Episode 17: meet my mom

118 11 18
                                    

Kapıyı kıracakmış gibi çalan mal yüzünden uyanmıştım. "Felix açın lan kapıyı yarım saate otelden ayrılıyoz. Hyunjin orda mı?"

Seungmin'in sesiyle etrafa bakındım. Evet Hyunjin burdaydı, burnumun dibinde

karşılaştığım manzarayla kocaman gülümsemiş, gözünün altındaki minik beninden öpmüştüm.

Uyandığında o da bana gülümsemişti. Akşam ki şeyler aklıma gelinc- Ah hayır ahyrı HAHIE GİRME O KONULARA YAZAR HANIM LÜTFEN. ÖZEL HAYATA SAYGI...

öhm, utançla başımı yorganın altına geçirip nefes almaya çalıştım. Düşündükçe heyecanlanıyordum.

"Pisicik utanmış anlaşılan" diyerek yavaşça bana doğru yaklaşıp gıdıklamaya başlamıştı.

"aaga Hyunjin dur tamam aaaggh adam öldürüyolar. Seungmin-shii kurtar beni"

"Lan gelin hadi gidiyoz. Bunlar hala yatakta şey derdinde"

başımı yorgandan çıkarıp Hyunjin'i öpüp dikkatini dağıtmış ardından yataktan fırlamıştım.

Kilitlenmiş kapıyı açıp ortak alana koştum. Vay Seungmin'e bak sen daha diğerlerini uyandırmamış, ilk bize geliyo

"Günaydııın hadi kalkın gidiyormuşuz" diye yerde yatan salaklara bağırdım.

"hıı belim tutulmuş galiba, bi daha içki içersem beni Minholar kovalasın"

amin

"Benim de boynum tutulmuş amk kafamın ağrısını saymıyorum bile"

Wooyoung'a gülüp onları yerden kaldırdım.

"Lan benim kıyafetlerim değil mi onlar"

San'a bakıp yarım ağız sırıttım bu sıçtım gülümsemesiydi... "yo değildir değildir"

diyerek geçiştirmeye çalıştım. Herkes toplandığında çantalarla aşağı indik. Bu oteli unutmayacağım kesindi

"Bu arada Jay ortalıklarda yok fark ettiniz mi?"

Jisung konuştuğunda "babası çağırmış o yüzden gitmiş. Ben çantalarını hazırlarken görüp sormuştum" San cevap verdi.

"He anladım. Şeyy Minho hyung nerde a yani ee Chris hyungda dahil tabii!"

"arkada geliyorlar" diyerek Jisung'a önce sırıtıp sonra göz kırptım.

"Herkes otobüse binsin. Eski yerlerinize geçin" komutu verildiğinde sırayla otobüse binmiş eski yerlerimize geçmiştik.

Hyunjin yanıma geçtiğinde telefonumun çalmasıyla gelen aramaya baktım.

"Hyunjin çok sessiz ol tamam mı annem arıyo"

dediğimde kafasını sallamış telefonu açmıştım.

"alo anne noldu"

...

"hayır anne daha yeni çıktık"

...

"anne iyiyim bir şey olmadı"

...

"anne sapasağlamım. Böbreklerim yerli yerinde"

...

"annecim kaçırılmadım kaçırılsam nasıl seninle konuşayım saçmalama. Ayrıca organ mafyası ne alaka??"

...

"anne tamam ane anne tamam tamam"

...

"anne, tünele giriyoruz... Çekmiyo a- n- "

yüzüne kapatıp bir iç çektim. Hwang yanımda gülmemek için yanındaki yastığı ısırıyordu

"yaa komik mi"

"annen, organ mafyası tarafından kaçırılmanı düşünmesi ne kadar normal bilemem ama hayal gücü mükemmel"

tek kaşımı kaldırdım.

"ne ciddi olamazsın... Önceden kaçırıldın mı yoksa???"

Gözlerini kocaman açmış merakla bakıyordu. Yüzündeki ifadeye bir kahkaha patlatıp cevap verdim.

"heyy, sakin ol ne kaçırılması şaka yapıyorum. Ayrıca annem aşırı korumacıdır?! Seninle şey... seninle şey olduğumuzu bile bilmiyor bilse yani anladın sen"

"ney olduğumuzu?" imalı şekilde konuştuğunda gerilmiş yüz hatlarıyla gözlerimi kaçırdım

"tek takıldığın yer bu mu cidden??"

"evet"

"her neyse işte uyuyacağım ben. Yorgunum"

"acaba neden :D "

"ya! şu şeyleri yüzüme vurmasan olmaz mı acaba???"

sırıtarak gözlerini gözlerimden çekmeden konuştu. "tabii ki yani sonuçta akşam çok istekliydin o konuda bir şey diyeme-"

kafamı utançla cama çevirip göndüm. Anlamsız şeyler mırıldanarak kaşlarımı çattım.

Bana doğru yaklaştığında ensemde kocaman gülümsemesini hissetmeye başlamıştım.

kısaca minik minik öpücükler kondurduğunda huylanmış, istemsizce gülümsemiştim

"benim bebeğim bana kızmış mı?"

kaşlarım eski haline dönerken sertçe cevap verdim. "Evet!"

"hmm" sesi kulağımda yankılanırken elini bacağımda hissetmemle gözlerimi kocaman açtım.

Bir şerit çizmiş, işaret parmağını bacağımda şeriti takip edercesine gezdiriyordu.

"O zaman kendimi kediciğime nasıl affettirebilirim?"

aklıma gelen şeyle sırıttım

"Annemle tanış"

.dd

geldim

bebeklerim oy ve yorum yapmayı bana hor görmeyin üzülüyorum :((

White Tea || HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin