2. Kapitola

79 6 0
                                    

zeměkoule....9 písmen ....1 věc.....přitom 100 pocitů .....já a na zeměkouli ? Co tam budem dělat ? Láká mě to ale i přes to se neuvěřitelně bojím .....nedokážu popsat co se stane ....R1000 mlčí a neříká mi nic ...

,,projekte S_IRI...připravte se na přistání na planetu zemi..." Po chvilce ticha řekne a já zcela ztuhnu... Najednou se moje raketa podivně zatřesla a lehounce cítím jak se mi posouvá pod nohama ....vykouknu z toho jediného a mého oblíbeného okénka co na EPH13 je .....hvězdy lehounce mizí v dáli a já se dostávám do silně modroucí hmoty.

Vylekaně jsem uskočila .....
Kam mě to vezou ? Co to je ? Kde jsem ? Vezou mě na planetu zemi ? Nechci tam nechci ....co když tam nebude R1000 ? Hvězdy ? Ani moje milované a oblíbené nekonečné černo ? Já nechci !!!! Leknutím se schoulím za stroje a se strachem jsem se zachumlala pod deku co tam ležela....zavřela jsem prudce očí a poslouchala co se bude dít....

EPH13 se celá zachvěla a zazněl sičiví zvuk a spoustu hlasů....zajímalo kolik strojů to mluví ....musí jich být tak 20.... Ucítila jsem hřejivé lechtání na nose a zvědavost mi nedala a otevřela jsem oči...

,,projekte S_IRI....dorazili jste do cíle ..." Řekne R1000 a já se rozhlédnu po raketě ......moje okénko svítí jako záře ...jako velká .....velká....nevím jak to říct.....jak to jenom bylo ? ......hveda ? ....heza ? .................hvězda....ano je to jako velká záře obrovské hvězda ...možná zeměkoule je velká hvězda ? ....třeba poznám ty malé tečky z blízka .....usměju se a sednu si pod okno.....natahuji ruce pod světlo a má kůže se leskne....oči mě lehce štípou ze světla....nejsem na to zvyklá....po chvíli zaostřím podivné stroje které jsem nikdy neviděla ....byli jiné než R1000 ....byli divokých barev ....a měli spoustu svítidel.

Ozvalo se najednou podivné praskání u okna ...položila jsem ucho na stěnu. A praskání mi doslova znělo v hlavě....najednou se ozvalo silné prasknutí A kolem okna se prolomila švíra ....zděšením jsem uskočila a spadla na zem k R1000.....škvíra se zvětšovala ....a zachvíli ve škvíře se objevila ruka .....a já zděšením zhluboka dýchala ....

,,projekt S_IRI je v pořádku ....můžeme přejít na akci NG " řekne podivný hlas ze škvíry.....on mluví...on mluví !! Tihle mimozemšťané na planetě zemi mluví!! Škvíra se naprosto zvětší a objeví se postava velice podobná mě ....jeho uniforma je celá býla a pokrývá mu to přes půlku obličeje ....přes průhledný čtvereček přes obličej mu svítí zeleně smaragdové oči....

Dívka co se dotkla nebeKde žijí příběhy. Začni objevovat