Yazar
Güzel bir günün öğleden sonrasında Jimin, Taehyung'u ziyaret etmeye hazırlandı. Oraya Jungkook hakkında konuşmaya gitmiyordu. Taehyung'un artık hayatında zor bir durumla karşı karşıya olduğunu biliyor.
Bir yandan Taehyung'un masum hayatı mahvolmuştu. Diğer yanda kederli bir evlilik hayatından kendisine hediye edilen bebek. Bunların dışında, Dowon onun huzur içinde yaşamasına izin vermiyor. Tüm bu olup bitenlerle.. Jimin, gidip Taehyung'a başka bir adamı düşünmeyeceğini biliyor.
Jimin, Jungkook'u çok iyi tanıyor. Jungkook'un tüm bu sorunlara çözüm olabileceğini biliyor. Taehyung hâlâ eski yaralarla yaşayan bir çocuk için çok fazla olabilir.
"Ji Hye.. Genç efendi yukarıda mı?" Jimin hizmetçiye sordu.
"Oh! Genç usta Jimin! Evet evet usta Taehyung odasında. Zar zor odadan çıkıyor." Cevap verdi.
"Mmm... O zaman yukarı çıkacağım."
Genç efendi Jimin ne içmek istersin? Onu genç efendi Taehyung'un odasına getireceğim."
"Kurabiye getirdim Ji hye sende çay getir içelim..." Jimin gülümseyerek söyledi.
Daha sonra Taehyung'un odasına yöneldi .
Güzel erkek, bebeğin küçük kıyafetlerini katlıyordu. Jimin kapı eşiğinde durdu ve arkadaşını izledi.
Güzel erkeğin elindeki güzelliği dertler bile silemezdi. Taehyung'un yüzü hala güzel bir çiçeğe benziyor. Ama mesele şu ki.. şimdi, o çiçek yapraklarında gözyaşı var .
Taehyung bir iç çekiş sesi duyduğunda başını hafifçe kaldırdı. Jimin'i görünce içi mutlulukla doldu.
"Chim...! Ne zaman geldin?" Taehyung gülümseyerek sordu.
"Uzun zaman önce. Meleğime bakmaya devam etmem gerektiğini hissettim. Ben de öyle yaptım." Jimin gülümseyerek söyledi.
Evet.. Kırık meleğin, değil mi?" dedi Taehyung
Jimin arkadaşının koluna vurdu. "Kırık değil. Hala eskisi gibi aynı melek."Taehyung bir şey söylemedi. Jimin de Taehyung ile yatağa oturdu.Bana da ver. Ben de bu bebek kıyafetlerini katlamayı seviyorum.." Jimin katlanmamış kıyafetleri aldı ve yatağın, oturduğu yerin yanına koydu.Taehyung sessizce arkadaşının yüzüne bakmaya devam etti.
"Ne?" Jimin, arkadaşının gözlerinin üzerinde olduğunu fark ettiğinde kıkırdayarak sordu.
"Nişandan sonra daha güzel oldun." Taehyung sakinleştirici yumuşak sesiyle konuştu. Evet evet.. Benim sözdegüzellik! Nişandan önce ondan fazla yüz bakımı yaptım, biliyor musun?" Jimin güldü."Onlar olmadan da güzelsin.." Taehyung ona gülümsedi."Bu sensin. Ben değil." Jimin, Taehyung'un yüzünü okşarken cevap verdi. "Ah! Neredeyse unutuyordum! Tada... Bak sana ne getirdim." Jimin kıkırdayarak kurabiyeleri verdi.
'İşte.. Bir tane ye. Bir değil, bir seferde beş tane ye! " Jimin paketi açtıktan sonra söyledi.
Taehyung, arkadaşının sevgisi yüzünden göğsünün sıkıştığını hissetti."Bana kızgın olduğunu sanıyordum.." dedi Taehyung yavaşça. "Hm?" Neden öyle?"Çünkü partiden erken ayrıldım." dedi Taehyung çarşafla oynarken.
"A.. Evet evet. Aslında biraz deliyim!" Jimin dedi ve kafasını Taehyung'un karşısındaki diğer tarafa doğru salladı. Ardından sinsice Taehyung'a bir kez daha baktı.
İkisi de kıkırdadı. "Peki benim küçük bebeğim nerede? Uyuyor mu?" diye sordu Jimin.
"Evet..! Bütün gün uyuyor ve geceleri tamamen uyanık." Taehyung somurtarak son kısmı söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkımı hisset
FantasyJungkook, Taehyung'a sevgisini hissettirmeye çalışan bekar bir adamdır. Taehyung, karmakarışık evlilik hayatından kaçan ve kimsenin hayatına tekrar girmesi için bir şans vermeye hiç niyeti olmayan, masum ama parçalanmış bekar bir ebeveyndir.