,, Jak ses seznámila s Raine?" zeptá se Marcus.
,, Jestli to chceš vědět, tak to nebude pěkný téma ..."
,, Nemusíme o tom mluvit jestli nechceš." zastaví ji Marcus.
,, Ale jo. Ať už to mám z krku. A řeknu to co nejvíc stručně. Já - 14let - ještě nebyla El Muerte - šest kluků - zachránila mě Raine." řekne rychle Ell a Marcus se zasekne.,, Teď už se budeme bavit o něčem jiným." prohlásí Ell.
,, Počkej ... je mi to fakt líto. Je to fakt strašný co se ti stalo a chci ti říct, že na téhle škole na to nemusíš myslet. Tady s náma můžeš být jiná. Nemusíš myslet na to všechno co se stalo."
,, No jo, ale co pak až dokončím školu? Každej bude dělat co chce. Ani se neohlídne, nebo pomalu se ani nerozloučí a nechá tě v minulosti." řekne Ell.
,, Možná jo, možná ne. Ale čím víc se s lidmi budeš bavit, tím víc tě začnou mít rádi a tím víc se s tebou budou chtít vidět v budoucnu." vysvětlí Marcus.
,, Mluvíš jak nějakej básník." zasměje se Ell.
,, Vidíš? První den jsi se ani neusmála. Nechtěla ses otevřít, málem jsi mě zabila a teď už se normálně směješ." usměje se Marcus. Možná má pravdu ... ale nejvíc se směju s ním. S ním se cítím jak sem se s nikým nikdy necítila. Možná jen s Raine ... ale tohle je něco jinýho.
,, Možná máš pravdu." uzná Ell. Ale jestli mě jen někdo podrazí, tak ho zabiju. Nezabije ho El Muerte, ale já. Řekne si Ell a usměje se.Ell opatrně vstane z gauče a málem narazí do vozíků od jídla, které si objednal Willie, Billy a Petra. Vezme si batoh a opatrně jde k hlavním dveřím.
,, Kam se chystáš?" vyleká ji Marcus a hned zapne lampičku.
,, Já si jedu jen něco zařídit." odpoví Ell.
,, Ve dvě hodiny v noci?"
,, Jo ... Lucia, jedna osada, asi hodinu a půl odtud. Takže kolem páté tady budu." odpoví Ell a chce odejít.
,, Tak pojedu s tebou." řekne Marcus a vstane.
,, Ne. Já to zvládnu sama, stejně bys jen čekal v ..."
,, Věříš mi?" zeptá se Marcus.
,, Jo." řekne po dlouhé chvíli Ell.
,, Tak není co řešit." řekne Marcus.
,, Ale o to právě jde. Kdyby se něco stalo, tak nechci, aby se něco stalo tobě."
,, Říkala jsi, že bych čekal v autě a tam taky počkám. Co by se mi stalo v autě?" zeptá se Marcus.
,, No tak jo, ale ticho." řekne Ell a potichu se vytratí z hotelu.Marcus po cestě usne a probudí se až na místě.
,, To byla velice klidná cesta." řekne Ell a nechá auto na okraji osady.
,, Co mám dělat?" zeptá se Marcus a zívne si.
,, Čekej tady." odpoví Ell a začne si dávat různé nože do jejího speciálního oblečení.,, Pokud se tohle světýlko červeně rozbliká, tak okamžitě nastartuješ a jakmile nasednu do auta tak to rozjedeš a pojedeme odsud co nejrychleji." řekne a radši si k sobě dá i dvě zbraně a několik zásobníků.,, Tak jo. Když se do dvaceti minut nevrátím, tak okamžitě odjedeš. I beze mě."
,, Cože? Nenechal bych ..."
,, Slib mi to. Pokud se do dvaceti minut nevrátím, tak odjedeš. Ale jelikož se vrátím, tak pojedeme normálně ... neusni, skrč se, aby tě nikdo neviděl a dávej pozor na světýlko." řekne Ell a opatrně vyleze z auta. Rozhlídne se, dá si na obličej šátek a kapuci a nenápadně zmizí ve stínech.,, El Muerto, jsem rád, že jsi do..." říká muž.
