Yağmur baya hızlı yağıyordu. Hatta hayatımda gördüğüm en sesli yağmurdu bu. Ve enteresan olan şey de o yağmurda yaşadığım apartmana yeni biri taşınıyordu. Sadece kapı deliğinden bakmak istedim. Sarı ve kısa saçları dümdüz. Dümdüz kahkülleri ben buradayım diye bağıran sevimli bir kızdı bu. O sırada saatler 01.37' yi gösteriyordu. Ben de geç olduğu için onu ziyarete gidemem. Zaten evi henüz düzenlenmedi. Diye düşünürken kapının çalmasıyla daldığım düşünceler kafamdan uçup gitti.
Kimdi bu saatte? Benden ne isteyecekti?
Kapı deliğinden yine baktım ve tarif ettiğim sarışın kız kapıdaydı. Elinde büyük bir cola vardı. Bekletmek istemedim ve kapıyı açtım.
"Merhaba hanımefendi, umarım rahatsız etmemişimdir. Ben Lalisa Monabal. Bu apartmana yeni taşındım ve tam karşımda oturduğunuz için ilk sizinle tanışmak istedim."
"Merhaba. Ben de Park Chaeyoung, tanıştığıma memnun oldum. İçeri buyurun lütfen."
"Yok hayır çok teşekkür ederim. Ben sadece bir şey isteyecektim. Bu arada Tayland'dan geliyorum bu yüzden bu kadar geç kaldım. Umm sizinde lambalarınızı açık gördüğüm için bu saatte geldim. Lütfen kusuruma bakmayın. Benim buzdolabım henüz kurulmadı da. Bu cola sabaha kadar sizin buzdolabınızda kalabilir mi?"
Kızı tatlı ve samimi bulmuştum. İyi huylu birine benziyordu.
"Tabii ki Lalisa hanım. Zaten ben de yarın kurabiye yapıp size getirecektim."
"Teşekkür ederimm. Benim için zahmete girmenize bile gerek yok. Tekrardan çok teşekkür ederim. Chaeyoung hanım."
Dedi gülümseyerek. Aşırı tatlı biriydi ve ben ona hemen ısınmıştım. Bana verdiği colayı buzdolabına koydum ve ben de gözlerime hâkim olamayarak uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil - Chaelisa
Mystery / ThrillerYağmurlu bir gece de tanışan Park Chaeyoung ve Lalisa Monabal'ın uzun süre kavuşamaması kavuştuktan günler sonra da artık hiçbir zaman bir arada olamayacakları.