RİSKLİ GÖREV

143 20 8
                                    

Arkama bakmadan koşuyordum. Ormanda nefes almadan koşmaya çalışıyordum. O kadar çok kaçmıştım ki bacaklarım uyuşmaya , göğsüm acımaya başlamıştı. Yaklaşık yirmi dakikadır dinlenmeden koştum.
Ormanda bilmediğim bir yerdeydim. Nerede olduğumu bilmeden koşuyordum. Dinlenmek için ağaçların olduğu yere gittim. Ağacın gövdesine oturup elimi göğsümün üzerine koydum kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyordu.
Göğsümde ki ağrı sırtımdaki mührü tetikliyordu. Yaklaşık on dakika dinlendikten sonra parmağımla yuvarlak çizip dinlenme odama geçtim.
Arkamda biri var mı diye son kez baktıktan sonra yuvarlak boyutun içine girdim. Dinlenme odası dediğim yer karanlık bir oda başka bir boyuta açılıyordu. Elimi sırtıma koydum kan geliyordu olamaz ! Sırtımdaki mühür çok acıyordu kendimi çok fazla yormuştum. Sırtım kanıyor! Sırtımdaki mühür uyarı veriyordu ! Birazdan boyuttaki sürem dolacaktı ! Sadece on dakikada toparlanmam lazımdı  Önce odadaki yara bandı , pansuman ne varsa alıp sırtıma bastırdım . Yaram dişlerimi sıkmama sebep oluyordu. Sırtıma pansuman yaptıktan sonra yaralı üstümü değiştirip yanıma su yiyecek ne varsa aldım . Gidebileceğim yer için rota belirledim. On dakika dolduğu için yer seçtim . Ormanın biraz ilerisinde bir yere geçtim boyut beni attığı için artık harekete geçme zamanıydı .Yürürken sallandığımı hissettim. Ayaklarım titriyordu . Umarım beni bulamazlardı . Daha fazla direnemedim önce gözlerim bulanıklaşmaya başladı sonra bedenim uyuştu ve gözlerim kapandı .Bilincimi kaybederek yere yığıldım. Olduğum yerde kaldım. Bilincim kapanmadan önce hatırladığım son şey sırtımdaki mührün beni halsiz bırakmasıydı.
Mührün halsiz bırakmasının sebebi Elion Krallığının kurallarını çiğnememdi. Yetmezmiş gibi bu dünyada aranan bir suçluydum artık.

İki saat önce ..

Bugün çok riskli bir göreve girecektim. Başarısız olursam hayatım boyunca kaçacaktım ama başarılı olursam ki bu çok küçük bir ihtimal olsa da hayatımda huzura ereceğimdi. Şuana kadar başarılı bir ajandım ve yaklaşık beş yıldır bu işteydim.
Her ne kadar havalı bir iş olsa da bu mesleği tercih eden ben değildim.
Ben başka evrenden görevli olarak gelmiştim.
Bu evrende olan herkesin sırtında mührü vardı. Eğer Elion Krallığının görevlerini başaramazsanız sizi etkisiz hale getirirdi.
Bugün tüm ajanlar devlet binasına girecek. Devlet binasında bir toplantı olacaktı. Ülkenin durumu paylaşılacaktı. Devletin tüm gizlediği katliamları bir tek ajanlar alacaktı. Sadece katliam değil tüm banka hesapları ve daha birçok belge şifresi ajanlarda kalacaktı. Bunları sadece ajanlar bilecekti ama asıl görevim ajanların elinden bu bilgileri alıp sızdırıp tüm dünyaya gösterip ortadan kaybolmamdı. Yarım saat sonra ajanların olduğu toplantıya katıldım. Kulağımdaki ajan kulaklığından gelen sesle görevime odaklanıp bayan Elena'nın dediklerini dinledim.

