Part 1

25 2 0
                                    

Dnes je nedeľa 27.12. pár dni aby začal December. Povedala som si, že je čas pokúpiť darčeky na Vianoce. Obliekla som si sveter jemnučký ako perinka naň som si dala kabát, ktorý mi prišiel včera mám taký istý ako Han so Stray kids. Dala som si ešte čiapku a dlhé čierne čižmy. Zobrala som si peňaženku, kabelku, kľúče od auta a mohla som vyraziť. Najskôr som išla kúpiť mojej rodine a potom kamarátkam. Mamine a ocinovi som kúpila sadu štetcov a make-up a ocinovi sadu pánskych potrieb. Po nákupoch som si išla kúpiť živý stromček chcem, aby dom voňal po ihličí. V aute som si ešte spomenula, že som zabudla kúpiť darčeky aj pre kamošky. Keďže mám bohatú rodinu išla som do obchodu Chanel môj druhý obľúbený obchod a nie je to kvôli tomu, že tam je Jennie proste tam majú najlepšie produkty. Keď som konečne kúpila aj pre nich tak som išla spokojne domov a v aute som si pustila Stray kids playlist, ktorý milujem. Som doma povedala som si, že darčeky budem baliť 4 dni pred Vianocami. Našťastie som mala doma baliaci papier. Rozhodla som sa, že piecť budem punčové, linecké, trubičky a ďalšie chuťovky. Keď sa už stmievalo v hlave sa mi prechádzalo žeby som si spravila pukance a horúcu čokoládu s marsmellou.




Prepáčte že je to tak krátke ale písala som to večer nabudúce bude ďalšia a tiež možno kratšia ak sa vám páčil tak dajte vote a comment.

Vianoce so Stray kidsTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang