IV.

50 3 0
                                    

,, Ty jsi úplně šáhlá." řekne Marcus.
,, Mám schizofrenii ty idiote." zastaví ho Ell a Marcus se na chvíli zarazí.
,, Promiň to sem nevěděl." omluví se po chvíli  Marcus a už nechce odejít.
,, Tak se mnou prosím jeď pro meč a já ti to tam vysvětlím." řekne Ell. Po dlouhé době se někomu otevřu.,, To co ti řeknu, jestli se mnou pojedeš, tak sem ještě nikomu neřekla. A řeknu ti to protože ti věřím."

        Je mi jasný, že by nejel se mnou úplně sám. S vrahem o, kterým se právě dozvěděl, že má schizofrenii, tak sem mu nabídla, že vezmeme i Petru a Billyho. Chtěli jsme vzít i Lexe, ale ten měl na práci něco jinýho. A místo něj jsme vzali někoho, kdo se jmenuje Willie. Ten vysokej kluk co byl u mého únosu.
,, Takže kam to vlastně jedeme?" zeptá se Petra.
,, Do Monterey. Mám tam známýho, kterej dělá meče na zakázky. Volala sem mu a domluvili jsme se, že si je tam vlastnoručně uděláme. A můžeme tam zůstat přes víkend. Teda jestli chcete." odpoví Ell.
,, A to budeme spát ve sklepě vedle železa?" zasměje se Willie.
,, Pokud chceš tak ty můžeš.  Ale my ostatní budeme spát normálně na pokojích. Má tam historický areál nebo tak něco. Lidi tam jezdí, protože si tam můžou vyrobit meče, jezdí se tam na koních a pořádají tam různý rytířský turnaje. Jezdí tam teda hlavně rodiny ..." 
,, My jsme teda rodinka." řekne Willie.
,, My tam ale nejdeme něco objevovat nebo něco. Jedeme si vyrobit meče a Jeff vás s něma něco naučí." poznamená Ell.,, Dneska už to ale nestihneme, takže si jen vybereme pokoje a ..." dál už to Ell nedořekne, protože neví co by podnikli. Marcus se na ni podívá a pousměje se. Ell nespouští oči z cesty, ale periferním viděním vidí, jak na ni Marcus kouká.
,, Co je mezi váma?" zeptá se Willie.
,, Co?" řekne ve stejnou chvíli jako ,, Nic." řekne Marcus.
,, Vidím jak se na ni díváš a jak ho ty chceš ignorovat, ale jsi z toho jen nervózní."
,, Co? Bože ... ne." řekne Ell.
,, Díval sem se na ni jen proto, že očividně něco chtěla říct, ale nevěděla co. Takže navrhuju, aby jsme se někde sjeli. A ti co by se nechtěli sjet, tak si můžou koupit flašku." dodá hned Marcus a všichni chvíli nic neříkají.
,, Já jedu jen kvůli meči ... a tobě." řekne Willie.
,, Kvůli Marcusovi?" zeptá se Billy.
,, Proč kvůli němu?" zeptá se Petra.
,, Říká se tomu tajemství dvou lidí." odpoví Willie.
,, Vy jste gayové?" zeptá se Billy.
,, Cože?" zeptá se Marcus a Ell se pousměje.
,, Děláš si prdel? Vypadám snad jak zasranej gay?" zeptá se Willie a poupraví si jeho párátko v puse.
,, Očividně s námi Willie jede, protože za něj Mark něco udělal nebo udělá. Říká se tomu něco za něco." vysvětlí Ell.
,, Přesně. Ty jsi jasnovidec, nebo něco?" zeptá se Willie, zasměje se a Ell mu úsměv oplatí.
,, Tak co teda podnikneme večer?" zeptá se Marcus.,, Nebudu jen ležet na pokoji a nudit se." nikdo nic neříká a tak si Marcus vytáhne papírky.
,, Dej mi jeden." řekne Ell a všichni kromě Willieho se na ni nechápavě podívají.
,, Přišel sem o něco snad? Nebo proč se na ni tak díváte?" zeptá se Willie.
,, Nebere drogy a chce papírek." odpoví Billy.
,, Už sem jeden měl a je to celkem síla."
,, Kupoval jsi to ty nebo já?" zeptá se Ell.,, Tak aspoň kousek." nastaví ruku. Marcus jí kousek odtrhne, Ell si ho dá do pusy a Marcus si dá zbytek zbytek.
,, Tak malinkej?" zeptá se Petra.
,, Řídí a navíc má pak něco domlouvat, tak sem jí dal malej. Bude vidět jiný barvy, víc zajímavý a bude to trvat ta max dvě hodiny." odpoví Marcus.
,, Vždyť to nedělá n..." Ell už neříká nic. 
,, Pusť mě za volant. Nechci, aby jsme se vybourali." řekne Willie.
,, Ne to nic. Sem v pohodě. Jen vidím jinak barvy. Škoda, že to nevidíte ... je to nádherný." Že bych byla zase šťastná? Po velice dlouhé době mám zas někoho s kým se můžu smát. Říká si Ell a podívá se na sjetého Marcuse, který se na ni taky podívá. Až na to, že já si budu pamatovat všechno a on ne. Vypadá fakt sjetě. No jo, neměl si toho brát tak velkej kus.

        Ell zaparkuje a všichni vylezou z auta.,, Dejte mu kšiltovku a dělejte, že je třeba unavený nebo mu je hrozně špatně. Jsou tady děti a Jeffovi by to odehnalo zákazníky." řekne Ell.,, A počkejte tady. Já mu to půjdu oznámit a vezmu nám klíče od pokojů." dodá Ell a jde dovnitř.
,, Šéfe, Muerte je tady." slyší z dálky někoho mluvit Ell. 
,, El Muerte!" zavolá nadšeně Jeff a otočí se na ni.,, Rád tě vidím."
,, Nech si ty kecy." přeruší ho Ell.,, Rád mě vidíš po tom co se stalo minule?"
,, To mylo nedorozumění ..."
,, Krádeži dvaceti tisíc dolarů říkáš nedorozumění?" zeptá se Ell.
,, Říkal sem, že ten poskok si spletl pokoje ... a taky za to hned vyletěl. Okrást tebe, bych si nikdy nedovolil." dodá rychle.
,, No dobrá. Jaký pokoje máš pro nás nachystaný?" zeptá se Ell.
,, Bohužel mám teď narváno, tak sem si dovolil vám věnovat na víkend naše nové apartmá. Je tam jedna manželská postel, pak jeden pokoj navíc a dva gauče. A každý pokoj má obrovskou vanu. Doufám, že nevadí, že dva z vás budou spát na té manželské posteli a dva na gaučích."
,, Vážně nemáš nic jiného?" zeptá se Ell.
,, Ne. Omlouvám se."
,, Tak nachystej klíč, já je zavolám." řekne Ell a zavolá je dovnitř. Ostatní příjdou a Jeff si je prohlídne.,, Tohle je 
,, Co je tomu hezounkovi?" zeptá se Jeff podezřívavě.
,, Po cestě jsme se stavili v obchodě a nějakej hipísák mu prodal žvýkačky, který nebyly žvýkačky. On to nepoznal, tak si je koupil. Je sjetej, ale ně jeho vinou." lže Ell a Jeff na to očividně skočil.
,, Dobrá tedy. Zítra v osm u pecí." řekne Jeff.
,, Okey." odpoví Ell a vezme si klíč.

Deadly class~School for killers~Kde žijí příběhy. Začni objevovat