4 yıldır herşeye alışmıştım, artık eskisi gibi çekingen değildim.
Ormanlık alana gelmiştik, yoongi dönüşüceğini söylemişti , her ay üç kere dönüşmeleri gerekirmiş yoksa içlerindeki ejderha sinirlenir ve içlerini kanatırmış, garipti, biz tilkiler ayda bir dönüşsek yetiyordu.
Ben ağacın altında oturmuş yoongi'nin dönüşmesini bekliyordum, dönüşmeye başladığında şaşkınca izledim, çok büyük olmuştu, küçükken hayranlık ile izlediklerimden di ama yoongi siyah ve mor renklerini taşıyordu.
Biraz havada uçtuktan sonra yere indi, yanına giderek burnuna dokundum "çok güzelsin" dediğimde gözlerini kapattı, bir kanadını yere uzattığında gülerek üstüne çıktım , sıkıca boynuzuna tutundum.
Havalandığında yutkundum, gözlerimi açtım, her yer çok güzel ve küçük görünüyordu, biraz döndü ve yeniden aşşağı indi, üstünden indim.
Geri çekildiğimde geri dönüşmüştü ve çıplaktı, yutkundum ve arkamı döndüm , ellerimi yüzüme koydum , yoongi gülerek "utandınmı" diyerek belime sarıldı.
Aptal kendisine aşık olduğumu bilmiyordu tabi, eline vurdum "git üstünü giyin" dediğimde saçlarımı öptü, üstünü giyindiğinde gözlerimi açtım, oturduğumuzda "seni hiç tilki iken görmedim" dediğinde kafamı salladım.
"Odamdan çıkmadığım zamanlar dönüşmüş oluyorum" dediğimde kafasını salladı "demek o yüzden kapı hep kilitli oluyor" dediğinde kafamı salladım "evet" diyerek güldüm.
Kuyruğumu çekti, omzuna vurdum "yapma diyorum deme sana, acıyo" dediğimde gülerek "dönüşsene merak ediyorum" dediğinde omuz silktim, benim için kolaydı.
Gözlerimi kapattım, birden dönüşmüştüm, yoongi gülerek "hoseok miniciksin" diyerek beni kucağına aldı, kuyruğumu yüzüne vurduğumda yüzünü ekşitti.
Gülerek bacaklarına yattım, başımı sevmeye başladı, biraz daha öyle kaldım, yanındaki çantayı aldığımda gülerek "utangaçsın" dediğinde göz devirdim, çantayı tuttu "yanımda dönüşsen ne olucak sanki" dediğinde çekmeye çalıştım.
Bırakmadığında kuyruğumu yüzüne vurdum, geri çekilerek çantayı bıraktı "gıcık şey" dediğinde ağaçların oraya gittim, giyinerek yanına geldim.
/
/