Part 2

2K 16 1
                                    

Kak Zizah mengemaskan pinggan mangkuk dan membawa ke dapur. Anaknya sudah tidor nyenyak. Mama Zu pula duduk berlunjur di depan pintu rumah menarik nafas lega melihat ke arah laut. N pula menjuntaikan kakinya dari lantai jeti di depan pintu rumah. Angin laut berhembus. Mama Zu diam sebentar melayan fikirannya sambil meman-dang ke ombak yang menghiasi dada laut.

"Mari duduk Kak Mama ni N.." ajak Mama Zu yang menyandarkan tubuhnya ke dinding rumah sambil menjulurkan kakinya di atas jeti depan rumah. Tiada oran yang lalu di kawasan itu sebab rumah itu rumah penghujung.
"Baik Mama" sahut N bangun dan duduk sebelah Mama Zu.

Malam merangkak. Kak Zizah tidak timbul-timbul selepas makan malam itu. Mungkin dia keletihan. Mama Zu dan N, duduk sebelah menyebelah memandang ke laut dan mendengar deburan ombak.

"Apa yang kau fikirkan N," tanya Mama Zu senyum.

N memandang ke depan dan ekor matanya melirik melihat Mama Zu tersenyum manis.
Dari bagian 1

"Takde apa-apa Mama. Hanya melihat laut dan rezeki yang ada didalam-nya" jawab N bersahaja.
"Ini kehidupan Mama. Ada waktunya takut, khuatir suami ke laut. Ada waktunya bongeng bosan dan sendirian sebab suami juga ke laut. Tapi sudah lama-lama, tak kisah. Bosan tu yang buat Mama resah," kata Mama Zu mengusuk kakinya yang putih melepak dengan betisnya bunting padi. Jari kaki dan tangannya kecil dan pendek. Hidung N terbau aroma tubuh Mama Zu yang menyenangkan.

Mama Zu meletakkan telapak tangannya ke peha N yang bogel. Dia melihat lekuk dan bentuk kontol dari luar seluar N. Perlahan-lahan dia mengusap peha N yang menyetir sensasi terus ke kontolnya. Nmenutup matanya sambil menyandarkan kepalanya ke dinding. Membiarkan tangan Mama Zu meraba-raba pehanya kemudian menyentuh kontolnya dari luar seluar. Sentuhan itu membuatkan dada N berdebar.. Kini Mama Zu sudah memegang kontol N dengan kedua belah tangannya dari luar celananya. Membelai dan mengocok perlahan dan N mendesah.

N pula melondehkan kemban Mama Zu. Dia membuka mata dan melihat sepasang buah dada yang segar dengan puting warna hitam. Kecil lalu Nmenynyotnya. Mama Zu menarik nafas dan menutup matanya.

"Uuu N apa ni, panjang besar kontol kau. Mama nak tengok," kata Mama Zu lalu dia mengeluarkan butuh N dari celah celana, "Wahh.. Besar."
"Payudara Mama juga lawo. Masih keras. Tegang" kata N sambil meramas buah dada Mama Zu.

Wanita sebaya itu mengerang. Dalam pada itu angan N sudah menyelak kemban Mama Zu dan memegang cipap tembam wanita itu. Dia menguak dengan jari jemarinya dan cipap itu sudah terasa basah lalu N menjolok jarinya ke dalam lubang faraj Mama Zu. Mama Zu tersenak dan mengalihkan buntutnya, memandang semula ke muka N lalu mengucup bibir N. N menyambut dan mengulom sambil bermain lidah Mama Zu.

Mama Zu melepaskan pegangan di kontol N. Dia membetulkan kembannya, lalu bangun. Tangan N ditariknya" Jom ke bilik Mama." N bangun dan menguntit tanpa berkata-kata. Mama Zu mengunci pintu depan. Dalam bilik Mama Zu..

Lampu bilik tidak berpasang. Tingkap berbuka luas. Angin laut menyerbu deras mendatangkan kediginan. Daun pintu bilik ditolak. Ada sebuah almari pakaian. Sebuah meja bercermin, meja soleklah. Sebuah kerusi sedangkan tilam di atas lantai beralaskan cadar warna merah muda. Bantal dan bantal peluk. Lampu tidak dihidupkan hanya mengharapkan sinaran bulan..

Mama Zu melurut celana N dan menaikkan kemeja T N membuka melalui tangannya mendepang ke atas. Lantas dia membuka kembannya dan erlihatlah mata N akan tubuh Mama Zu yang dipanah cahaya bulan. Buah Dadanya yang besar, perutnya yang sedikit buncit dan pepetnya merimbun dengan bulu yang lebat kehitaman. Peha yang putih dan debab, kaki yang berbunbing padi.

N merangkul Mama Zu dan melumai bibir wanita itu. Mama Zu memegang kontol N sambil mengocok dan membelainya manja. Butuhnya sudah menegang, mengeras, kuat dan panjang. Mereka berkucupan bertukar ai lidah dan mengulum lidah. N meramas buah dada Mama ZU yang kini sudah mengerang.. Lantas N membaringkan Mama Zu di atas tilam di bilik itu.

Nakal diKampong Where stories live. Discover now