışınlanma gücü hâlâ bende Tony.
-Yani?
-Yani beni zihninden veya telefonundan engellemen bir şey değiştirmeyecek. Yine de gece yatağında olacağım.
-Koynumda yılan besliyorum resmen!
-HAHAHAA!
-Gülme Doktor! Şuan ne yapsan yaranamazsın bana!
-Yalvarsam...
-Ne yapsam dedin?
-Yalvarsam dedim. Hoşuna gittiğini biliyorum Tony!
-Eeee, hayır. Şuan asla hoşuma gitmiyor!
-Merhamet dilensem de affetmezsin?
-...
-Tony?
-Hala gelmedin, seni bekliyorum!
-Şimdi mi?!
-Sakıncası mı var?
-Aslında hayır ama yeni uyandık ve saat bunun için biraz erken.
-Kontrol bende Ukala Doktor'um, seni bekliyorum!
-Tamam! Şimdi bir taksi çevirip geliyorum hemen.
-Hayır taksi bekleyemeyiz. Portalla gel!
-Ha o kadar..!
-Doktor geliyor musun, vazgeçmek üzereyim!
-...
-Doktor... Mutfağa mı portal açtın beceriksiz!
-Birkaç tabak kırmış olabilirim. Tony evin çok büyük ne yapabilirim? Ayrıca bu makarna kaç günlük?
-Ha o mu? Çok değil 4-5 günlük.
-Yuh! Tony sanırım bu canlı ve hareket ediyor!
-Buraya makarna için mi geldin Doktor?! Makarnamı rahat bırak ve buraya gel. Ona hakaret edemezsin!
-Makarnaya mı?
-Evet, makarnaya!
-Tamam, tamam özür dilerim kızma. Senin için bir makarnadan özür dilemediğim kalmıştı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İronStrange||•Texting
General FictionTony Stark'ın Dr Stephen Strange'i Avenger ekibine dahil etmek için verdiği uğraş, bambaşka bir hikayeye dönüşür...