Az első találkozás a legfontosabb... talán.
Miközben vártam a hívást utána néztem a két személynek és eléggé megdöbbentem mégis úgy éreztem megnyugodtam..
a Jungkook nevű fiú eléggé aranyos és kedves míg a Hanbin úgyszintén mégis eléggé vagány és merész mindkettő. Talán sikerülhet minden és már az elején nyeregben leszek.. talán.Elmentem nehány ruhát venni mikor megkaptam a boltból a fizetést -persze ebből hagytam otthon is- felkészültem selyem kisruha magassarkú és fekete fehérnemű.. elfogom csábítani őket és elérem segítsenek alapokon mentem ezeket venni meg.. de most jött a neheze.
Elmentem fodrászhoz, aki sötét hajamból szőkésbarna hajat varázsolt, de hagyta a hullámot benne. Miért is volt nehéz? Imádtam a sötét hajam egyedi volt a zöld szemeim mellett.Ezután vártam és vártam, hogy a kiadó izgató hívjon engem, de ez két nap után történt meg. -eléggé korán-
-Hanbin az első, ma este 9 a hotelben fog várni. A kulcs várni fog téged. Hanbin egy nagy fellépés előtt kíván lazítani.. Érd el sikerüljön neki.-változott az igazgató hangja felém, úgy kezelt mintha tényleg csak egy örömlány lennék.
Válaszolni se engedett, de nem is érdekelt fogtam a ruhát magamra vettem, majd mosolyogva néztem magam.
-Csak mosolyogj Jia.. ha így teszel semmi baj nem lesz.-biztattam magam.
Persze, hogy baj lesz. A testem fogom valakinek adni, hogy ne lenne baj.Hosszú fekete kabátot vettem fel és maszkot meg egy sapkát ezzel takarva magam el. Egy kocsi várt engem kint amibe bel is szálltam, majd néhány perc után egy 5 csillagos hotel mögé mentünk be és szálltam ki. A kulcsot a kezembe adta ami a felső emeletre ment. Na igen aki gazdag annak jó.. pff. Szóval a liftbe szállva nagy levegőt vettem és tükröt nézve , néztem magam meg. Vékony vagyok annyira hogy már utálom magam, bár sokat hallottam hogy csinos vagyok mégis én utáltam magam. A kiadó persze az elején máris diétára fogott bár nem érdekelt csak érjem el az énekes álmom.
Szemem csukva le vártam fel érjek mi néhány másodperc alatt meg is történt. A kulcsot nézve mentem az ajtóhoz és nyitva ki be léptem.Üres volt, mert a Kim Hanbin nevű személy még koncerten volt. Ezt korábban már infókért kaptam. Gyorsan le mostam magam és öltöztem vissza, de nem vettem vissza a kabátot és dolgokat ami sapka és maszk, csak a magassarkút egyedül vettem vissza ezek mellett és néztem az ablakon ki.
-Még most elmehetek?-kérdeztem, de választ nem vártam.
-Elmenni? Szerintem nem kellene.. már fizettem.-mondta egy mély hang. Rögtön megfeszült a testem és nem mertem megfordulni. Remegtem? Igen, de ki ne tette volna.
-Nem vagy éhes?-kérdezte, majd kezdett beszélni-Szeretnék kettő menüt a mai specialitásból... Ah és legyen egy kis gyümölcs saláta is.
El se hittem amit hallottam ő most tényleg enni akar.
-Ne állj már ott mint egy fa.. csak gyere közelebb. Legalább had nézzelek meg.-gondolom tudni akarja megfelelő vagyok vagy sem. Megfelelő az áru, vagy nem.. haha vicces.Szemem csukva le vettem nagy levegőt, majd fordultam meg fejem hajtva le indultam oda, de úgy 5 lépés után neki ütköztem. Éreztem enyhén izzadt szaga volt mégis kellemes valahogy, talán a spray vagy parfüm miatt. Ujjával állam alá fogott emelte fejem fel.
-Kicsit vékony vagy, de szép.-jegyezte meg lejjebb hajolva.
-"Ez most meg akar csókolni? Megfog csókolni? Tényleg?"-emeltem kezem fel , hogy elfogom lökni magamtól, de megszólalt a csengő ezért engedve el lépett oda. "Tényleg el akartam tolni? Nem vagyok százas. Nem ronthattom el az utolsó esélyem."-mondtam magamba.
A férfi hangjàt halva csendben maradtam ugyan úgy az ablak előtt àllva, mintha az lenne parancsolva ott kell lennem.
Az étel illata miatt hasam korant egyet így mozdultak a lábaim is. Hanbin leült az asztalhoz és már enni is kezdett én meg mint egy kiskutya közelebb mentem nézve az ételt. A férfi a szemeit rám emelte, majd mosolyodott el.
-Éhes vagy?!-paskolta a mellette lévő széket meg én pedig le is ültem. Felém tartotta az Evő pálcikát amivel a húst fogta. Rögtön nyitva ajkaim szét ő pedig bele tette az ételt.-Finom, igaz?
-Hm.-ettem meg mosolyogva. Ajkaim törölve meg nevetett.
-Hogy-hogy éhes vagy?-kérdezte én meg nyeltem egyet.
-Olyan akartam lenni mint te egy és fél éve gyakornok voltam.. de nem sikerült vissza pedig nem tudom fizetni a dolgokat.. szóval..-mondtam mire bólintott egyet.