,, Kecy si nech. Dej mi prachy a nic neříkej." přeruší ho Ell a vezme si od něj velký balík peněz, který si spočítá a pak si ho dá do kapsy na boku.,, Takže jak minule? Já si stoupnu za tebe a jakmile příjde, tak to zašeptáš a já udělám svoji práci?" ujistí se Ell.
,, Jo. Už si stoupni za mě. Za chvilku tady bude." řekne muž a Ell si za něho stoupne. Už slyší kroky jak někdo přichází a Ell jde před něho, ale on nic nešeptá.
,, Zašeptej to kurva, ne?" řekne naštvaně Ell a až pak jí dojde, že je to past. A kurva ... V tu chvíli na ni ten vepředu vystřelí, ale ona si bleskurychle dřepne a kulka trefí velkého šéfa přímo do srdce.
,, Kurva, zabil sem šéfa hoši." řekne ten naproti ní do vysílačky nebo co to má a začne střílet po Ell, která ale po něm taky stříli ... a taky se trefí první. Ell neváhá už ani chvíli a rozběhne se zpátky k autu. Zmáčkne záchranný čudlík a když se po chvilce blíží k autu, tak se modlí ať je nastartované. Vyběhne z poza rohu a auto je nastartované a dveře spolujezdce otevřené. Jen co se odrazí od země a nasedá do auta, Marcus neváhá a rozjíždí auto. Ell zavře dveře a položí zbraň.
,, ALE RYCHLEJI!" zakřičí na Marcuse a ten opravdu přidá.
,, Co se stalo?!" taky po ní řve.
,, Já nevím, měla sem nervy, protože sem měla strach o tebe a byla to past, chtěli mě zabít, ale zabili svého šéfa a pak jsme po sobě stříleli ..."
,, Ell! Vždyť jsi to schytala!"
,, Kurva! ... To je jedno, hlavně jeď rychle ať nás nedojedou!"
,, Kolik ran jsi dostala?"
,, Zatím vidím tři." odpoví Ell.,, Vidíš za náma někoho?" zeptá se Ell.
,, Ne." odpoví Marcus a stále jede strašně rychle.
,, Dobře, já řídím očividně líp, takže se přehodíme." řekne Ell a podívá se na Marcuse.
,, Ne, jsi zraněná a já nevím jak."
,, Prostě dělej, já podržím volant, pustíš plyn a rychle přelezeme." řekne Ell.
,, Ne." nesouhlasí Marcus.
,, Tři, dva, jedna ..." odpočítává Ell.
,, Ne."
,, Teď!" rozkáže Ell a v mžiku se přehodí. Ell na to víc šlápne a už je víc v klidu.,, V batohu mám ten kufřík. Vytáhni ho prosím a vyndej mi z jedné krabičky dva prášky. Je označena XXX." řekne Ell a Marcus udělá co chce.
Asi po půl hodině se dost vzdálili místu, a tak Ell zastaví na kraji cesty.,, Půjdeš zase řídit. Já si musím vytáhnout kulky co sem schytala a zašít si to." řekne Ell a tak se zase vymění.
,, Neboj pojedu rychle, aby sis mohla lehnout." řekne Marcus a šlápne na to. Ell si začne vytahovat z ran kulky a desinfikovat si to.,, Bolí to?" zeptá se Marcus.
,, Jo, ale schytala sem jich už tolik, že už sem si na tu bolest zvykla." odpoví Ell a začne si je zašívat.
ČTEŠ
Deadly class~School for killers~
ФанфикTohle je škola pro vrahy ... DOČASNĚ POZASTAVENO Tohle je fanfikce na seriál, který má pouze 10 dílů. Mě se to celkem líbí. Doporučuji se na to podívat. Chci, aby se na to podívalo více lidí, aby bylo více čtenářů nebo i více těchhle fanfikcí, ale h...