ive🏀

75 3 0
                                    

seninle bir hayatta kalma şovunda karşılaşıyorlar (sevgilisiniz)

Yujin:

Bütün kızlar bir araya gelir gelmez Yujin'in gözleri sana dikilirdi. Senin son derece güzel olduğunu düşünüyor ve program sonunda seni yeni bir şarkıyı seslendirmek için çağırdığında, kendini ve seni öne çıkarmak için elinden gelenin en iyisini yapacağını biliyordu - spot ışığı için değil, herkese sizin birlikte ne kadar iyi olduğunuzu göstermek için.

Gaeul:

Büyük ekranda yaka kartınızı ve şirketinizin adını görür görmez gülümseyecektir. Aynı zamanda neden burada olduğunu düşünürdü. Katılımcılar ve obv mnet arasında spekülasyon olmaması için yeni tanışmış gibi davranmalısınız. Yalnızken sana gülümser ve Size "Bugün çok iyi iş çıkardınız~" der

Rei:

gururlu bir kız arkadaş olurdu. Sizi sahnede gördüğü için ve gözlerinizdeki ışıltıyı gördüğü için Rei'nin yüzünde hemen bir gülümseme belirir ve ardından size harika bir iş çıkardığınızı ve onun performansını da sabırsızlıkla beklemesi gerektiğini söylerdi.

Wonyoung:

sıradaki performansın sizin olduğunu biliyor ve heyecanını gizlemek için elinden gelenin en iyisini yapardı. Çalışkan bir birey olduğunuzu biliyor ve bunu dört gözle bekliyor. Sahneyi sallayacağını biliyor.

Liz:

Vücudunuzun ritme ve vuruşlara göre hareket etme biçimine hayran kalacaktı. Gözleri sahnedeki herkesi görmezden gelecek ve sadece sana odaklanmış olacak. Performans bittiğinde en yüksek sesle alkışlar ve size bir başparmak (👍🏻) verir.

Leeseo:

Şovdaki en genç kızlardan biri olduğu için, aramızda ekip arkadaşı bulmakta zorlanır, ve sizin yanınızda boş bir koltuk gördüğünde ve sizin de ona baktığınızı gördüğünde, yüzünde gülümsemeyle yavaşça yolunu bulurdu. birbirinizin etrafındaki davranışlarınız nedeniyle ikiniz hemen yarışmanın en ikonik ikililerinden biri olursunuz (referans için Sakura ve Chaeyeon gibi).

oy vermeyi unutmayin♡♡
medyadaki sarki albumde en begendiklerimden biri oldu ve nakarati bana kolpanin hic bitmez bu masal sarkisini animsatti ama baska kimseden boyle bir yorum duymadim PWUNDKXOPSRVJ

oy vermeyi unutmayin♡♡medyadaki sarki albumde en begendiklerimden biri oldu ve nakarati bana kolpanin hic bitmez bu masal sarkisini animsatti ama baska kimseden boyle bir yorum duymadim PWUNDKXOPSRVJ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ive reaction ೃ⁀➷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin