Znáte jméno Angel? Dívčí jméno původem ze Španělska. Jeho význam je anděl, čistota, krása ... možná i něco víc. Ale vraťme se ke jménu. Angel Mathers-Reeves. Nudné jméno. Nezajímavé, jednotvárné, nezáživné jméno, které nikoho nezajímá a snadno se přehlédne ... Ale kdyby jste někde viděli jméno El Muerte, tak by jste si ho určitě zapamatovali.
Ještě nevyšlo slunce a v kavárně už pro někoho začal další den. Sedmnáctiletá dívka sedí v kavárně a usměje se na paní, která jí zrovna přinesla kávu. Paní jí úsměv neoplatí, ale dívka si z toho nic nedělá. Jeden úsměv by vás nezabil. Řekne si v duchu a po chvilce přijde do kavárny pět mužů. Všichni mají přes hlavu černé kapuce a přes půlku obličeje mají šátky. Paní se na ně podívá a oni vytáhnou zbraně. Jeden muž, který tam byl už dřív vstane, jde od nich dál a přitom na dívku zašeptá ,, El Muerte". Dívka vstane a podívá se na muže. Postojem jim dává najevo, že jim stojí v cestě a oni se na ni hned otočí.
,, Co tady dělá El Muerte." řekne jeden z nich.
,, Ona je El Muerte?" zeptá se další.
,, Ano a vy budete El Muerto." řekne El Muerte a vytáhne meč a jde pomalu jejich směrem.
,, Nenecháme to na později?" zeptá se další z mužů.
,, My máme zbraně, ona jen meč." odpoví další.
,, Tak ty jsi se se mnou ještě nesetkal." řekne El Muerte. Ten muž co odpověděl dá pokyn, aby hned stříleli. El Muerte roztočí svůj meč a kulky co na ni vystřelili se od meče odrazí zpátky na ně. Okamžitě bolestí lehnou na zem a svíjejí se v bolestech. Každý z nich schytal tak pět kulek.,, To co jste na mě vystřelili, to jste taky schytali. A ještě zbývají úroky. Schová meč, vytáhne dva černé karambity a jednomu po druhém začne podřezávat hrdla. Buď to, nebo je totálně vykuchá. Jakmile El Muerte vezme poslední život, nečekaně spadne na zem a na pár desítek sekund upadne do bezvědomí.
Po chvíli se probudí, ale celé tělo má svázané řetězem a na hlavě má pytel. El Muerte nesnáší když se nemůže hýbat, když je svázaná a nemůže se pomalu ani nadechnout. A v tu chvíli to na ni přijde. Začne těžce oddychovat a chce se dostat z řetězů ven, ale někdo ji praští něčím přes hlavu, takže dopadne opět do bezvědomí.,, Myslíte, že už je vzhůru?" zeptá se klučičí hlas.
,, Drž hubu, kryso. Kdyby se probudila, tak by asi zvedla hlavu ..." říká mu nadřazeně druhý kluk.
,, Sundejte mi ten pytel." řekne velmi hlubokým a výhružným hlasem. Čeká až jí ten pytel vážně někdo sundá, ale nikdo se neodvážil. Jelikož si hned svým karambitem, který měla připevněný na zádech, přeřízla to čím měla svázané ruce, tak si ten pytel sundá sama. Zvedne pohled před sebe, ale uvidí jen bandu kreténů.
,, Vypadáte jak exoti." řekne hned.
,, Neměla ruce svázaný řetězem?" zeptá se další týpek, podstatně vyšší než ostatní.
,, Tímhle?" zeptá se El Muerte a natáhne ruku s přerýzlým řetězem. Ten vysokej týpek co se ptal, tak ho opatrně vezme a za nimi se objeví ten muž co byl v kavárně.
,, Vy ..." řekne celkem naštvaně El Muerte.
,, Já." zopakuje po ní muž.
,, Co jste to udělal?" zeptá se a stoupne si. V tu chvíli už El Muerte předvídá, že jí někdo něco bude chtít udělat a sahá si pro meč, ale meč nikde. Ucítí studenou špičku nějakého meče na svém krku a podívá se na jeho majitele. Pevnou rukou ho drží holka, zřejmě z Japonska. Má krátké černé vlasy. Tmavé oči, ale ne tak temné jako já. Řekne si pro sebe a vezme do ruky karambit, kterým přeřízla ten řetěz.
