Jungkook, Kim malikanesinin kapısından girdiğinde, istemeden en üst kata baktı. "Eğer o da evdeyse bu benim şanslı günüm olacak!" Jungkook düşündü.
"Jungkook-ssi.." Jungkook'un düşünceleri Jimin'in sesiyle bölündü.
"Biraz burada bekle.." Jimin, Jungkook'a Taehyung'un ailesiyle konuşana kadar dışarıda kalmasını söyledi. Jungkook, ona tek kelime etmeyen Chinhae ile kapının eşiğinde durdu. "Sen delirmişsin!" Jimin'in evinden çıkmak için arabaya binmeden önce Chinhae'nin söylediği tek şey buydu.
Bütün Kim ailesi oturma odasındaydı. Taehyung'un küçük oğlu jihu Taehyung'un kucağına oturdu. Bay ve Bayan Kim, mutlu bir şekilde oynayan oğulları ve torunlarına bakarken bir kanepede oturuyorlardı.
"Ah! Chim!" Taehyung, arkadaşıyla sevgiyle konuştu.Jimin, bebeğin yanına diz çökmeden önce Bay ve Bayan Kim'e tatlı bir gülümseme gönderirken, "Görünüşe göre herkes bugün küçük kekimizi birlikte izlemekle ilgilendi, ha.." dedi.
"En sevdiğin amcan geldi...! Hey tatlım, beni özledin mi?" Jimin heyecanla ellerini ve bacaklarını hareket ettiren bebekle tiz bir sesle konuştu.
"Artık seni tanıyor gibi görünüyor.." dedi Bay Kim, Jimin'e kıkırdayarak.
Jimin bebeğin küçük bir elini elinde tutarken gülümsedi. "Teyze.." Jimin, arkadaşının annesine seslendi.
"John'un yerini alacak birini bulduğumu söylediğimi hatırlıyor musun? John'un yerine geçecek biri? Jimin, Taehyung'un anne ve babasına bakarken söyledi. Bunu onlara nasıl anlatacağını bilmiyordu. Jungkook'a bir sürücü olarak hitap edecek yüreği yoktu.
"Ah.. Onunla Jimin'le konuştun mu? Bu o zamanlar bizim için çok yardımcı oldu.. Teşekkürler oğlum!" Bay Kim dedi.
"Bebeğimin de aşısı haftaya Chim. Benim de oraya gitmem lazım.. Onunla konuşalım ve iyiyse fazla vakit kaybetmeden bu işi düzeltelim. Lütfen en kısa zamanda onu babamla görüşmeye götür, tamam mı?" Taehyung, arkadaşına gözlerini bebekten kaldırıp önce arkadaşına, sonra da onaylayarak başını sallayan babasına bakmasını istedi.
"Şey... Bugün onu yanımda getirdim.."
dedi Jimin, güzel erkeğe hafifçe gülümserken."Ah! Nerede o zaman?" Taehyung etrafa bakınırken sordu.
"Ona amca diyebilir miyim? Dışarıda hyung'umla kalıyor." Jimin, başını sallayarak onay veren Bay Kim'e sordu.
Jimin diz çökmüş pozisyonundan ayağa kalktı ve diğer iki erkeğin durduğu kapıdan dışarı çıktı.
Bu Jungkook-ssi için üzüldüm.. " Jimin'in gözleri biraz bulanıklaştı. Chinhae onu yatıştırmak için Jimin'in kolunu biraz ovuşturdu ama bir şey söylemedi.İçerde mi?" Jungkook umutla sordu.
Mmmm.." Jimin, gözyaşlarından kurtulmak için gözlerini hızla kırpıştırırken mırıldandı.
"Bu Jimin için endişelenme. Bunu kalbimde herhangi bir mutluluk olmadan yapmıyorum.." Jungkook, Jimin'e güven verici bir şekilde gülümsedi.