"Hoş geldiniz Ajan Kurulu burada toplanmanızın sebebi kimseye göstermeden devlet bilgilerini almanız unutmayın dikkat çekmeyin!
"Tamamdır Bayan Elena " dedik her birimiz."
"Şimdi binadaki toplantı odasında sizi yönlendirecek olan görevli var o da devletin ajanı dikkatli olun ! Bu bilgileri hemen bana getirmeniz gerekiyor . Özellikle Estelia ! Her hangi bir sakarlık ve ciddiyetsizlik olmasın ! " dedi.
Niye şimdi beni uyardı ki? Ben sakar olabilirim ama dengemi koruyabilirim ayrıca ben çok ciddi soğukkanlı bir insanım. Ajanlar bu uyarıdan dolayı bana gülmeye başladılar önceki görevimi bildikleri için. Resmen rezil olmuştum. Hep Calsie'nin yüzünden olmuştu. Birde onunla veri için görevlendirildim!

"İnsanlara nasıl göründüğünüze dikkat edin!" diyerek sözüne devam etti. Diyecek sözüm bu kadar haydi hepinize Başarılar." dedi.
Beni azarlayınca diyeceği bu kadar olur tabi.

"Sağ olun Bayan Elena" deyip göreve başladık. "
Yaklaşık yirmi dakika sonra toplantı bitti. Toplantı odasından çıkıp Calsie bilgileri verilere geçirirken ben de veri kontrolü yapıyordum. Calsie saf ama bir o kadarda kurnaz biriydi. Bilgileri geçirirken ben elimde tutuyordum. Calsie verileri aktarırken bende kendi krallığım için verileri yapıştırdığım gizli diske aktarıyordum. Bu benim için çok riskliydi . Her iki tarafta ajan olmak hayatımın en ağır yüküydü. Annem ve babam beni krallık uğruna yetiştirmişti. Kardeşim var mı bilmiyordum. Beni bu iş için yetiştirmişlerdi . Daha beş yaşında bir çocukken krallığa bırakılmıştım. Benim kaderim onların ellerindeydi.
Ne annem ne babam hiçbiri benim için bir şey ifade etmiyordu. Krallık tarafından alkışlandım ama beni doğuran kadın orada yoktu. Beni krallığa verip ortadan kaybolmuşlardı. Krallık çocukların özel güçlerini kullanıyordu . Her özel gücü olan çocuk Elion Krallığına bırakılıp terk edilirdi. Benim özel gücüm olduğu için ilerde ilk kız çocuğuma anne olursam bende çocuğumu terk etmek zorundaydım. Bu kendi evrenimizin kuralıydı. İlk kız çocuk her zaman Elion krallığına bırakılırdı. Bu yasayı yıkmak için elimden gelenini yapmaya çalışıyordum. Yaşım yirmi beş; ailemle beş yılım, krallıkta geçen on beş yılım ve ajan olarak geçirdiğim beş yılım . 3000 yılında dünyadaki devlet tamamen yıkılmış kalan insanlar tek bir ülke olmuş teknolojinin gücüyle evren kurup güçlerini ortaya çıkarmış ve elli yıldır olan kuralların katili Bay George ve Bayan Octavia namı değer Elion kurucuları.
Gelelim aktardığım veriye her şey yolunda gidiyordu. Devletteki işimiz bitince ajan kuruluna gidip Bayan Elena'ya verileri teslim ettik. Yaklaşık bir saat sonra beni odasına çağırdı.
"Verilerin hepsi burada ama bir veri eksik !" olamaz ben bunu düşünmemiştim.
"Ne? " dedim şaşırmış gibi yaparak. Rol yapmakta üstüme yoktu.
"Rol yapma Estelia ! "
"Verileri çaldığını biliyorum."
"Ama ben.." mahcup olmuş gibi
"Deşifre oldun Estelia " dedi anlamış gibi
"Ne ? Nasıl deşifre oldum?"
"Elion Krallığını bilmediğimi mi sanıyorsun?"
"Artık bizim ajanımız değilsin! Ayrıca Elion Kralının ajanı da değilsin. Her yerde aranan bir suçlu olacaksın. Estelia?"
Parmaklarımı birleştirip gözlerimi kapatmıştım . Boyut açmak istediğimde hep böyle yapardım .
"Estelia! Sakın boyut açma! Sakı-"
"Üzgünüm "deyip boyutun içine girdim. Ajanlıktan kurtulmuştum. Boyut olarak ormanı seçmiştim . Issız yollarda kaçmaya başladım.
Riskli görevi başaramamıştım. Güçlerimle cezalandırılacaktım .

Elion Ve Lexa SavaşlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin