ive 🏮

88 5 1
                                    

kiz arkadaslari 155cm

Y

ujin:

boy farkı çok tatlı olurdu :(( senin sevimli olduğunu düşünür ve her zaman bir şekilde başını omzuna koyardı.

Gaeul:

IVE'daki en küçük (boy olarak) o olduğu için, kendisinden daha küçük en az bir kişi, yani sizden daha küçük olduğu için çok mutlu olur ve size her zaman kıkırdar. HER ZAMAN. Senin için tam anlamıyla kalp gözleri olacak.

Rei:

seni görünce yüzünde hep bir gülümseme olurdu. Sarılırken her zaman büyük kaşık olmak isterdi, ona büyük kaşık olmak istediğini söylediğinde surat asardı ama asla Rei sana izin vermez.

Wonyoung:

sevimli olduğunu düşünecek başka bir uzun bebek. Parmaklarınızın ucuna basıp onu gagalamanızı isterken olduğu gibi, boyunu her zaman avantaj olarak kullanırdı. Sarıldığınızda ve kalkma vakti geldiğinde sizi bırakmayacak ve dev bir koala gibi olacak.

Liz:

3 numaralı uzun bebek sana havlar ve komik suratlar yapar. Her şeyi daha yüksek bir rafa koyar, böylece ondan size vermesini istemeniz gerekir. Karşılığında, aslında ona kendin ulaşmaya çalışmanı istiyor (bu arada başarısız oluyorsun) ve sonra süper kahraman Liz beliriyor ve senin için alıyor. Daha sonra size bir öpücük verecek ve belki de bir şeyleri daha yüksek raflara koymaya devam edeceğini ağzından kaçırıyor.

Leeseo:

çok eğlenceli Her zaman boyunuz için sizinle dalga geçecek ve ona nasıl hala ulaşabileceğinizi soracak. onun alaycı sözlerini görmezden geldikten sonra somurtacak ve bunu telafi etmek için elinden gelenin en iyisini yapacak.

ive reaction ೃ⁀➷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin