Prologue

11 0 0
                                    

Mempersembahkan~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mempersembahkan~

𝙎𝙞𝙡𝙚𝙣𝙩 𝙥𝙖𝙞𝙣

Ganre:Depression,sadness

Written by -M1SSDARK-








Budak perempuan itu menangis sambil memeluk lutut nya. Manakala wajah nya dibenam di lutut nya. Budak itu menangis teresak-esak.

"Aku dah penat dengan kau! Dah banyak kali kau curang dengan aku. Aku nak kita cerai!" kata wanita itu yang meninggikan suara nya pada suami nya sendiri.

"Aku tak curang dengan kau! Dan kalau aku curang sekali pun aku tak akan ceraikan kau!" balas lelaki itu.

Kedua suami dan isteri sibuk bertengkar di ruang tamu sehingga tidak sedar yang anak-anak mereka mendengar pergaduhan mereka.

"Hisk! Cukup! Diam!" ujar budak perempuan itu dengan menutup kedua telinga nya.

"Akak" panggil seorang budak lelaki yang baru sahaja memasuki ke dalam bilik budak perempuan itu.

Budak lelaki berusia lima tahun itu menghampiri kakaknya.

"Adik kenapa dekat sini?" soal budak perempuan itu. Dia mengelap air mata nya.

"Kak fiq ta-takut" seloroh budak itu dengan gagap nya.

"Sini" Budak perempuan itu mendepakan lengan nya seraya tersenyum seolah menyuruh adik nya memeluknya.

Budak lelaki itu berlari lalu memeluk kakak nya sambil menangis .

"Tak apa akak ada" ujar nya sambil menepuk belakang tubuh adiknya untuk menenangkan adik nya.

Budak lelaki berusia lima tahun itu menangis teresak-esak di dakapan kakaknya.

●●●●●






First of all, i want to tell about this story. This story really sadness, if you guys can't read about depression or sadness please don't read it. Because this story will make you cry so damn hard!

SILENT PAIN Where stories live. Discover now