bu gece bende kalıcaklardı. minhoyla yatmayı planlıyorum ama bakıcaz artık. ben telefona bakarken ikisi çoktan uyuya kalmıştı bile. o minho ayısını taşıyamadigim için uyandırıp odaya gitmesini söyledim. o benim odama gidip yatınca salonda uyuyan jeongine baktım.
onu kucağıma alıp misafir odasındaki yatağa yatırdım. sonra odadan çıkarken "korkuyorum yanımda yat" dedi. bende "abine soriyim sonra bana ırz düşmanı muamelesi yapar" diyip odadan çıktım.
minhonun yanına gidip daha uyumamış olan minhoya bakıp "kardeşin yanımda yat dedi istersen git sen yat" dedim. minho ise "film yüzündendir ama ağlıyom şuan gece uyuyamaz git yat yanına sen" dedi ağlayarak(bôyle abiye can kurban amk)
jeonginin yattığı odaya girip yanına yattım. ben arkamı dönünce "bana dön korkuyorum hyung" dedi. o filmi açmicaktım işte diye geçirip ona döndüm.
jeongin bana yaklaşıp kafasını göğsüme koydu ve uykuya daldı.
sabah birinin odaya girmesiyle uyandım "LAN KARDEŞİMLEMİ YATTIN SEN" diye bağıran bir adet minhocuk. bende ona bakıp "lan minho dün dedim ya jeongin korkuyomuş sen yat dedim sende bana git yat dedin be" dedim. minho sinir küpü olmuş halde "O ZAMAN AĞLIYODUM NİYE CİDDİYE ALDIN BENİ OLUM" diye bağırmaya devam ediyodu.
jeongin ise bizi izliyordu ve sonra minhoya bakıp "abi ne bagiriyon amk sus be sabah sabah" dedi. minho ikimize sertçe bakıp jeongine "bu şerefsiz seni elledimi?" diye sordu. jeonginde gülümseyerek "seviştik desem?" dediği an minho üstüme yürüyüp bana bağırcakken jeongin "abi inandınmı lan, jeiwbdiwnso bişey yok uyuduk sadece" dedi. minho geriye çekilip öyle olsun" diyip lavaboya gitti.
o gidince jeongin ve ben güldük sonra ben "uyicam biraz daha" dedim. jeonginde "abim yatsın gelirim" dedi(of sew olsalardi keske ama en az onuncu bolumde sew olurlar)
bende kafamı sallayıp yattım. 5-6 dakika sonra Jeongin gelip yattı. e sabahın 6sında minho bize bagirirsa böyle olur. jeongin arkası dönük yatarken bana dönüp sarıldı. şaşırınca "hyung korkuyorum" dedi. sesi biraz titrek çıkmıştı. bende ona sarılıp uyuduk.
Jeongin...
hyunjin uyumuştu ama ben onu izliyordum. oldukça yakışıklıydı, korkmasam bile korkuyorum diyerek ona sarılabiliyorum. o da hemen inandı oyuncu falan mı olsam ne.
bu çocuğu kaparım zaten şip şak bişey. ay şimdi duduslarina yapışmam yokmu, suanlik yok. ama ilerde olcak be jeongin. saat 10 gibi odanın kapısı yavaşça açıldı. bende hemen uyuyo taklidi yaptım. tabikide abişim gelmiş. geldi ve hyunjini dürttü ve "sal lan kardeşimi" dedi. hyunjinde uyanıp "müptelası değilim baksana bırakmıyo beni" dedi. e tabi bırakamam amk bulmuşum taş gibi çocuğu nah bırakırım. minho yani abişim "uyanınca hemen ayrıl ondan" diyip gitti. bende uyanıyormuş gibi esnedim.
hyunjin kalkmaya çalışınca ben bırakıp "ay çok meraklıyım zaten sana" dedim. evet çok meraklıyım. sonra hyunjin yatağa oturup "sarılmak isterdim ama hayatım söz konusu abin beni tehdit ediyo" diyince güldüm. sonra bana bakıp "bana bak küçük şey bu ciddi bir konu" dedi. bende onu taklit ederek "bini bik kiçik şiy bi ciddi bi kini" dedim. o an bana ölümcül bakışlar atıp üstüme yattı.
agirmis lan bu. onu kaldırmaya çalıştık ama kalkmayınca "hyung kalk üstümden lütfen" dedim. hyunjin gülüp "hah gülmicektin bana" diyip yatmaya devam etti. minho odaya girince o konuşmadan hyunjin "kardeşin bana gülüyo ceza nefes almasın o kalkmicam" dedi. minho gülüp "şerefsiz kardeşimin üsründen kalk" dedi. hyunjin üstümden kalkıp odadan çıktı.
şuna bak ya. bana aşık olmalı bu aq, aha tam zamanı abim markete gitti hyunjinde kahvaltı hazırlıyo gidip romantiklik yapam bari. mutfağa gidip arkadan sarıldım ve "hyung gece benle yattığın için teşekkür ederim" dedim ve ayrıldım. bana dönüp gülümsedi ve "rica ederim ne demek" diyip yanağını sikti yok gerçekten sikti "amk yanağım koptu lan" dediğimde güldü.
~
meraba uzun bolum yazdim(cok uzun)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
birthday - hyunin
FanfictionHyunjin ve Minho yakın arkadaşlardı. hyunjin minhonun doğum gününü kutlamak icin evine çağırdı daha doğrusu sürpriz yapicakti. minhonun kardesini getirecegini nerden bilebilirdi ki? eve ilk giren kisinin yuzune pastayi yapistirmisti ama o kisi minho...