Historia lektionen

137 14 0
                                    

Jag stod inte kvar på parkeringen så länge utan började sakta gå mot helvetet.

När jag kommit in gick jag mot mitt skåp och för att ta mina historieböcker.

Historia är seriöst det tråkigaste ämnet! Men alla ämnen blir roligare och enklare när man kan läsa folks tankar.

På dom längsta lektionerna lyssnade jag ganska bra på lektionen men på dom korta satt jag mest och läste folks tankar för det var kul att höra hur dom smartaste personerna inte fattade något.

Men lärarna såg ibland att jag inte lyssnade och då frågade dom mig en fråga, men jag visste redan svaret på frågan för jag läste bara deras tankar.


Jag kom fram till klassrummet och alla var där förutom läraren.

Alla platser var upptagna av elever som pratade för fullt med varandra, (Jag är glad att jag har lärt mig hur man stänger av rösterna, för det hade annars varit ett helvete att höra dubbelt så många och höga röster.) förutom min bänk som var på raden längst bak så att jag kunde ha en bra 'utsikt' på dom andra och kunna läsa deras tankar. Längst bak märkte inte någon mig heller så det var bra. Efter att jag satt mig ner började skulle jag prova den nya syn förmågan som jag 'kom på' igår för att kunna se var Anders vår historielärare var.

Jag lutade mitt huvud i mina händer och hade armbågarna mot bänken och började tänka var han kunde vara. Plötsligt kom det upp en bild på ett hus, jag koncentrerade mig djupare in på Anders för att kanske kunna se var i huset han var.

Då kom det upp en bild på ett rum som såg ut som ett sovrum.

Helt plötsligt började det röra sig som om man tittade på film. Det var nog också en ny sak att jag kunde se hur personen gjorde. Jag såg att han kollade försiktigt på klockan och var uppe snabbt som tusan nästa sekund.

Han hade försovit sig.

Helt plötsligt fick jag riktigt ont i huvudet och blev yr. Jag 'stängde av' tanken på Anders och tittade upp från händerna med ett ryck. Vissa personer började titta konstigt på mig.

Det hade fortfarande inte kommit en vikarie för Anders. Dom flesta kollade bara på mig i en liten stund och vände sedan iväg huvudet snabbt. Medan vissa kollade bitchigt på mig och vände sedan tillbaka huvudet mot den som personen pratade med.

——————————

Yo! Kände att det var länge sen jag skrev och bestämde mig för att skriva ett.

Därimot är jag inte så nöjd över kapitlet. Det var väldigt tråkigt!


Taaack så himla mycket för 800+ reads!!! Så insane!! Taaaack!!!!


VI HÖRS <333




FörmågornaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora