Dooprdeleeee ... Další etapa v životě začíná. Nesnáším etapy. Mám ráda, když život prostě plyne a nedělí se na posraný etapy ...
,, Ty jsi ta nová že?" vyruší nějakej kluk El Muerte z myšlenek.
,, A ty si jako kdo?" zeptá se hned El Muerte.
,, Já sem Billy." odpoví Billy.
,, A co po mě chceš?"
,, Nějak přežij ty hodiny co máme a na obědě hledej stůl kde sedím já."
,, Proč? Tam sedí ti největší pošuci?" pousměje se El Muerte.
,, No možná jo, ale tam tě nebude nikdo odsuzovat a nikdo ti nebude říkat co máš dělat a kam patříš."
,, Sednu si za váma možná." rozhodne se El Muerte.
,, Proč možná?" zeptá se Billy.
,, Protože já hraju sama za sebe." odpoví El Muerte a odejde ke svojí skříňce.El Muerte se blíží do jídelny a přemýšlí o dnešních hodinách. Hodiny jsou celkem v pohodě, ale jak mě má bavit něco co jsem ani nechtěla dělat? Proč sem na to vlastně kývla? Proč sem souhlasila s něčím, co mi jde proti srsti? Nemám moc ráda společnost. Nemám ráda místa, kde mám být hodně dlouho a u toho být s někým s kým bych se měla skamarádit. Nebudu nikomu krýt záda ... prostě tím rokem nějak propluju ... navíc nemusím platit nájem ani nějaký jídlo, takže pohoda. Ale pořád se tady necítím dobře, ale nějak to vydržím. Vždycky hraju sama za sebe, na nikoho se spolehnout nemůžu, tak se toho budu držet a bude to v pohodě ... doufám. Při tak velkém a zmateném přemýšlení se El Muerte zarazila, protože zjistila, že už v rukách drží tácek a na něm nějaká šlichta. To je ale humus. Pomyslí si a trochu se zašklebí. Rozhlídne se po jídelně a už na ni mává Billy. Nevšímej si ho. Někde tady musí být volný stůl. Nebo aspoň stůl u, kterého sedí jen jeden člověk. Sedla bych si na druhou stranu stolu. Doufá El Muerte, ale žádný takový stůl tady není. Kurva. Řekne si a tak je nucena si sednout k Billymu.
,, Ale, ale ... Koho tady máme?" řekne Billy.
,, Nikde není místo, takže to neber jako úspěch. Nejsem tady na pokec." odsekne hned El Muerte, ale všichni na ni hledí.
,, Stejná jako Petra. Nikdo jí nezajímá, otrávená životem ..." říká Billy.
,, Jako kdo?" zeptá se nakonec El Muerte.
,, Já sem Petra ... ty jsi vážně El Muerte?" zeptá se jí holka bílá jako stěna s výraznými linkami a černými vlasy.
,, Jo, proč?" Zeptá se El Muerte.
,, Pane bože, vy nevíte kdo to je?" zeptá se nadšeně Petra a ostatní zavrtí hlavou.,, Tak to jste teda magoři. Ona je legenda. Je jí jen sedmnáct a už zabila víc lidí jak celá škola dohromady. Nemám moc ráda šílený vrahy, ale ty ... bože, tohle je nejlepší den mýho zasranýho života."
,, Petra se umí i smát?" zeptá se nadšeně další týpek. Vypadá jak ježek.
,, Jasně, že jo, Lexi ..." řekne Billy.,, A ty jsi teď členem našeho týmu."
,, Proč jako?" zeptá se El Muerte.
,, Protože za ty dva dny co sem tady sem pochopil, že se Petra nikdy nesměje." odpoví jí další kluk. Ty teda jako žádnej vrah nevypadáš, ale aspoň z nich vypadáš nejvíc normálně.
,, Aha. Tak to teda máme jednu společnou věc ... taky se moc nesměju. Ale jinak mě těší, že mě aspoň někdo zná." usměje se El Muerte a dá si do pusy první sousto ... které ale hned vyflustne zpátky na talíř.,, Kurva." řekne a Lex se začne smát.
,, Tady to není žádnej luxus. Zvykej si na hnusy."
,, To radši té škole budu dávat prachy, aby tady byly lepší obědy." řekne El Muerto.
,, Tady na nás z vysoka serou." řekne Petra.
,, To by ale neměli. Pokud z vás má být to co má, tak si myslím, že základem je výcvik, aby jste přežili a dobrý jídlo. Pokud se najíš nějaké sračky a pak máš jít někoho zabít, tak mi věř, že to není dobrá kombinace. A to vím z vlastní zkušenosti." řekne El Muerte a napije se z kelímku. Chce se napít vody, ale místo toho tam jsou ... Chcanky. Kterej zkurvenej dobytek ...! Řekne si pro sebe a přímo naproti jejího stolu se postaví nějakej týpek co vypadá jak totální zmrd, kterej si myslí, že má tuhle školu pod palcem.
,, Jak ti chutná, kryso?" zeptá se s úsměvem na tváři a celá škola je oba pozoruje s velkým napětím.,, Tady vládnu já, abys věděla a ..." ani to nedořekne a El Muerte mu přes celý stůl cákne moč přímo do obličeje.
,, Nachlastej se toho sám." řekne El Muerte a v sekundě stojí naproti sobě, asi jen patnáct centimetrů od sebe. Neznámej týpek si chce sáhnout za záda pro zbraň, ale El Muerte je rychlejší a na jeho krk mu opře špičku svého karambitu.,, Ostatním vládnout můžeš, ale mě ani hovno." a v tu chvíli si El Muerte dřepne, protože uslyší, jak někdo za ní máchnul tyčkou a chce ji udeřit. Tyčka udeří toho idiota naproti ní a zlomí mu tak nos. Ve dřepu se otočí a napnutou nohou podkopne nohy nějakému týpkovi ve hnědém hábitu. Je tam další, který jí chce taky udeřit a El Muerte si sáhne pro meč. Chvíli spolu zápasí a muž ve hnědém hábitu tlačí El Muerte ke stolu a ona omylem sekne toho normálního kluka do zad. A v tu chvíli se v jídelně objeví Lin a dívá se přímo na ni.
,, Ji nechte." zavelí a týpek ve hnědém hábitu dá svoji tyč zase zpátky. El Muerte si zandá meč zpátky a čeká co se bude dít dál.,, Chika vezměte ke mě." dá další rozkaz a dva muži ve hnědých hábitech vezmou Chika a jdou s ním pryč. A nastane obrovské ticho. Všichni se dívají jen na ni.
,, Na co čumíte?" řekne lhostejným tónem El Muerte a sedne si zpátky na své místo. Ještě chvíli je ticho, ale pak ostatní začnou pokračovat ve svých konverzacích.,, Co zas je?" zeptá se lidí u stolu.
,, Myslím, že mě sekla." řekne ten normální a u stolu se na něj podívají. El Muerte se podívá na jeho záda a vidí, že to dost krvácí.
,, Pojď se mnou." řekne.
ČTEŠ
Deadly class~School for killers~
FanfictionTohle je škola pro vrahy ... DOČASNĚ POZASTAVENO Tohle je fanfikce na seriál, který má pouze 10 dílů. Mě se to celkem líbí. Doporučuji se na to podívat. Chci, aby se na to podívalo více lidí, aby bylo více čtenářů nebo i více těchhle fanfikcí, ale h...