minho gelince pastayı yüzüne yapıştırcaktım. of ne kadar iyi bir arkadaşım dimi?
saat sekize geliyordu ve kapı çaldı işte o beklenen an. pastayı elime alıp kapıyı açmaya gittim kapıyı açıp arkasına saklandım ve kapıdan giren kişinin yüzüne pastayı yapıştırdım.
sonra gülerek minhoya bakcakken minhonun arkada olduğunu ve pastayı başka bir çocuğun suratında gördüm ve "lan bu kim?! minho beni aldatıyomusun!??" dedim. sonra minho içeri girip "gerizekalı kardeşimi ne hale getirdin amk" dedi.
ben çocuğa şaşkın şaşkın bakıyordum. cocukta heryeri pasta olmuş napsın. "orospu insan bi bakar halime bak!" dedi.
bende "özür dilerim kıyafet verebilirim?" dedim. ikisindende onah gelince minho oturdu bende o çocuğu lavaboya çıkardım.
Jeongin...
heryerim onun yüzünden pasta olmuştu. şimdi ben yüzümü temizlerden duvara yaslanmış beni izliyordu ve "özür dilerim. adın ne bu arada?" diye sordu. kafamı kaldırıp bıkkınlıkla "Jeongin seninki ne" dedim.
ama galiba biraz sert dedim diye "tamam be kızma, adım Hyunjin" dedi.
ben yüzümü falan yıkayınca odasına götürdü ve dolabın karşısında durup "en küçük kıyafetlerimi veriyim tam olsun" dedi. piçe bak hele "aramızda pek bi fark yok ver bitane" dedim. siyah şortla gri kısa kollu t-shirt verdi ve beklemeye başladı. bende ona bakıp "piç ciksana" dediğimde. "ay pardon" diyip odadan çıktı. bende üstümü giyip telefonumu aldım. ve salona onların yanına gidip oturdum. ikisde baştan aşağı beni süzdü sonra ben hyunjine bakıp "kıyafetlerim kirli bunları sana geri getiririm" dedim.
hyunjin gülümseyip "sorun değil" dedi.
Hyunjin...
oturmuş film seçmeye çalışıyorduk. jeongin ve ben korku istiyorduk ama bebe minho korkuyordu.
en sonunda romantik(?) bi film açmaya karar verdik.
30 dakika geçti ama minho ağlayıp jisungu sayıklıyordu "ah be jisungum senle böyle olabilirdik o orospu baban yüzünden" diyip ağlıyordu sürekli.
ama haklı yani. o orospu babasını öldürmek için plan yapmış insanız biz amına. sonra ben minhoya bakarken jeongin beni dürtüp "jisung kim biliyorum ama abim be olduğunu hiç anlatmadı sen biliyomusun?" diye sordu. bende asko kusko modumu açıp "yok asko arkadaşlarımın sırlarını söyleyemem tatlim" diyip saçlarımı savurdum.
jeongin elini alnına vurup geri yaslandı ve filmi izlemeye devam ettik.
ama minho daha çok ağlamaya başlayınca filmi kapattım ve korku açtım. biz jeongin ile izlerken minho ağlıyordu ve sonra "bizde jisungla böyle çok kötü yağmura yakalanmıştık" diyince bunuda kapatıp minhonun ağlamasını kesmesini beklerken jeongin ile birbirimizi tanımaya çalışıyorduk. sonra aynı üniversitede okuduğumuzu ôğrenince "oha hangi bölüm?" diye sordum. sonra "tıp okuyorum sen?" diye sordu. bende yüzümü düşürüp "bende" dedim. tek kaşını kaldırıp "neden üzüldün" diye sordu. bende "ay mutlu olsam bile kankim ağlarken sevinemem" diyip minhonun sırtını sıvazladım.
______________________________________
meraba yb geldi bu ficden cok buyuk umutlarim var
ŞİMDİ OKUDUĞUN
birthday - hyunin
FanfictionHyunjin ve Minho yakın arkadaşlardı. hyunjin minhonun doğum gününü kutlamak icin evine çağırdı daha doğrusu sürpriz yapicakti. minhonun kardesini getirecegini nerden bilebilirdi ki? eve ilk giren kisinin yuzune pastayi yapistirmisti ama o kisi minho...