Minden annyira egyszerűen indult.
Az egyik barátnőm látott egy auditio-c Instagram posztot, amiben nem volt korhatár.. én pedig 23 évesen úgy éreztem a föld indult meg és nekem mennem kell vele.
A posztban volt egy link a linkre kattintva a szokásos .: adja meg az e-mail címet, telefonszámot, neve és kora év/hónap/nap és országa... stb. A végén volt a nagy baj kellett egy videó és kép.
Megkértem a barátnőm segítsen nekem rendesen beállítani a kamerát. Úgy 3 óra alatt elkészült a megfelelő videót utána vágtam rajta és végül át öltözve végre csináltam néhány képet.: közeli, távoli.Ezeket feltöltöttem és utána csak vártam közben éltem az életem és dolgozni jártam, hogy Segitsek a családnak.
Életem egyik legjobb élménye és lehetősége lenne, ha sikerülne, végig ez járt a fejemben.Végül teljesen feladtam úgy 3 hét után.
-Hagyjuk!-mondtam idegesen, ahogy barátnőm mondta próbáljam újra meg. Számára könnyű fiatal és ha akarná simán be kerülne, de ő modell kíván lenni. Meg van hozzà mindene. -Neked megvan mindened.
-Jia kérlek ne csináld ezt megint. Szép és csinos vagy.. -simított hajamba majd arcomra. Minden egyes nap elmondta szép vagyok és hagyjam ezt abba.
Munka közben barátnőm maradt és a pult mögött telefont nyomkodott számomra ez nyugtató volt mert nem voltam egyedül.Este ahogy együtt mentünk haza úgy döntött nálam alszik és így is tett, de aztán hirtelen 2/3 óra után hajnalban kaptam egy e-mailt.. ez állt benne.;
"Tisztelt Jia Rodriguez!
Videója és képei által a kívánt kiadó felvette. A napokban fogadja a hívásunkat, hogy egyeztetni tudjunk.Tisztelettel kiadó."
Annyira rövidnek tűnt mégis annyira lényegre törő volt. Én pedig shookot kaptam és nem mozdultam míg barátnőm boldogan és mosolyogva ugrált az ágyon.
Teltek megint a napok és semmi jele nem volt az egésznek amit néhány napja éltem át. A szüleimnek elmeséltem kik támogattak és dolgoztak éjjel nappal legyen pénzem menni, de mielőtt meglett volna a megfelelő összeg kaptam egy telefon hívást...
A telefon hívás kb egy óra lehetet, amiben elmondta nekem a kiadó igazgató hogy Koreába kell utaznom a napokban és sürgős lenne.. én elmondtam kellene egy kis idő. A válasz egyszerű volt.: vagy most vagy soha!
Végül elmondtam mi a gond.;
-Nincs elegendő pénzem a jegyre.- mondtam egyszerűen
•••csend••••csend•••csend•••
-Rendben a napokban küldünk egy jegyet. Az e-mailt címre küldjük. Mikor a jegy megérkezik aznap indulnod kell-bontotta a vonalat.Valahogy sejtettem ez kb 2 nap lesz.. így is volt.
Annyira nevetséges volt ez az egész .; én a kis város lakója kinek néha kenyérre sem jut Koreába utazik és talán idol lehet.
Az egyetlen dolog járt a fejembe, ha álom keljek most fel, de nem így van mert már a reptéren vagyok és anyukám sírva köszön el és barátnőm míg apa mellettem áll. Apukám nem bízott ebben és velem jön, amiért ezer hála neki.Nem kevés idő volt Koreába az út én pedig nem tudtam aludni míg apa végig aludta az egész utat.
Koreába egyszerű volt minden mert apuval annak szüleihez mentünk, hiszen félig japán vagyok és itt élnek apa szülei.
Sokáig nem maradtam mert a kiadó várt engem. Telefon térképet meg is találtam egy nagyobb kiadó cég a kisebb cége volt. Gyönyörű és menő helynek tűnt először és bent főleg az volt. Leadtam a nevem mire végig nézett rajtam a lány és láttam valamit az arcán amit nem tudtam hova sorolni.. a liftbe szálltam és felmentem. Az ajtón kopogva egy szürke szobába kerültem, de nem ültem le míg nem kaptam engedélyt.-Hála az égnek Jia Rodriguez.-mondta a férfi én pedig mosolyogva hajoltam meg. Szerencsére angolul beszélt hozzám.
Röviden meg beszéltünk mindent majd kérte énekeljek.. azt mondta fejleszteni kell magam, de van bennem tehetség.
VOCÊ ESTÁ LENDO
csábítás ára. Kpop ff
FanficErősen 21+ részek fordulnak elő.. ff Kim Hanbin -Ikon és Jungkook BTS hetero ff ••Jia egy japán 23 éves lány, aki egyik nap a neten egy auditiot lát. A lány boldog lesz, hiszen kórhatár nincs feltüntetve és úgy érzi neki is lehet lehetősége és álma...