𝙄𝙢𝙥𝙚𝙧𝙞𝙖𝙡 𝘾𝙖𝙥𝙞𝙩𝙖𝙡, 10:00 𝙝𝙤𝙪𝙧𝙨, 𝙎𝙚𝙣𝙖𝙩𝙚 𝙗𝙪𝙞𝙡𝙙𝙞𝙣𝙜
𝗠𝗮𝗿𝗾𝘂𝗶𝘀 𝗖𝗮𝘀𝗲𝗹: 𝗜𝘁 𝘄𝗮𝘀 𝗮𝗻 𝗲𝗺𝗯𝗮𝗿𝗿𝗮𝘀𝘀𝗺𝗲𝗻𝘁, 𝗬𝗼𝘂𝗿 𝗠𝗮𝗷𝗲𝘀𝘁𝘆. 𝗪𝗲 𝗹𝗼𝘀𝘁 𝟲𝟬% 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗲 𝗘𝗺𝗽𝗶𝗿𝗲'𝘀 𝗺𝗶𝗹𝗶𝘁𝗮𝗿𝘆 𝗺𝗶𝗴𝗵𝘁. 𝗪𝗵𝗮𝘁 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝘆𝗼𝘂 𝗵𝗮𝘃𝗲 𝘂𝘀 𝗱𝗼? 𝗛𝗼𝘄 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝘆𝗼𝘂 𝗴𝘂𝗶𝗱𝗲 𝘁𝗵𝗲 𝘀𝘁𝗮𝘁𝗲?
𝗘𝗺𝗽𝗲𝗿𝗼𝗿 𝗠𝗼𝗹𝘁: 𝗠𝗮𝗿𝗾𝘂𝗲𝘀𝘀 𝗖𝗮𝘀𝗲𝗹, 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗸 𝗮𝗯𝗼𝘂𝘁 𝗵𝗼𝘄 𝘁𝗵𝗲 𝗽𝗲𝗼𝗽𝗹𝗲 𝗺𝘂𝘀𝘁 𝗳𝗲𝗲𝗹. 𝗜𝘁𝘀 𝘁𝗿𝘂𝗲 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗼𝘂𝗿 𝗹𝗮𝘁𝗲𝘀𝘁 𝗹𝗼𝘀𝘀𝗲𝘀 𝗵𝗮𝘃𝗲 𝗰𝗼𝘀𝘁 𝘂𝘀 𝗼𝘂𝗿 𝗺𝗶𝗹𝗶𝘁𝗮𝗿𝘆 𝗮𝗱𝘃𝗮𝗻𝘁𝗮𝗴𝗲. 𝗧𝗵𝗲𝘆 𝘄𝗼𝗿𝗿𝘆 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝘃𝗮𝘀𝘀𝗮𝗹𝘀 𝗼𝗳 𝗼𝘂𝗿 𝘀𝘁𝗮𝘁𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿𝘀 𝗺𝗮𝘆 𝗿𝗲𝘃𝗼𝗹𝘁 𝗮𝗻𝗱 𝗮𝘁𝘁𝗮𝗰𝗸 𝘁𝗵𝗲 𝗜𝗺𝗽𝗲𝗿𝗶𝗮𝗹 𝗖𝗮𝗽𝗶𝘁𝗮𝗹 𝗶𝘁𝘀𝗲𝗹𝗳. 𝗛𝗼𝘄 𝗽𝗮𝘁𝗵𝗲𝘁𝗶𝗰.
𝗠𝗮𝗿𝗾𝘂𝗶𝘀 𝗖𝗮𝘀𝗲𝗹: 𝗛𝘂𝗵?
𝗘𝗺𝗽𝗲𝗿𝗼𝗿 𝗠𝗼𝗹𝘁: 𝗘𝘃𝗲𝗿𝘆 𝘁𝗶𝗺𝗲 𝗼𝘂𝗿 𝗲𝗺𝗽𝗶𝗿𝗲 𝗶𝘀 𝗶𝗻 𝗱𝗮𝗻𝗴𝗲𝗿, 𝘁𝗵𝗲 𝗘𝗺𝗽𝗲𝗿𝗼𝗿, 𝘁𝗵𝗲 𝗦𝗲𝗻𝗮𝘁𝗲, 𝗮𝗻𝗱 𝘁𝗵𝗲 𝗽𝗲𝗼𝗽𝗹𝗲 𝗯𝗲𝗰𝗼𝗺𝗲 𝗼𝗻𝗲 𝘁𝗼 𝗰𝗼𝗻𝗳𝗿𝗼𝗻𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗮𝗻𝗴𝗲𝗿𝘀, 𝗮𝗻𝗱 𝗯𝗿𝗶𝗻𝗴 𝗮𝗯𝗼𝘂𝘁 𝗲𝘃𝗲𝗻 𝗺𝗼𝗿𝗲 𝗽𝗿𝗼𝗴𝗿𝗲𝘀𝘀. 𝗡𝗼 𝘄𝗮𝗿 𝗶𝘀 𝘄𝗼𝗻 𝘄𝗶𝘁𝗵𝗼𝘂𝘁 𝘀𝗼𝗺𝗲 𝗹𝗼𝘀𝘀. 𝗧𝗵𝗲𝗿𝗲𝗳𝗼𝗿𝗲 𝗶 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝗻𝗼𝘁 𝗵𝗼𝗹𝗱 𝗮𝗻𝘆𝗼𝗻𝗲 𝗿𝗲𝘀𝗽𝗼𝗻𝘀𝗶𝗯𝗹𝗲 𝗳𝗼𝗿 𝗼𝘂𝗿 𝗿𝗲𝗰𝗲𝗻𝘁 𝗹𝗼𝘀𝘀𝗲𝘀. 𝗧𝗼 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗸 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿 𝗻𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀 𝗱𝗮𝗿𝗲 𝘀𝘂𝗿𝗿𝗼𝘂𝗻𝗱 𝘁𝗵𝗲 𝗶𝗺𝗽𝗲𝗿𝗶𝗮𝗹 𝗰𝗮𝗽𝗶𝘁𝗮𝗹... 𝗜 𝘁𝗿𝘂𝘀𝘁 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗻𝗼𝗻𝗲 𝗼𝗳 𝘆𝗼𝘂 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝘄𝗮𝘀𝘁𝗲 𝘁𝗶𝗺𝗲 𝗶𝗻 𝗰𝗼𝘂𝗿𝘁.