,, Myslím, že meč ti nepomůže." řekne El Muerte a pousměje se.
,, Klid, obě složte zbraně. Nechci, aby jste se tady pozabíjely." řekne muž a posadí se naproti ní.
,, Proč bych měla složit zbraň, ona ji vytáhla první. A proč bych vás měla poslouchat?"
,, Sayo." řekne jí muž a ona schová svůj meč.
,, Takže co po mě chcete?" zeptá se El Muerte.
,, Odejděte prosím." řekne muž a ostatní odejdou.,, Já sem mistr Lin. Tyhle lidi co jsi teď viděla chodí do mé školy."
,, Do školy pro magory nebo co?"
,, Říkají tomu škola pro vrahy, zabijáky, nepotřebné lidi co nic nedokážou. U mě se naučí výcviku a cílevědomosti. Toho co budou chtít, tak toho taky dosáhnou. Tady by tě to mohli naučit."
,, Mě? Když někdo řekne mé jméno, tak z toho jde strach. Myslím, že mě nemusíte nic učit."
,, Myslíš jméno El Muerte nebo Angel Mathers-Reeves?" zeptá se Lin.
,, Ještě jednou řeknete to druhé jméno, tak vás zabiju a je mi jedno jaký si ponesu následky." řekne velmi naštvaně El Muerte.
,, Dobře. Nebudu říkat to druhé jméno. Ale vím, že pokud někdo zašeptá to jméno, které znají všichni, tak se něco stane."
,, Jo to stane. A stalo se to dnes ráno. A já bych chtěla vědět, proč jste to udělal."
,, Musel sem tě nějak dostat sem, a věděl sem, že když budeš vnímat, tak bych neměl šanci. A proto sem si najal pár lidí, aby dnes přepadli kavárnu do, které už po páté každé ráno chodíš."
,, A proto jste zašeptal mé jméno, abych je zabila a potom upadla do bezvědomí a vy jsme mě mohl svázat a dotáhnout sem."
,, Ano. Omlouvám se, ale bylo to nutné. A myslel jsem si, že když to vaše jméno zašeptám a vy nebudete vědět kdo jsem, tak budete zmatená a necháte je i žít."
,, Ona je nenechává nikdy žít." řekne El Muerte a na chvíli nastane ticho.,, Takže co by jste mě chtěl naučit?"
,, Já a ostatní učitelé by jsme tě mohli zbavit druhé strany."
,, O to se pokoušelo tolik lidí ..." usměje se El Muerte
,, Dám ti návrh. Když po celý školní rok tě to nikdo nezbaví druhé strany, tak můžeš odejít. Ale pokud to někdo zašeptá a ty neuděláš žádný masakr, tak tuhle školu dokončíš."
,, Celý školní rok? Rok nicnedělání? To bych si vydělala daleko víc peněz tím co sem dělala doteď." vysměje se Linovi do obličeje.
,, Dobře, tak můžeš kdykoliv odejít." řekne Lin a El Muerte je velkou chvíli ticho a přemýšlí. Nemám co ztratit. Můžu kdykoliv odejít ... teda dokud mě toho nikdo nezbaví.
,, Když řeknu ano, tak mi slibte, že bych si někdy mohla přivydělat."
,, Dobře." souhlasí Lin.
,, Šestkrát do měsíce." řekne schválně hodně El Muerte.
,, Ne. Jednou." nesouhlasí Lin.
,, Tak čtyřikrát."
,, Dvakrát." řekne Lin a El Muerte se dostala k číslu, které chtěla.
,, Dobře. Takže dvakrát měsíčně si můžu přivydělat, kdykoliv můžu odejít, když mě toho nikdo nezbaví, tak tady musím zůstat a dodělat školu a pokud mě toho nikdo do konce školního roku nezbaví tak odcházím." shrne všechno El Muerte.
,, Ano." řekne Lin.
,, Ano, beru to."
,, Dobře, jen ti řeknu pravidla a pak ti dám věci a od zítřka začínáš." řekne Lin.
ČTEŠ
Deadly class~School for killers~
FanfictionTohle je škola pro vrahy ... DOČASNĚ POZASTAVENO Tohle je fanfikce na seriál, který má pouze 10 dílů. Mě se to celkem líbí. Doporučuji se na to podívat. Chci, aby se na to podívalo více lidí, aby bylo více čtenářů nebo i více těchhle fanfikcí, ale h...