-Ezért vagy itt?-kérdezte, de valami zavart a mosolya.-Érdekes.Csendben maradtam nem mertem kérdezni tanácsot kérni csak ettem vele amennyit tudtam végül ahogy evett, maga felé fordítva fejem kaptam meg a csókot mit az előzőleg nem adott nekem.
Zavart? Igen, nagyon. Szemem csukva le döntöttem "szokj hozzá" alapon "élvezd" alapokon.
Tudta miért és hogyan kerültem ide mégis nem kérdezte jó vagy sem nekem ez, ő csak élvezte a helyzetet.21+
Hogyan alakult minden az egyszerre érdekes egyszerre fájdalmas. Nem, nem erőszakolt meg. Egyszerűen úgy döntöttem élvezem, mintha egy éjszakás kaland lenne.
Először észre vette nem csókoltam vissza így elhúzódott.
-Mi az?-kérdezte én pedig annyit mondtam "megdöbbentem".-Ah..
Könnyen az ölébe húzott és kelt velem fel vitt a szobába miután biztosította magàt arról egyedül vagyunk és az ablak húzva van be is.
Levettem a csizmát és le dobtam a ruhát, hátha már ez van élvezzem.
Fordulva meg mosolyogva nézte, ahogy már majdnem meztelen vagyok.
-Azt hittem nem akarod?-kérdezte közben levette a felsőt én meg le döbbenten tetoválás és izmok. Most ez komoly?
-Ha már ez van élvezzem, mintha egy éjszakás lenne ez.-válaszoltam ő meg bólintott egyet, és levette a nadrágot is magáról térdelve az ágyra lábam fogva húzott maga alá be. Levegőt is elfelejtettem venni hirtelen.
Lehajolva újra ajkaim vette célba míg kezével végig simított mellemen fel tolva a melltartott mi inkább csak egy egyszerű csipke darabnak tűnt. Az érintés miatt feljebb toltam a mellkasom neki sóhajtva egyet hangosan. Be kell valljam élveztem tudta mit és hogyan csináljon.
Kezemmel meg érintettem testét húztam közelebb magamhoz ő pedig rögtön ègyèkával hozzám simult és már most éreztem alsón át mennyire kemény és nagy.
-Nem használok gyógyszert.-mondtam ajkára ő pedig vállat rántva közölte van gumija végülis készült erre az estére.
Levéve a boxert néztem le, de bár ne kellett volna. Rögtön arra gondoltam ez engem ma este kifog nyírni. Arc kifejezésem miatt rögtön nevetni kezdett húzta magára a gumit rólam meg ezzel le került az alsó. Le csúszva feltolta lábaim hajolt közé, ami meglepett.
-Várj.. azt ne.-kértem nagy szemekkel.
-Tudod, ha így nézel arra gondolok aranyos vagy.. -ez most hogy jön ide alapon alapon néztem szemébe.-Nem tudom vissza fogni hogy ne kóstoljalak meg.
-Mi?-kérdésemre választ nem kaptam egyszerűen nyelvét és ajkait használva kezdett lent bele én meg szó szerint hátra dőlve élveztem tetteit hajába markolva. Egy ideig folytatta majd ujjával ellenőrizve nézte meg mennyire nedves is lent.
Lábaim szét tolva oda húzódott és könnyen tolta magát be bár eléggé feszített is így hangosabban nyögtem fel.Ezután annyira nem tiszta semmi, de tény arra emlékszem háromszor mentem el és ő maga is ami azt súgja három alkalommal csinálta velem. Reggel az ágyba keltem alaposan be voltam takarva és a függöny szét húzva adva egy kis fényt. A férfi mégis sehol.
Felkelve remeget meg lábam ültem vissza az ágyra és találtam a papírt meg."Kedves ismeretlen gyakornok lány!
Köszönöm az estét és hogy miattad lazítottam egyet." -Itt elhúztam a szám.
"Az entnek is küldtem üzenetet dicsérve téged. Hagytam reggelit és hagytam ajándékot is neked az asztalon. Remélem, hogy fogunk még találkozni máskor is.
Köszönöm! Hanbin"-Ez hülye.-álltam fel és fürdés után magamra véve ruháimat mentem enni, majd nyitottam ki a dobozt, amiben egy nyaklánc volt. Fintorogva csuktam be és hagytam egy papírt azon
"Tisztelt Hanbin!
Köszönöm az ajándékot, de nem fogadom el.
Tisztelettel Jia!"A nevem it át húztam inkább és írtam amit ő írt nekem. Cipőm magamra véve szépen el is indultam haza felé mosolyogva.
Hanbin a lány távozását várva ment vissza fel, majd mosolyogva nézte hogy az ajándék ott van. A levélt olvasva elmosolyodott és bar nehezen de rájött a lány nevére is. -Talán többször is tudunk játszani Jia.-mondta magában és hagyta el a hotelt a következő koncert helyszínre tartva.
Köszönöm a türelmet.
YOU ARE READING
csábítás ára. Kpop ff
FanfictionErősen 21+ részek fordulnak elő.. ff Kim Hanbin -Ikon és Jungkook BTS hetero ff ••Jia egy japán 23 éves lány, aki egyik nap a neten egy auditiot lát. A lány boldog lesz, hiszen kórhatár nincs feltüntetve és úgy érzi neki is lehet lehetősége és álma...