𝗠𝗮𝗿𝗾𝘂𝗶𝘀 𝗖𝗮𝘀𝗲𝗹: 𝗧𝗼 𝗽𝗮𝘀𝘀 𝗼𝘃𝗲𝗿 𝗮𝗹𝗹 𝗿𝗲𝘀𝗽𝗼𝗻𝘀𝗶𝗯𝗶𝗹𝗶𝘁𝘆...
𝗦𝗲𝗻𝗮𝘁𝗼𝗿 #𝟭: 𝗕𝘂𝘁 𝘄𝗵𝗮𝘁 𝘀𝗵𝗮𝗹𝗹 𝘄𝗲 𝗱𝗼? 𝗧𝗵𝗲 𝗔𝗿𝗺𝗶𝗲𝘀 𝘄𝗲 𝘀𝗲𝗻𝘁 𝘄𝗲'𝗿𝗲 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝗱𝗲𝗳𝗲𝗮𝘁𝗲𝗱 𝗶𝗻 𝟮 𝗱𝗮𝘆𝘀. 𝗔𝗻𝗱 𝗻𝗼𝘄 𝘁𝗵𝗲 𝗚𝗮𝘁𝗲𝘀 𝗵𝗮𝘃𝗲 𝗯𝗲𝗲𝗻 𝗰𝗮𝗽𝘁𝘂𝗿𝗲𝗱, 𝗮𝗻𝗱 𝘁𝗵𝗲 𝗘𝗻𝗲𝗺𝗶𝗲𝘀 𝗮𝗿𝗲 𝗮𝘁𝘁𝗲𝗺𝗽𝘁𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗼 𝘀𝗲𝘁 𝘂𝗽 𝗯𝗮𝘀𝘀𝗲𝘀 𝗼𝗻 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝘀𝗶𝗱𝗲. 𝗢𝗳 𝗰𝗼𝘂𝗿𝘀𝗲 𝘄𝗲 𝗮𝘁𝘁𝗲𝗺𝗽𝘁𝗲𝗱 𝘁𝗼 𝘁𝗮𝗸𝗲 𝗯𝗮𝗰𝗸 𝘁𝗵𝗲 𝗵𝗶𝗹𝗹𝘀 𝗮𝘀 𝘄𝗲𝗹𝗹. 𝗕𝘂𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝗲𝗻𝗲𝗺𝗶𝗲𝘀 𝗶𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗶𝘀𝘁𝗮𝗻𝗰𝗲...
𝗦𝗲𝗻𝗮𝘁𝗼𝗿 #𝟭: 𝗜 𝗵𝗮𝘃𝗲 𝗻𝗲𝘃𝗲𝗿 𝘀𝗲𝗲𝗻 𝘀𝘂𝗰𝗵 𝘀𝗼𝗿𝗰𝗲𝗿𝘆.
𝗚𝗲𝗻𝗲𝗿𝗮𝗹 #𝟮: 𝗪𝗲 𝗼𝘂𝗴𝗵𝘁 𝘁𝗼 𝗳𝗶𝗴𝗵𝘁 𝘁𝗵𝗲𝗺! 𝗜𝗳 𝘄𝗲 𝗱𝗼 𝗻𝗼𝘁 𝗵𝗮𝘃𝗲 𝗲𝗻𝗼𝘂𝗴𝗵 𝗺𝗲𝗻, 𝘄𝗲 𝗻𝗲𝗲𝗱 𝗼𝗻𝗹𝘆 𝘁𝗼 𝗿𝗲𝗰𝗿𝘂𝗶𝘁 𝘁𝗵𝗲𝗺 𝗳𝗿𝗼𝗺 𝗼𝘂𝗿 𝘁𝗿𝗶𝗯𝘂𝘁𝗮𝗿𝗶𝗲𝘀. 𝗔𝘁𝘁𝗮𝗰𝗸 𝘁𝗵𝗲 𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿 𝘀𝗶𝗱𝗲 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗲 𝗴𝗮𝘁𝗲𝘀 𝗼𝗻𝗰𝗲 𝗺𝗼𝗿𝗲!