ve yine yanağımı sıkarken mutfağa abim daldığı için hyunjine yumuruk atıp "SARILMA BANA OÇ" diye bağırıp sandalyeye oturdum. abimda ilk bana sonra hyunjine bakıp "sarıldınmı lan kardeşime?" dedi. hyunjin "minho hayır gece uyurken bahsediyo" dedi. sonra abim bana dönüp öylemi der gibi baktı. bende kafamı salladım.
kahvaltı ettikten sonra mutfağı toplamayı bana kitleyip içeri gittiler. sonra ikisi gelip bana baktılar abim "çalış köle" dedi. bende elimi silip elimdeki bıçakla üstüne yürüdüm ve "tekrar söylermisin?" dediğimde üst kafa kaçtı. bu sefer hyunjin üstüme yürürüyüp "niye yumruk attın oç" dedi. bende "abim neler anlardı amk yumruk atmakla yetindiğime dua et" diyip salona giderken "topla sende be senin evin" diyip oturdum.
abim gelip mutfağa gitti. bende onun peşinden gittim arkadan hyunjine sarıldı??? dur hyunjine yumruk attı! çok sert değildide neyse. hyunjinde sinirlenip "amk abi kardeş beni dövme gününüzmü aq" dedi. abimde "kardeşime çok yaklaşmasan iyi1_ edersin bebeğim" diyip salona geçerken bana baktı.
bende hyunjinin yanına gitip elimi yüzünde gezdirdim "özür dilerim, çok acidimi?" diye sordum. hyunjinde "tabi acıdı olum" diyip mutfağı topladı. beraber içeri gitcekken onu durdurup "ben gidiyim iki dakika sonra gek sen abim yine bisi der" dedim ve salina gittim.
2-3 dakika sonra hyunjin gelip oturdu. boş boş oturup telefonlara bakarken abim "amk hyunjini senin evinde içki yokmu" dedi. hyunjinde "lan minho içince çok pis sarhoş oluyon amk hem daha sabah sabah içilmez" diyip oturdu.
ben ise onlari izliyodum. içmek ve içmemek arasında kavga ettiler ama abim kazandı. sonra "akşam içicez zaten ama jeongin içmicek" dedi. ben telefondan kafamı kaldırıp "farkındaysan 22 yaşındayım??" dedim. abim yani der gibi kafasını sallayıp "bana göre küçüksün olmaz" dedi. oflayıp telefona bakarken hyunjin kulağıma "merak etme içersin" dedi.
akşam olana kadar bos boş takılmıştık akşam olunca ikisi kim içki almaya gidicek kavgası yapıyorlardı "ben gidersem Allah korusun kardeşimi ellersin!" dedi abim. hyunjin gülüp "kardeşin beni elliyo amk" dedi.
abim bana bakınca "abi niye elliyim ben bu tipsizi yalan söylüyo" dedim. of bebisime tipsiz dedim ya😭 bu hayattaki en güzel insan o😭😭
hyunjin tek kaşını kaldırıp "arkamdan bana sarılırkende öyle diyodun" diyip kendini koltuğa attı.
abim bana bakarak "arkadan sarılmakmı???" dedi. bende "minhocum senin her arkadaşına böyleyim?" dedim. üstüme yürürüyüp "tatlım sadece felixe böylesin" dedi. bende "yani yinede sarılıyom" diyip kaçmaya çalışınca beni bırakmadı. sonra ben "içki almaya gidiyim siz ikiniz oturun" diyip hızlıca evden çıktım. hemen hızlıca gidip aldım ve eve yürümeye başladım.
eve gidince kapı aralıktı eve girdim ve abim ve hyunjin salondaydı ama hyunjin abimin kucağındaydı????? ne alaka amk. noldu şu jisunga. ben onlara bakıp "napıyonuz lan siz?" dedim sinirle. hyunjin dramatik bi şekilde "ay minhoş basıldık" diyip güldü. sonra abim "ne var amk arkadaşım hem ben jisungumun üstüne gül koklamam" dedi. sonra bende "bende felix hyungun kucağına oturiyim?" dedim. abim omuz silkti ve "bizimkilerde gelicek" dedi. onların 6 kişilik grubu vardı abim,hyunjin,felix,seungmin, changbin ve chan hyung. onlar hep beraber takılırdı benlede aralarında çok yaş farkı yoktu 2-3 yaş vardı hepsiyle o yüzden bende onlarla takılacaktım.
hepsi yavaş yavaş gelmişti. ve ben sözümü tutucaktım. hepsi oturup konuşurken felix hyungun kucağına çıktım ve abime bakıp "hyungum o benim" diyip sırıtmıştım. felix hyung temas bağımlısı oldugu için sorun etmemişti. biz öyle otururken abim sert bi şekilde bakıp "insenmi kardeşim" dedi. bende "felix hyung rahatsız oluyosa kalkarım" dedim. felix gülümseyip "sorun yok minhocuğum" demesiyle abime kapak çektim.
felix hyungla daha yakın durmaya çalışıyordum belki mal huncin kıskanır diye ama bakmıyodu bile.
pf zoru oynuyoz demekki, ben ona zoru göstericem😻
felix hyung beklemediğim şekilde boynumu öptü o an herkes bize bakıyodu.
•••
yine upuzun bi bolumle geldim(o kadar uzun ki okurken yaslankrsiniz)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
birthday - hyunin
FanfictionHyunjin ve Minho yakın arkadaşlardı. hyunjin minhonun doğum gününü kutlamak icin evine çağırdı daha doğrusu sürpriz yapicakti. minhonun kardesini getirecegini nerden bilebilirdi ki? eve ilk giren kisinin yuzune pastayi yapistirmisti ama o kisi minho...