3

5 0 0
                                    

Jia:
A dolgok után nem undorodtam magamtól.. mintha egy éjszakás kaland lett volna és talán nem is fog ezután keresni engem. Vagyis reménykedtem benne.
Bár bele gondolva nem ő lesz az utolsó idol, kivel ezt kell tennem. Az ajándékot látva egyszerűen.. nem tudom rossz érzés volt.
Otthon eltelt egy hét és megkaptam időközben a 30%-ot és az ent tulaja is megdicsért.. mintha annyira megérdemelném ezt. Senki nem érdemel dícséretet ezért. Időközben utána néztem a Hanbin nevű idolnak és láttam videókat "az" utáni koncertről. A srác végig ugrálta és nyugodt volt, szóval megérte a dolog.

Bele gondolva ebbe az egészbe, annyira nem vészes. Vagyis ki vagyok elégítve én is és a pasi is kivel vagyok. Nehány nappal később pedig a Jungkook nevű érkezik vissza Koreába a New York utazásból valamilyen forgatás és interjúk után.. nem csodálom tiszta ideges a srác és le akarja vezetni. "Miről beszélek?"- szidtam magam le nem is kicsit. Nem kezdhetem őket sajnálni, először én vagyok a fontos!
Ami a legfontosabb engem kellene sajnálni, hiszen nem önként teszem ezt, hanem rá vagyok kényszerítve teljesen. Idol akartam lenni és erre ki lettem használva és a tervem is teljesíteni akarom. Mi az hogy valahogy magam mellé állítok  néhány idol, kik érteni fogják a helyzetem.. vagyis ezt terveztem, de idom sincs erre.
Apám végre kezd jobban lenni és már nem aggódik, de míg én hazudok neki arról hogy az álmom teljesülhet... azt hiszem sose lesz jól.

A céghez busszal mentem be, mi úgyszintén pénzbe került, reggeli is útközben és a kávé is.. Az ember sose tud spórolni sajnos.
Belépve az igazgatói irodába nem volt egyedül, de nem érdekelt az egész. Le ülve -természetes úgy hogy me legyen közel a pasi- néztem annak szemébe. Csend volt és csak azt néztem, ahogy engem néznek. Egy idő után szakadt a cérna el nálam..
-Szóval?-tettem a kérdést fel.-Néznek, vagy elmondják végre nekem miért vagyok itt? Ha nem tűnt volna fel, akkor elmondom hogy kényszerítve vagyok erre..
Fene tudja ki a pasi, aki itt van de tudja úgyis a dolgokat.
-Jia! Szebben! Ha nem tűnt fel én adtam neked munkát.- mondta, mintha hálásnak kellene lennem, hogy Prosti lettem az idolság helyett.-A férfi, ki itt van a Hybe kiadó egyik staff tagja.. Azért jött, hogy le beszéljük az estét.
-Thx.-mondtam szándékosan flegmán.
Az igazgató máris fintorgott a szavam miatt, de nem érdekel. Kényszerítve vagyok, akkor had legyek már flegma.

Ezután megkaptam néhány papírt, majd köszönés nélkül hagytam el a helyet. Hányingerem van. Szoszerint nem titokban megy, hanem az összes cég tudja ezt.
-Rosszul vagyok.-guggoltam le, mire egy srác jött oda és aggódva kezdett faggatni. Nem láttam annak arcát, de fekete ruhája volt és bakancsa.
-Hello? Fene.. szóval tessék víz és árnyékba vonulj mert eléggé rosszul jönne neked egy kis betegség.. gyakornok vagy, nem?-nem tudtam válaszolni csak a fejem zakatoló hangja miatt remegtem. Végül el hessegetve kezét keltem.
-Ne érj hozzám.-mentem tovább idegesen a buszra szállva pedig rögtön hagytam a helyet el.

Éjszaka hamar eljött és a szokásos ruhát vettem fel. Szűk fekete ruha és csizma, majd egy paróka is. Globális idol körül sok dolog történik alapon.
Hajam szőke és fekete ruha na meg dzseki a hideg miatt. A paróka nem fog le esni ebben biztos vagyok, mert csattos és eléggé erős. Idol gyakornok vagyok... azaz voltam.
A kis kártyát mutatva a hotelbe fel máris mentem a liftbe ott pedig vettem egy rágott be, hogy lazítsak. Hiába mutatom magam erősnek, egyszerűen hánynom kell ezektől.
A liftből szállva ki végig lépkedtem a puccos helyen miközben testem kecsesen mozgott, ahogy tanultam és hajam is libbent.

