2

488 32 19
                                    

Çalışma masasında oturan abim Hyunjin iki saniyeliğine telefondan kafasını kaldırıp bana baktı.

"Ne zaman bırakacaksın şu işleri seol.?"

"Abi ama bak bu çocuk farklı onunla diğerleriyle oynadığım gibi oynamayacağım, ciddiyim."

"Aptalsın ve bunu biliyorsun değil mi hyunseol?"

"Ben aptal değilim hyunjin sadece senden daha fazla insan tavladığım için beni kıskanıyorsun."

Çalışma masasının üstünden aldığı kalemi kafama fırlatıp ayağa kalktı.

"Senden 6 yaş büyüğüm bana abi demek zorundasın."

"Bunun için kafama kalem mi fırlatman gerekti aptal."

Buna büyük sinirlenmişti ki benim yanıma -yatağa- doğru gelmeye başladı.

"Bana bak sarı yelloz -saçımızı beraber sarıya boyamıştık ve boyadığımız günden beri bana sarı yelloz diye sesleniyordu- benimle düzgün konuş."

"Odana gitsene sen, niye odamdasın? senin buraya girmen yasak.

İşlerin hiç hoş yerlere gitmeyi anladım ve bağırmaya başladım.

"ANNE HYUNJIN BANA VURUYOR"

Bunu dedikten sonra Hyunjin elini saçıma atıp çekmeye başladı, çığlık atıp bıraksın diye karnına yumruklarımı geçiriyordum ama nafile işlemiyordu...

"NOLUYOR BURADA! HYUNJIN KARDEŞİNİN SAÇINI BIRAK."

Annem zar zor Hyunjin'i üstümden alıp kafasına iki tane geçirmişti.

"Ya anne bırak bildireyim haddini."

"Chansung abim burada olsa kim kimin haddini bildiriyor görürdük."

"Akşam baban gelince o bildirir senin haddini. Yürü topladım odanı çık kızın odasından."

Hyunjin mezun olunca evden gidecek diye çok mutlu olmuştum, ama pislik üst üste iki sene üniversiteyi kazanamamıştı ve salak olduğunu anlayınca bir daha sınava da girmemişti. Bununda acısını ben çekiyordum.

Sanki başımda iş eksikmiş gibi birde Hyunjin'le uğraşıyordum. Sanki bana doğru dürüst kardeşiymişim gibi davranıyorda ben abi demiyorum.

Ah birde Hyunjin'den büyük bir abim daha vardı, Chansung abim. Kendisi şu an askerde ve bir kaç ay sonra gelecek.

Hyunjin ne kadar gıcık olursa olsun konuştuğum erkeklere kıyafetlerime asla karışmaz. Ama Chansung abim... Mingi en yakın arkadaşım olmasına rağmen Mingi'ye acayip gıcık oluyordu ve arkadaşlığımızı istemiyordu. Neden diye sorduğumda ise "Kıskanıyorum." Diye cevap veriyordu. Acaba Jeongin'den hoşlandığımı duysa ne yapardı?

🫀

Mingi<3
Aranıyor...

Aptal çocuk yine uyuya mı kalmıştı bu? Kapının önünde Mingi'nin beni almasını bekliyorum ama ısrarla uyumaya devam ediyor. Telefonu 6 kere çıldırmama rağmen açmamıştı telefonu. Tam 7.yi çaldırırken geri dönüş yaptı.

"Günaydın bebeğim."

"Günaydını mı kaldı mankafa, okula geç kalacağız neredesin?"

"Ben daha yeni kalktım yetişemem seni abin okula bıraksa olur mu bebisim?"

Hype Boy | Yang Jeongin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin