"Bu kadar masumiyet.. Jungkook kendi kendine mırıldandı.
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
"Doğruyu biliyorum..!" Jungkook, sırıtırken elini Jungkook'un omzuna koyan Chinhae'nin sesiyle irkildi.
"H-Hayır hayır.. ben sadece-" Jungkook ona kendini beğenmiş bir ifadeyle bakan arkadaşına kendini açıklamaya çalıştı.
Jimin'in ağabeyi Park Chinhae Jungkook'un en yakın arkadaşlarından biriydi.
Her şeyi gördüm. Bu arada şunu söyleyebilirim ki... Bir süre sonra uyumlu güzel bir çift gördüm." dedi Chinhae kaşlarını oynatarak.
'Öyle değil. O çocuk yağmur yüzünden arabasında mahsur kaldı.." Jungkook basitçe söyledi.
"Aaa, o çocuğu yağmurdan koruma sorumluluğunu üstlendin, onu şemsiyenin altında dikkatlice eve getirdin!"
"E-evet." Jungkook, Chinhae'nin şakacı ifadesinden kaçınmak için gözlerini yere çevirirken cevapladı.
Güzel bir çocuk değil mi?" diye sordu Chinhae. Bunun üzerine Jungkook'un dudaklarında küçük bir gülümseme belirdi.
Taehyungdan ayrıldıktan sonra yollarına çıkan Jimin,arkadaşları, hyungunun Jungkook'a söylediklerini duydu.
Yağmurda şemsiyenin altında güzel oğlanlarla yürümek... Hm... Jungkook-ssi..!" Jimin de onunla dalga geçti. Jungkook, Jimin'in söylediklerini duyunca utandı.
"Sana bir şey göstereyim mi?" Jimin sordu ve diğer erkeklerin ikisi de ona baktı.
"O nedir?"
"Bakın.." Jungkook ve Taehyung evine girmeden biraz önce Jimin onlara telefonuyla çektiği fotoğrafı gösterdi.
"Pencereden dışarı bakarken ikinizi gördüm." Üçünün kısa boylu erkeği gülümseyerek "Hızlıca fotoğraf çektim. Masum... Güzel bir çift... Sizce de öyle değil mi?" Jimin ciddi bir tonda söyledi ama hemen hyunguyla birlikte hafifçe kıkırdadı.
Jungkook fotoğrafa sadece bir göz atabildi. "Bunu ona gösterme tamam mı! Bu iyi değil. Kötü bir şey düşünecek.." diye sordu Jungkook kıkırdayan iki kardeşe.
Jimin'in kıkırdamaları yavaşça kesildi. Yumuşak bir iç çekti. "Hayır göstermeyeceğim. Zaten ona böyle bir şey gösterebileceğim bir durumda değil."
Jungkook kaşlarını çattı. Ama Jimin'in bununla ne demek istediğini sormadı. Kısa süre sonra Yoongi de onlara katıldı.
"Mm.. ikinize de küçük bir hediye getirdim." Jungkook, Jimin ve Yoongi'ye bakarken söyledi.
"Ama düğünün için büyük bir şey hediye edeceğim. Balayı turun benim sorumluluğumda olacak."
Jimin ve Yoongi, bu harika genç adama sevgi dolu bir şekilde gülümsedi." Herhangi bir hediye olmasa bile, bizi böyle düşünmeniz ve önemsemeniz bizim için en önemli şey." Jimin, kardeşi ve nişanlısının da Jungkook'a söylediği kabul. Jungkook güzel erkeği en son Taehyung aşağı inerken görmüştü. Bu sefer Taehyung yalnızdı. Jungkook, partinin kalabalığı tarafından gizlenirken, zaman zaman güzel yüzün bakışlarını kaçırdı.
Yolda duran bir kadın uzaklaştı ve Jungkook, Taehyung'un yüzünü net bir şekilde gördü. Gözlerini ruhani erkeğe dikti.
Neden o gözlere bakmaya devam etmek istediğini bilmiyordu. Jungkook, Taehyung'un Jimin'i tebrik etmek için nasıl kucakladığına ve odanın bir köşesindeki duvara yaslanırken Yoongi ile nasıl konuştuğuna bakmaya devam etti.
Yakın bir arkadaş olabilir.." diye düşündü Jungkook.
Jungkook, Taehyung'un partiden yalnız ayrıldığını görünce üzüldü. Artık şiddetli yağmur yağmıyordu. Öyle olsaydı şemsiyeyi erkeğe verebilirdi.
Küçük yağmur damlaları hâlâ yağıyordu. Hafif yağmurda arabasına doğru yürüyen Taehyung, daha önce partiye nasıl geldiğini hatırladı. Ondan sonra kendisine yardım eden kişiyi görmedi. Tanısa bile, yağmurda yürürken Taehyung ona hiç bakmadığı için onu tanıyamazdı.
Taehyung'un zihni farklı düşüncelerle doluydu. Yabancı erkeğin kokusunu hatırladı. Yumuşak ama erkeksi bir kokuydu. Daha önce bu parfümü koklayıp koklamadığını hatırlamıyordu.
Ne düşünüyorum..!" Taehyung en iyi arkadaşının evinden çıkmak için arabaya binmeden önce kafasını iki yana sallayarak zihnini toparladı.
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Nasılıydı yeni bölüm sevdinizmi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkımı hisset
خيال (فانتازيا)Jungkook, Taehyung'a sevgisini hissettirmeye çalışan bekar bir adamdır. Taehyung, karmakarışık evlilik hayatından kaçan ve kimsenin hayatına tekrar girmesi için bir şans vermeye hiç niyeti olmayan, masum ama parçalanmış bekar bir ebeveyndir.