Merhaba ben Mei normal her sıradan üniversiteli bi kızım. Boş boş şimdi size bişiler anlatacağım.
Her zamanki gibi yine ana yemeğim olan nodlee almaya market'e gidiyordum (Günlerden Cumartesi olduğu için okul yok) kulağımda kulaklık çalan şarkı •Maroon 5 - Animals• her neyse işte öyle öyle gittim ve markete yaklaştım ve girdim 3 paket nodlee bide yolda giderken yemelik bi çikolata aldım ve çıktım. Ayağım yanlışlıkla bi kediye çarptı..
"Auww auww çok özür dilerim görmedim seni" diyerek kediyi kucağıma aldım ve biraz kafasını okşayıp geri yere bıraktım.
Yola devam edeyim derken ayağımı çırmalayan 2 paticik sezdim."Ayy sen beni çok mu sevdin yhaa" diyerek kediyi tekrar kucağıma aldım. Tam yere bırakmaya eğilirken beni sımsıkı tutmaya başladı ve beni bırakmadı.
Bende mecbur yanıma alıp eve götürdüm ve o zamana kadar kucağımda uyuya kalmıştı..
Onu bi kartonun içine yastık koyarak içine koydum. Nodlee yapıp yedikten sonra salona geçip telefonla kafa dağıtmaya başladım biran kucağımda bi yün top hissettim bi baktım o kedi gelmiş.."Sen uyumadın mı ya?" dedim ve geri yatağına yatırıp salona geri geldim. Arkamdan koşa koşa bana geri geldi.
Bende yanıma aldım ve ben youtube'da takılırken oda kucağımda uyuyordu.
"Lan saat 02:47!? Uyuyasım yok ama yarın kursa gideceğim mecbur" dedim ve kediyi geri kartona götürüp yatağıma yattım.
Tam uykuya dalmama az kala o kedi yeniden kucağıma yattı;)"Neden sen bana bi günden bu kadar ısındın yahu:)" dedim ve bırakamadım ahh şu kalbim neden bu kadar hassassın<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O Kedi
Teen FictionHer zaman neredeyse günlük rutin'im olan noddle için markete gitmeye koyulmuştum, fakat o kedi'nin tüm hayatım'ı değiştireceğini asla tahmin edemezdim..