part 3 (end)

1.6K 18 0
                                    

"Akak sedih.. Akak frust.." Kak Zizah bersuara. Ayatnya itu membuatkan N berasa tak keruan.

"Naper sedih? Naper frust kak?" tanya N bersahaja memegang dan memilin tangan Kak Zizah yang lembut. Kak Zizah membiarkan tangannya diramas-ramas dan dicium oleh N. Dia suka. Dia berasa dia dibelai dan dimanja dan dia diapresiasi.

"Akak sudah janda N, akak sudah jadi balu. Akak yang muda ni masi belum puas bersuami kini sudah ditinggalkan" katanya dalam nada yang sayu dan serak-serak basah.

"Sabar kak, akak masih muda.. Ada peluang lagi nak bersuami.." balas N yang memebelai dan mengusuk-ngusuk telapak tangan Kak Zizah.

Kak Zizah menundukkan kepalanya. Kemudian mengangkat semula.

"Siksa batin akak ni N. Siksa.. Frust akak. Banyak akak rugi rasanya. Tambah ada anak ni.. Harapkan Mama dan abah jer nih menanggung cucu.."

"Mereka tu ibu bapa yang baik akak.. Cucu mereka tak akan mereka biar-kan kelaparan" tambah N kini mula membelai rambut Kak Zizah. Kak Zizah meraba-raba dada N kemudian singgah di puting payudara N. Mengetelnya. N merasa geli. N memegang tangan Kak Zizah.

Kak Zizah menjelau ke seluar N yang sudah membonjol dan membengkak.

"Camne masa bersuami dulu Kak?" tanya N menyabarkan gelora jiwa Kak Zizah.
"Biasa jerr.. Adat isteri macam Mama juga" jawab Kak Zizah selamba.
"Citer malam pertama akak?" tanya N.. Kak Zizah menundukkan muka dan kepalanya. Dia berasa malu juga.

"Isshh malu lahh nak citer" balas Kak Zizah mencubit peha N. Dia senyum mulus dan melirik sambil menyentuh dan menjeling seluar N yang berbongol.

"Iee.." Kak Zizah ketawa. Dia mengeletik pinggang dan perut N. N kegelian dan mengelinjang.
"Citerlah kak.. N nak tahu ler camne.. Akak sudah ada pengalaman.. Nanti N boleh buat iktibar pelajaran akak.. Taulah N nanti nak hadap masa N nikah dengan bini N nanti" pujuk N sambil memegang buah dada Kak Zizah dari luar kaftannya.

"Jahat kau ni N.. Nak tahu citer tu lak" jawab Kak Zizah.
"Kongsilah kak.. Nak tahu perasaan akak masa mula buat, masa sudah kena buat, masa lepas dibuat.. Apa rasa akak.. Dan seterusnya persetubuhan akak" balas N memegang tangan Kak Zizah.
Kak Zizah ketawa kecil."Kau memang adik yang nakal. Kau lagi matang dari Seman. Kau memang bijakk, tambah.. Hehehe.. Tambah.."
"Tambah.. Apa lak kak?" tanya N ingin tahu. Kak Zizah ketawa
"Tambah akak terpegun terkejut nengok butuh kau yang besar dan panjang tuu.." kata Kak Zizah menarik nafass, "Takut akak.. Tak sangka kau ada senjata semacam tu N."
N sengih. Dia tertanya-tanya. Risau juga kalau dia mengintai N bersetubuh dengan Mamanya.
"Mana akak tengok ni.." N menanya ingin tahu, "Akak serkap jarang aje nii."
"Akak nampak. Kau tak nampak akak. Tadi masa kau mandi telanjang tadi. Akak nampak kau tengah menyabun kontol kau tu. Jelas akak lihat. Tu tengok kontol kau bergerak-gerak balik seluar tu.. Jahat kontol kau ni.." ketawa Kak Zizah sambil menepuk kontol N yang mula mengeras dari luar seluar.
N pura-pura mengaduh dan memegang kontolnya dari luar seluar. Kak Zizah pantas memegang kontol N dari luar seluar dan meramasnya.

"Mak oii besarnya, keras.. Sakit ke N?"
"Sakitlah.. Sengal juga.. Citelah Kak malam pertama akak" pinta dan rayu N.
Kak Zizah menyeluk dan untuk pertamakalinya memegang batang butuh N dengan tangan kecilnya. Matanya bagaikan terbelalak

"Huu besarnya.. Dua tapak tangan akak pegang masih lebih, kepala kontol kau mengembang macam kepala ular tedung.. N. Huhh takut akak.."

"Takdelahh.. Biasa jer.." balas N ketawa kecil lalu memeluk dan mengu-cup bibir Kak Zizah dan sekejapan itu mereka bertukar kuluman lidah dan air liur.
Sempat N meraba dan meramas buah dada Kak Zizah dari celah ketiak kaftannya, sederhana besar dan mengeras. Kak Zizah mengerang haluss..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 09, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Nakal diKampong Where stories live. Discover now