1.Kapitola

96 8 2
                                    

tma.....a malé hvězdy ....planety...a já ....kdo jsem JÁ ?....

otázka na kterou nevím odpověd .....pípající stroje ...jinak mrtvé ticho....všechno stejné ..přitom tak jiné ....co když vastně to i jiné nebude ? .....co když to bude stejné .....natáhnu ruce a zamířím k oknu ....
Ledová hmota mi chladí polštářky dlaní...nos přimáčknu na ledovou hmotu ....nádherné....nekonečný a nevyčíslitelný pohled z tohoto podivného okna ....žiju tady na EPH13 už od narození . Nevím ani kolik mi je ani kolik je hodin ...co je za den vůbec nic ....jediné co vím je že mi tady ty stroje říkají projekt S_IRI. Díky tomu že tu jsou ty stroje vím co to všechno kolem mě ....vím co je hlas,řeč , zpěv....ale nedokážu mluvit ..:pokaždé když se nadechnu ...vyjde ze pně sičení nebo ...foukání....jediné co mě tu drží na živu jsou moje myšlenky...s němi teď můžu povídat ...o všem ....

Planety, nekomečné černo a moje malé svítivé tečky ....stroje jim říkají hvězdy ....ale já tenhle název nijak extra nechytám ....

,,projekte S_IRI ...projekt OPX se chystá ke přistání musíme se přesunout..."

Řekne R1000 to je stroj který je můj nejlepší kamarád protože jako jediný mluví....

Zbystřím a k oknu se přitisknu víc...zraky ponořuji k sousední raketě která nastartuje motory....

,,jsme připraveni " vyhrkne R1000

Raketa pomaličku sjíždí černým nekonečnem dál a dál....taky chci jedenkrát být vyvolána na nějaký odjezd ....sice mám svůj stálý domov ráda ...svítivé tečky....R1000 ...a celkově moji raketu EPH13.

Co když mě jedenkrát pošlou? ....co když ......a jsme zase na začátku konce....

,,projekt OPX úspěsně přistál na planetu zemi." Řekne R1000.

Jenom prázdně povzdychnu a lehnu si na zem ....zavru oči a smotám se do klubíčka...planeta zem ....to musí být opravdu velká planeta když tam posílají už asi 5000 projektů.

Usnu.....ale myšlenky mi výří i přes spánek....

Začínám se za nedlouho budit protože mluví R1000 ....ale spím dál protože zase bude oznamovat nějaké nudné novinky ....

,,projekt AS+8 a projekt S_IRI připravte se ke startu " řekne R1000

Povzdychnu.....AS8.....to bude ta bruneta z jiné galaxie...a S_IRI ?....moment ...já jsem S_IRI ....!!!! Vyskočím k oknu a pysklavím zvukem naznačuji radost....obejmu R1000 .....,,děkuju" pomyslím si .....a upřímější myšlenku jsem nikdy nevydedukovala....

Dívka co se dotkla nebeKde žijí příběhy. Začni objevovat