Hep birlikte eve girdiler. Jungkook, Jimin ve Chinhae'nin arkasından yürüdü. Jungkook eve girdiği anda o iri ve güzel gözleri gördü. Göğsünün içinde bir şeyler oluyormuş gibi hissetti. "Hiç gecikmeden seni şu anda yanımda götürmek geliyor içimden..!" Jungkook düşündü Ve bununla birlikte, Jungkook'un gözleri Taehyung'un kucağında ciyaklayan bebeğe takıldı. Küçük sevimli gülen insanı anında sevdi.
"Jungkook.. Bu Bay Kim." Jimin, arkadaşının babasını Jungkook ile tanıştırdı.
Jimin hyunguna baktı, sessizce gözleriyle Bay Kim'le Jungkook hakkında konuşması için yalvardı, çünkü Jimin, Jungkook'u yakında sürücü olacak biri olarak takdim edecek yüreğe sahip değildi.
Jungkook, Bay Kim'e 90 derecelik bir reverans yaptı ve ardından yere bakarak gülümsedi. Taehyung nedenini bilmiyordu ama Jungkook'un yüzünde bir tür masumiyet gördü. Babası olsa daha iyi olurmuş gibi hissediyordu.
Adınız ne?" Bay Kim sordu."Ben Jungkook efendim. Jeon Jungkook." O cevapladı.
"Ve nerede yaşıyorsun?" Bay Kim tekrar sorguladı.
Memleketim Busan. Ama bir iş bulmak için Seul'e taşındım." dedi Jungkook, ki bu aslında bir gerçekti.
"Tamam Jungkook.. Bundan önce nerede çalışıyordun?" Bay Kim bir sonraki sorusunu sordu.
Jungkook bir an düşündü. "Markalı bir giyim firmasında çalıştım." birkaç saniye sessiz kaldı. "Sürücü olarak.." ArdındanDaha önce bir evde çalışmadın mı?" Taehyung'un babası sordu.
"Hayır efendim.. Ama yapabilirim.." dedi Jungkook, Bay Kim'in gözlerine bakarken.
Biraz daha konuştular. Bay Kim ayrıca Jungkook'un ailesini sordu ve Jungkook'un ehliyetini de kontrol etti. Jungkook, ailesinin öldüğünü ve amcasından başka ailesi olmadığını söylediğinde Taehyung'un dudakları sıkıca birbirine kenetlendi.
"Araba satışındaki görevleri de yapmak zorundasın. Araçların ruhsata, sigortalara alınması... Müşterilerin denemeye alınması.. Ve.. Bunların dışında genç efendiyi de götürmen gerekiyor, bir yere gitmesi gerektiğinde.Jungkook bakmaktan kendini alamadı.Bay Kim ondan bahsettiğinde Taehyung da başını kaldırdı ve bebeğinin bacaklarına krem sürerken Jungkook'un gözlerine baktı. Jungkook, diğerinin bakışlarını tutarken kalp atışlarının hızlandığını hissetti.
"Yapabilirim efendim.." dedi Jungkook, Bay Kim'e bakmak için gözlerini Taehyung'dan güçlükle ayırırken.
Evlat, iyi tanıdığın biri mi?" diye sordu Bay Kim bu kez Jimin'e sordu.
"Elbette amca. İyi olmasaydı onu buraya almazdım. Hyung ve ben Jungkook'u uzun zamandır tanıyoruz."Jungkook, iş hakkında konuşurken Taehyung'dan bir iki dikkatli bakış kaçırdı. Haftada bir veya iki gün, eğer o günlerde yapacak bir işi yoksa izin almak için de izin istedi.
Evet... bu yapılabilir. Ama yardımına ihtiyacımız olan herhangi bir şey olursa, gitmeden kalmalısın." Bay Kim, Jungkook'un tek isteğini kabul etti.
Pekala, yarından itibaren çalışmaya başlayabilirsiniz." dedi Bay Kim, bir süre daha konuştuktan sonra
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkımı hisset
خيال (فانتازيا)Jungkook, Taehyung'a sevgisini hissettirmeye çalışan bekar bir adamdır. Taehyung, karmakarışık evlilik hayatından kaçan ve kimsenin hayatına tekrar girmesi için bir şans vermeye hiç niyeti olmayan, masum ama parçalanmış bekar bir ebeveyndir.