üyelerin ağlamana tepkisi
Gaeul:
Grubun ruh hali yapıcısı olan Gaeul, sizi neşelendirmek ve size çok fazla sevgi vermek için hemen birkaç şaka yapardı. Bütün gün seninle kucaklaşacak ve seni öpecek.
Yujin:
Endişelenirdi. Yujin o zaman ne yapacağını bilemezdi. Aklına pek çok düşünce gelebilir ama yapılacak en mükemmel şeyin sizi kucaklamak ve her şeyin yoluna gireceğine dair güvence vermek olduğunu bilir.
Rei:
Bu tatlı her yerde olacak. En sevdiğiniz atıştırmalıkları ve içecekleri getirirdi. Endişelerinizi dinler ve hemen aklınızdan çıkarırdı. Rei, ayrıca sana öpücükler yağdırırdı
Wonyoung:
Bu Dev bebek size rahatlatıcı bir gülümseme verecek. Wonyoung sizi yakınlaştıracak ve endişelerinizi dinleyecektir. Tüm endişelerinizi giderdikten sonra size tavsiyelerde bulunur ve sizi sakinleştirmek için en sevdiğiniz kafeye götürürdü.
Liz:
Liz senin ağladığını görünce hemen suratını asar. "Bebeğimi kim ağlattı!?" derdi. Sana öpücükler ve sarılmalar verirdi. Seni güldürmek için ikonik "Kral Patates"ini yapardı.
Leeseo:
Leeseo en genç olabilir ama bu durumu diğerlerinden daha iyi idare ederdi. Leeseo önce size düşüncelerinizi salıvermenizi söyler ve hemen size tavsiyeler verirdi. "Ağlama! Şu an her şeyin zor olduğunu biliyorum ama kimsenin seni üzmesine izin verme! Buna değdiğini biliyorsun!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ive reaction ೃ⁀➷
Fanfictiontumblr'dan çevirdiğim ive reactions, headcanons ve imagines🧃 ilk ive tepki kitabı 160223🕯