bodrum..

11.1K 53 1
                                    

Sanırım o daha yeni başlıyordu..

Ne yapacağını anlamayarak baktığımda "Henüz ikimiz de tamamen çıplak değiliz bebeğim" der demez  ikimizinde altını hızlıca çıkardığında beni ters çevirerek amını hızlıca götüme sürtmeye başladı. -burayı yazarken çok utandım sorgulamayın- Gerçekten kimseyle bu kadar ileri gitmemiştim. Aslında kimseyle bunu yapmamıştım bile. "M-minel ahm tamam yeter dur artık"  Sanki hiç durmak istemezcesine daha da hızlanarak "Üzgünüm kızım ama bu geceki randevumuz biraz uzun sürecek" Daha sonra beni düz çevirdi. Amımım üstünde zıplarken birden iki parmağınıda  gönderdi. Göz bebeklerim ve kafam geriye giderken bir yandan inliyordum. Delirmiş gibi hızlandı. Şimdide yalamaya başlamıştı. Durdu kalkıp önce beni bir güzel süzdü daha sonra eğildi ve bileklerimden boynuma kadar her yerimi yaladı.  tekrar eğilip vajinama amını sürtmeye başladı o bu hareketi yaparken ben ise bir anda boşaldım. Hemen ardımdan da o boşaldı. O da benimle birlikte inliyordu ki ben kendimi tutamayıp onun üzerine atladım. O şaşırmış bir ifadeyle bakarken bense göğüslerini çıldırmışcasına emmeye başlamıştım bile. Birden kendine gelmiş olacak ki "HEY YAVAŞ OL BURDA PATRON BEND- AHH" kontrol benim elime geçmişti bile. Durduğumda birbirimize baka kaldık onun göğüsleri benim ise yüzüm kıpkırmızıydı. Çok yorulmuştuk kucak kucağa oturuyorduk. Bir kaç dakika öylece oturarak durduk ardından dudağıma yapışmasıyla  yorgunluğumu o ana bırakmıştım.  Onu bilmem ama benim için inanılmaz bir geceydi. Bu zevkten sonra tek istediğim evime gidip duş almak ve uyumaktı.

yine bu bolumude cok utanarak yazdıım.

hikayenin sonuna gelmis bulunmaktayızz baska bolum yazmadım yeter yani artik.

cok fazla kisi okumustu onceki bolumu ama oy sayısı dusuktu lutfen okuyanlar oy verebilirmi. 

ayrıca yorumlarınızıda belirtirseniz sevinirim ♥

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 07, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Benim Yaramaz Kızım+18|Lez PanicHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin