açıklamayı okumadan gectiyseniz eger simdiden söyliyim hikaye tamamen cinsellik üzerinedir. rahatsız olanlar lütfen okumasın. homofobik olanlarda lütfen gecsin hikaye karakterleri lezbiyen.
..
Yorgun bir iş gününün ardından metroyla eve dönüyordum. Akşam kalabalığı,hiç yer yoktu. Herhangi bir yere tutunmak bile pek olası değildi. Bu kalabalığın arasında evime doğru yolculuk yaparken arkamdaki kadın garip davranmaya başladı. Ağzını kulaklarıma yaklaştırıyordu,onun nefes akışlarını rahatlıkla hissedebiliyordum. Burnunu hafifçe boynuma sürtüyordu,kokumu içine çekiyordu. Ne yapacağımı şaşırmıştım. Bu sapık ne hakla beni t@ciz ediyordu! Bir bitmediler. Neyse ki ineceğim durağa yaklaşmıştım. Durağa geldiğimde inmek için bir adım attığımda onunda arkamda olduğunu hissettim. İndiğim gibi hızlı adımlarla eve doğru yürüyordum. Peşimden gelmeye başlamıştı. Telefonumun şarjı olsa polisi arayacaktım. Bana iyice yaklaşmaya başladığında kendimi daha fazla tutamadım ve bağırdım. "Ne istiyorsun sen be sapık!" Ve arkamı döndüm. Çok güzeldi. Sexy dudakları ve fiziği beni benden almıştı. Böyle bir bombayla karşılaşmayı açıkçası beklemiyordum. Ben onu süzerken bir yandan o da bana yaklaşıyordu. Bana iyice yaklaştığında, mırıldandıyordu. "Of mhm-" tamamlamadı sözünü. Ellerini yavaşça kalçama yerleştirdiğinde hemen indirdim. İnsan içindeydik sonuçta. Buna karşın durdu ve konuşmak için derin nefes aldı göğüslerime bakarak. "Adın ne bakalım?" bi an aklım yerine geldiğinde gözlerimi dudaklarından çekmeden konuştum "B-ben şey Bengü" gülümseyerek "Hmm bende Minel" bu kadar sexy biri için oldukça şirin bir isimdi. "Eh tamam pekala ya şimdi?" gülümsemesi büyüdü "Oww demek oyun için hazırsın? Güzel" Beni hızlıca belimden kavrayıp bir apartmanın içerisine soktu. Apartmanın bodrum katının kilitli olmadığını resmen biliyormuşcasına hızlıca merdivenden bodrum katına indik. Hemen kapıyı arkamızdan kapattı. Bodrum katı tamamen karanlık değildi. Hafif ışıklar ortama loş bir hava katıyordu ve bu sanırım beni daha çok azdırmıştı.. Aslında biraz korkuyordum ama onun bunu önemsediğini pek sanmıyorum. Vakit kaybetmeden bir çırpıda üzerimdeki ince üzerime tamamen yapışmış cropu çıkardı. "Mhmm hiç fena değil. Pekala umarım benimkilerde senin hoşuna gider?" Yine aynı hızda kendi üzerindeki kıyafeti de çıkardı. Altına südyen giymemişti. Anında gördüğüm göğüsler karşısında dona kalmış afallamıştım. Bundan faydalanarak dudağıma yapıştı. Dudağının tadı çok hoşuma gitmişti. Dillerimiz ağzımızın içinde delicesine dans ediyordu. Hiç vakitsizce göğüslerini avucuma alıp oynamaya başlamıştım.Ardından beni hala delicesine öperek duvara yasladı. Dudağımdan ayrıldıktan sonra ellerim hala onun üstündeydi. Çok uzun süre öpüşmekten nefessiz kalmıştım ama o bana soluklanma fırsatı vermeden yere yatırdı. Şimdi ellerim yerdeydi. Südyenimi çıkardı ve az önce benim yaptığım oynamayı oda benim üzerimde yapmaya başladı. İnce ince inlemem onu daha çok azdırıyordu. Ben inlerken "Sende bu oyunu sevmişe benziyorsun.." demesiyle sırıttım. Birden altımdaki şortu çıkardı ve dilini oraya götürdü. Emmeye başladı. Aç bir bebeğin süt emdiği gibi amcığımı emiyordu. Zevk inlemem şimdi birer acıya dönüşmüştü "M-minel ahm dur DUR!" Bu onu daha da hızlandırdı ve diliyle gel-git yapmaya başladı. O hızlandıkça ben daha da bağırıyordum. Bir süre sonra bıraktı haliyle benim bağarışlarım da kesilmişti. Bitti sanmıştım ama hayır. Sanırım o daha yeni başlıyordu..
oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin!
yazarken cok utandım, bu tarz yazılar tabiki gelicek ama +18 kısmı pek olmaz diye dusunuyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Yaramaz Kızım+18|Lez Panic
Historia Cortatamamen cinsellik üzerine tek bölümlük bir yazıdır. rahatsız olanlar kesinlikle okumasın.