FİNAL

133 5 6
                                    

"Herkes sıçrayarak salonda uyandı. Hepsi farklı yerlerde yatıyorlardı. Sonra hepsi sanki aynı şeyi düşünmüş gibi ayağa fırlayıp bahçeye çıktılar. Hepsi aynı anda gülmeye başladılar. Psikopat gibi gülüyorlardı. Bir kaç gün sonra arayan kim olduğu bilinmeyen bir ihbar geldi. Polisler oraya gittiklerinde etrafta kan ve bir grup delirmiş genç. Hepsini alıp bu akıl hastanesine getirdiler."

Dedi hemşire. Uzman doktor bir yandan dinliyor diğer yandan gençlerin raporunu inceliyordu. Uzun bir inceleme ardından raporları koyup konuştu

U.D:Çok yaşamazlar akıllarını yitirmişler zaten. Bir kaç gün bekleyin. Yüksek ihtimalle intihar edecekler. Çünkü onların aklını yöneten başka biri var.

H:Peki siz nasıl derseniz.

Hemşire odadan çıkıp çocukların kaldığı odaya gitti. Kapıyı açtığı an onu şok eden bir şeyle karşılaştı. Y/n hariç hepsinin boğazı kesilmişti, Y/N ise darp izleri ve boğazında morluk vardı. Emre ise kendini asmıştı. Hemşire koşarak doktora gitti ve haberi verdi. Doktor da şaşırdı bekliyordu ama bu kadar çabuk değil. Otopsi yapılırken Emre'nin ilk önce diğerlerini öldürmüş sonra Y/n'ye saldırmış ve sonra da kendini öldürmüş. Cebinden ise bir not çıkmış.

NOT:
Canım sevgilim ve arkadaşlarım.
Sizden çok özür dilerim. Aklıma ve hiç bir yerime hâkim olamadım. Size bunları yaptığım için başta Y/N olmak üzere hepinizden özür dilerim. Umarım beni affedersiniz...

_________________________________________
yaa beklemiyodunuz dimeee. Yeni hikaye ne zaman gelir bilmiyom. Neyse aklımda fikir var gene ekiple ilgili ama isimleri değişik olacak. Her neyseeee. Görüşürüzzz

what game is this?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin