Mei'nin anlatımından
Okula geldik, fakat kimse yoktu sınıfta nedenini bilmiyordum ama bu işte bi bokluk vardı. Ve sonradan telefonuma mesaj geldi.
________________________________
+578 *** ** **
Mei ben weehin
Çabuk sınıftan çık ve yanımıza gelİyide neden?
Ve nerdesiniz?Unuttun mu? Bugün Chris'in doğum günü ona süpriz yapacağız.
Çabuk yanımıza gel sen ışığı kapatırsın.Lan ben şimdi farkettim
UnutmuşumNeyse boşver ha gel
Güzel sanat bölümündeyiz
KOŞTamam geliom
Çabuk ol!
Görüldü..________________________________
Tabi ya bugün Chris'in doğum günüydü aslında 1 ay önceden plan yapmıştık fakat o günden sonra unutmuştum.
"Chris ş-şey ben iki dakika lavaboya gidiyorum"
"Birazdan gelirim""Tamam ama acele et yanlız kalmak istemiyorum"
Gülümsedim ve hızlıca görsel sanat bölümüne gittim. Herkes dersteydi fakat bizim hocamız daha gelmemişti, zaten okul grubuna geç geleceğini söylemişti o yüzden rahat rahat okulda koşturuyorduk. Nefes nefese sınıfa girdim.
"Ohiy la benim haberim yok tüm sınıf burdasınız"
"Senin haberin yok muydu Mei sana o kadar haber ettik"
"Ayrıca hiç telefonuna bakmıyorsun""Kusura bakmayın dün şarjım bittiği için telefonum kapanmıştı haberim olmadı"
"Neyse boşverin yaa hadi Chris orda yanlız kaldı çocuk ve biran önce pasta yemek istiyoruuuuuuummmm"
"Tamam be az aç gözlü ol Natsuki"
(Biraz doki dokiden isim çalmış olabilirim ama birazçık 🤏)"Ne yalan söyleyim Natsuki haklı"
"Öf boşverin artık zil çalıcak çok boş yaptınız yürüyün"
Yavaş adımlarla sınıfın kapısına ulaştık.
"Mei hadi ışığı kapat! Ama sessiz ol"
"Tamam"
Yavaşça ışığı kapattım ve Chris ne olduğunu anlamayarak tam sınıftan çıkacaktı ki bizi görmesiyle geriye kaçıp çığlık attı. Bende o çığlık yüzünden geri ışığı açtım.
Hep birlikte;
"İYİKİİİ DOĞDUNN CHRİSSSSSS"
diye bağırdık. Chris'in mutluluğu yüzünden çok belli oluyordu."B-b-ben çok teşekkür ederim"
"Unuttunuz sanmıştım""Okulun neredeyse en popüler çocuğu olan Chris'i mi unutacağız ayol"
Chris gözü dolu bir şekilde bize teşekkür etti. Pastayı kestik ve yedik zaten 18 kişiydik o yüzden pasta arttı, birazını hocaya ayırdık ve diğer son parçasınıda Chris'in yüzüne yapıştırdık.
"Yaa evde değiliz niye okulda yapıonuz bunu"
Ve hocamız geldi kendi pastasını yedi ve herkes kendi bilgisayarlarına geri döndü ve derse böyle başladık.
Hyunjinwsp ile devam edicek..
Yorum yazın yaa merak ettim fikirlerinizi ayrıca ilham gelmiyor o yüzden bana biraz fikir verin ilham meleğim olun biree 🥲
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O Kedi
Teen FictionHer zaman neredeyse günlük rutin'im olan noddle için markete gitmeye koyulmuştum, fakat o kedi'nin tüm hayatım'ı değiştireceğini asla tahmin edemezdim..