A szobába be se kopogtam mert tudom, hogy a Jungkook nevű személy nincs még itt, de nem is baj. Belépve egyszerűen eldobtam a kabátot és a táskát a kanapéra, majd fogva kezembe egy üveg bort és poharat dőltem a kanapé szabad részére. 3 órával hamarabb jöttem remélve a személy nincs itt.. A napokba agyaltam lehetne ezt élvezni. Gazdagok szóval én is ki tudom őket használni alapon terveztem eszem és iszom. Jó igaz?
A bort bontva fel öntve ki szépen ültem kényelmesen a kanapén és kezdtem inni. Nem tudom mennyi idő telhetett el, de azt se vettem észre bealudtam. Arra keltem fel, hogy valaki végig simitott arcomon, erre szemem pattantak ki és valami pasi ült a kanapé karfán.

-Látom jól érzed magad.-mondta mély mégis kellemes hangon.-Nincs baj. Bocsi, hogy késtem. Bár úgy tűnik elvoltál.
A pohárra nézve oda nyúlt, majd a maradékot húzta le egyszerűen. Én a férfit néztem a sötétben kinek haja így is csillogott, ahogy Hanbin haja is, de ez más. Piercing ajkában, tetoválás végig kezén és ember a füle is teli van.. ez egy gengszter, vagy mi?
-Néma maradsz?-nézett szemembe én meg húzódtam el.-Komoly? Te félsz az én mondhatni házamba? Ne már.. Neved van?
Fejem rázva jeleztem "nem".
-Ah igaz.. ha jól emlékszem te nem akarsz nevet adni meg.. a papíron ez áll.-kelt fel és nyitva a fiókot ki kezdte olvasni azt. -Minden van kivéve kép.. bár nem számít.

Lehetséges, hogy eddig sose féltem ennyire? Igen így van. Talán a tetoválás? Nem!
Piercing? Dehogy, nekem is van.
Az aura.. a képen kedves és gyerekes arca volt, most mégis félek.
Felkelve kabátom fogva mentem volna haza, ha nem fogja a kezem meg és nem húz vissza.
-Most ugye viccelsz?-néz szemembe és húzni kezdett a szoba felé.-Kifizettem a dolgokat és nem elegendő, hogy hamis hírek mennek, de még te is idegesítesz. A pénzem nem dobom az ablakon ki attól, hogy gazdag vagyok.

*Ah szóval ez a baja?*-állapítva magamban meg kerültem az ágyra. El terülve simitott végig combomon, míg ő fel térdelt az ágyra tőlem és nézett szemembe ajkát nyalva meg.
*Ez valami demon?*- kérdeztem fejembe miközben sóhajtottam fel hideg keze miatt, mi eléggé rossz helyen járt máris.
•mini 18+•
Az említett személy, kinek a becenév Cookie eléggé vad volt. Reggel is úgy éreztem szedulok és lábaim majd leszakadnak. De vissza az estére; szóval miután hideg kezeivel végig simitott combomon rögtön a csipke alsóm szedte le egy erős rántással mi így szét is szakadt és enyhén fájt is -aki azt mondja ez nem fáj.. az hülye- nyög egyet nyeltem is. Hideg ujjai végig simultak lábam között mosolyodott el..
*Fene*- mondtam magamban. Mert arcán láttam elégedett, de a simugatása miatt lettem olyan nedves.
Levéve a fekete felsőt és farmert nyelnem kellett boxere miatt, miben tisztán látszott mérete is.

-Várj!-mondtam most először szólalva meg.-Várj.. várj..
Vette le az alsót. Pedig csak annyit kertem volna húzza a függönyt be. Szemem takartam el lábaim össze téve.
-Mi.. mi az?-kérdezte és nézett körbe.-Mond már.
-Függöny. Sötétbe..-takartam tovább.
Hallottam ahogy be húzza a függönyt, majd kapcsol villanyt végig. Szemeimről kezeim véve le néztem körbe és szerencsére eléggé sötét volt. Visszaért a sötét hajú, piercinges pasi és mi elém került levegőt se vettem.. nem, nem a tagja. Ez a pasi izmos és tetovált.
-Jó?-kérdezte most először kedvesen. Fölém mászva vissza támaszkodott fejem mellé teljesen meg.-Ruha.
Utalva a ruhámra vettem a lapot mire gondolt így véve a fekete ruhát le tettem arébb. Melltarto nem vettem mert látszott volna a ruhába így teljesen meztelen megint vörös lettem, mint Hanbin előtt.
Nem mondott semmit, de végig mért es bólintott.. ezután lehajolva nyakam csókolta míg ujjával lábaim között járt hogy nedvesebb legyek és tágabb kicsit.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Apr 20 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

csábítás ára. Kpop ffTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang