Etrafa bakındık ama Azusa'dan iz yoktu. Tek gördüğümüz şey kapıdaki G işaretiydi. Tam bağıracakken arkamdan soğuk bir ses "O bizimle..." dedi. Hemen arkama baktım ama hiçkimse yoktu. Birde ne göreyim ağaçların üstünde birsürü Ghoul! Çok garip hepsi yüzünü kapatmıştı. Hepsi bir anda "Ghoul ol yaşa." dedi. Kaname beni arkasına aldı ve "Ben bir Ghoul'um!" dedi. Göz bebeklerim küçülmüş çenem kitlenmişti. Inanamıyorum! Bunca zaman insan olduğu için koruduğum kişi Ghoul çıktı!
Bana dönerek "Ben 3 deyince koşabildiğin kadar hızlı koş." diye fısıldadı. Nereye dememe zaman kalmadan "3!" dedi ve var gücümle eve doğru koştum. Ghoullardan kaçamazdım bana bakıp gülüşüyorlardı. Bir dakika ben ne yapıyorum! Kaname her ne kadar Ghoul olsada bende bir Ghoul um eve ona yardım etmeliyim! Hemen geri döndüm ve hızlıca koşmaya başladım. Hiç Ghoul arkadaşım olmadığı için arkamdan çıkan şu kuyruğumsu şeyin adını bilmiyorum ama ona Puff adını verdim çünkü çok şeker renkleri vardı. Puff daha hızlı koşmamı sağlıyordu. Puff sayesinde yukarı zıpladım ve onu sivrileştirip Kaname ye saldıran Ghoul a batırdım. Kaname bunu görmüş olmalı ki o da benim ilk tepkimi gösterdi. Kaname'ye dönüp "Gidelim.Koş!" dedim. Kaname sarsılıp koşmaya başladı. Telaşla "Azusa da Ghoul, onun başka Ghoullarla sorunu vardı bu yüzden kaçırılmış olmalı. Azusa hep senin için insan yemekleri yerdi bu yüzden hep hastalanırdı. Parası da ilaç almaya yetmiyordu, bende ona olabildiğim kadar yardımcı oluyordum. Sonra bir gün ilaç satan Ghoullarla pazarlık yapmaya çalıştı ama başaramadı ve sinirle bütün ilaçları yere döktü. Onlarda Azusa nın peşine düştü." dedi arada kekeleyerek. Şok oldum, yani bu olanlar benim şi?! Gözümden akan yaşların gelmesine izin verdim ve anlık sinirle yere düştüm.
Bu günlerde fazla bayılıyorum ben. Olaylar üst üste geliyor ve bunu kaldıramıyorum. Hep korumaya çalıştığım kişi aslında Ghoul çıktı. Herşey şaka gibiydi, bu bir şakaysa lütfen bir son verin. Diğer Ghoullar da beni pek seviyorlar denemez aslında. Ben insan eti yemediğim için herzaman sevilmeyen bir Ghoul olmuştum. Insan eti yemeye başlamayan Ghoullar diğerlerine göre güçsüz olur. Bu yüzden onlarla savaşmam Ghoul olduğumu saklardım.
Ikisi benim insan olduğumu sanıyorlardı ve benimle arkadaş oldular.
Neden?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GHOULS OUT
ActionBu hikaye Tokyo Ghoul animesinden ilham alınarak yazılmıştır. Ilk hikayem daha acemiyim hatalarımı söylerseniz sevinirim