Episode 14: Kiss?

102 13 5
                                    

Otele yerleşmiştik zaten sırt çantamızı açmamıştık bile, bir güncük kalıcaktık. Jisung, Seungmin, Jay, Wooyoung, San ve ben kocaman bir odaya yerleşmiştik. "Gençler rehber hocası yazdı akşam büyük bi parti varmış gelmek isteyen gelsin diyo. Gidelim mi lan eğlenceli olur" Wooyoung gelen bildirimi okuduğunda birbirimize baktık.

"Hani dışardan içki alacaktık bayılana kadar içip oynıycaktık ha biliydim ben böyle olucağanı pu" Jisung hayalleri suya düşmüş bir şekilde konuştuğunda araya Jay girdi.

"Bence burda biz bize oturmak daha mantıklı hem diğerlerini de çağırırız nasıl fikir?"

"Ya da hep beraber partiye gidip orda hem içer hem eğleniriz" San tabii ki minicik sevgilisi ne derse destekleyecekti.

Herkes Seungmin ve benim düşüncelerimi merak ediyordu. Seungmin'in az çok ne söyleyeceğini tahmin ederek konuştum... Ardından devam ettirdi

"Arkadaşlar veya şimdi hazırlanır partiye gidip eğleniriz" -Felix

"Ve de bir kaç saate herkes uyuduğunda içki alıp odalarımıza diğerleriyle eğlenmeye gelir, böylelikle her iki tarafında istediği olur." -Seungmin

Seungminle tokalaşıp herkes fikrimizi onayladığında hazırlanmaya koyulduk. Partileri pek sevmezdim çünkü fazlasıyla sarhoş olup etrafa kusan insanlar, dans edip eğlenirken durduk yere gelip sarkıntılık yapanlar ve fazla yüksek sesli müzikleri tercih edemiyordum.

"heyy ben yüzüme yeni aldığım simli beyaz jelden sürecektim bulamıyorum, çantamdaydı gördünüz mü acaba?"

göz çerçevemin her tarafına yaydırdığım simi yerine koyacakken Jisung simin yerinde olmaığını fark etmişti. Hızla yere sıpıtarak kıyafetlerimi alıp banyoya koştum. "YA FELİX! İnsan sürmek için izin alır nası arkadaşsın sen!!!"

sırıtarak "ayıp oluyor yalnız" dedim. Giyindiğimde tuvalet sırası bekleyen Woosan çiftine hafifçe tebessüm ettim fakat uzun sürmedi çünkü çıktığım gibi ikisi girmişti.

"hey hey hey dikkatli olun, bir şeye zarar vermeyin ve hızlı çıkmaya çalışın beklemez gideriz ha ona göre" beraber tuvalete girdiklerini gören Seungmin resmen racon kesmişti... jsfjhsddjd

...

Parti alanına gelmiştik. Pek insan yoktu ama Hyunjin ve grubunu net bir şekilde görebiliyorduk. Otobüste kendime, Hyunjin adına II. dereceden aşık tanısı koyduğumu gözden geçirince derince bir nefes aldım.

oval, diklemesine uzun bir masaya yerleşip Jay ve Wooyoung geçen garsonlardan içki alıyorlardı. Jisung ile birlikte barmenin yanına gidip oturduk. "Barmen bey alkolsüz kokteyl varsa ikimize ondan alayım ben" Jisung ve ikimizin bünyesi oldukça hafifti onun dışında Seungmin iyi bir içici, Jay asla sarhoş olmayacak tiplerdendi.

rengarenk kokteyllerimiz geldiğinde Jisung ve barmenle muhabbete dalmış arada bir kokteylimden yudum alıyordum. Daha sonra Jisung, San ve diğerleriyle sahneye çıkma kararı almış beni yalnız bırakmıştı. İyi mi oldu kötü mü oldu bilmiyorum ama tek bildiğim Hyunjin'in elindeki viski bardağıyla bana doğru gelmesiydi.

"Simler yakışmış, karanlıkta parlıyorsun" burası çok mu sıcak olmaya başladı ne

"teşekkürler sende fena değilsin" diyerek sırıttım. İçeceğimin bittiğini fark edip barmene seslendim. "Barmen Beyy aynısından lütfen" konuşurken söylemişti ama şuan hatırlayamıyorum Changin miydi? Chanbin mi ne?

haa Changbin'di doğru ya nasıl unuttum. Sevgilisinin adı da İn'di

"sen ne içiyorsun??" diye konu başlatmak adına meraklı gözlerle bardağına bakındım.

"Black label, viski olduğunu biliyorsundur herhalde" kafamı salladığımda elindeki bardağı bırakmış, elimden tutup sahneye sürüklenirken son gördüğüm şey kokteylimin masaya servis edilişiydi. Ne yapalım içmek kısmet değilmiş...

Sahne ne ara bu kadar kalabalıklaşmıştı böyle!?

Hyunjin belimden tutup kendisine çekmesiyle kulağıma fısıldadı "benimle dans eder misin sorusu için biraz geç o yüzden sadece... sadece dans et işte" söylediği şeyler karnımda bir şeyleri hareketlendirmesiyle ona ayak uydurmaya çalıştım.

Arkamdan sarılarak ellerini karnıma dolamıştı. Arada bir kulağımı emmeye çalıştığında huylanıp geri çekiliyordum.

Aynı şeyi tekrar yapacakken bir şey söylemek için kafamı çevirmiştim ki dudaklarımız birbirine değmişti. İkimizde neler olduğunu kavrayamadan Hyunjin benden önce davranmış, dudaklarını hızla dudaklarımla birleştirmişti.

O benim üst dudağımı emerken ben alt dudağını emmeye koyulmuştum. Uzun bir öpüşmenin ardından nefes almak adına ayrılmış, alnımızı birbirine yaslamıştık.

"Şu dudaklar uzun zamandır istediğim tek şey... Tanrım, Felix beni delirtiyorsun"

.

.

.

aay ay aya ay ayay sonunda öpüştürdüm minik pisicikleri

Felix'in yüzüne sürdüğü simler>)

Felix'in yüzüne sürdüğü simler>)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jisung'un sürdüğü düşünün>)

Jisung'un sürdüğü düşünün>)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
White Tea || HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin