01

1.9K 33 0
                                    

ini james , james mempunyai 2 orang adik iaitu nanon dan nunew...jarak umur mereka tidaklah jauh hanya sekadar 1 tahun..semasa kecil james dan nanon sempat dijaga oleh kakak sepupunya di luar negara..Ibunya berharap james dan nanon dijaga dengan baik dan diberi perhatian..ternyata ibunya salah menganggap.james dan nanon diseksa yang membuatkan adik keduanya nanon mengalami Anxiety yang berlebihan.

(Tahun demi tahun berlalu Nanon juga semakin pulih daripada anxietynya)

(Berkumpul sekeluarga)

"Ayah aku akan mulai berkerja di syarikat Airpods bersama sahabatku"
*kata james kepada ayahnya Vung*

" kamu sudah mengecek latar belakang syarikat?kamu tahu kamu berhati hati memasuki sesuatu syarikat.."

"Aku pikir syarikat itu sunguhlah maju...aku juga melihat pekerja pekerja disana sopan."

"Baik lah jika itu mahumu...kamu boleh memulai kerja bersama sahabatmu. *ucap Ayahnya vung*

"Ayahh!! *ucap anak ketiganya Nunew*

"erhh kamu mengagetkanku,sekarang kamu mulai bekerja di syarikat mana?

"Tidak! Aku berminat untuk membuat kueh..jadi aku sudah pun memulai kerjaku..

"Lalu bagaimana denganmu Nanon?(ucap Nunew)

"Aku sudah pun menjadi jurulatih taekwondo.."

"wahhh!!Aku bangga dengan kamu"(memeluk)

ESOK HARI

*heyy dunknatachai dimana fourth?*dia lewat sekali.
(ucap james)

*Aku sudah kata dia akan selalu lewat ,hahahaha*

*Maaf aku lambat dunknatachai..ohh james kamu juga sudah sampai*

pakkk!!

*ouch itu sakit dunk!!*
*kamu memanggilku dunk!!Aku tidak menyukainya!

Sementara dari kejauhan archen dan gemini memandang mereka."archen.. Aku berfikir aku akan meniduri sipendek itu" (kata Gemini sambil menunjuk ke arah fourth)

"Aku faham,ini targetmu selanjutnya"
(Beredar)

Net , archen dan gemini sedang di ruangan perbincangan.
*Net , syarikatmu mempunyai pekerja baharu yah?
(kata gemini)
*Aku juga tidak tahu , tapi sepertinya setiausahaku ada memberitahuku tapi aku lupa*

*Heyy kamu tahu mereka bertiga sangatlah menawan..
  Aku ingin salah satu dari mereka*
(kata archen)

Tokk...Tokkk...tokk

*Boss sekarang ada pekerja mulai berkerja , Mereka sangatlah menawan*
(kata setiausahanya MARK)

*Aku kan sudah kata Net!*Mereka Tiga orang sahabat..kita boleh mengambil salah satu..hahah* (kata gemini)

*huh*

(waktu untuk berehat)

*Heyy !! kamu bertiga mahu ikut sama dengan kami untuk berehat?(rakan sekerja)

*Aku rasa aku tidak dapat ikut sama , Aku ada kerja yang harus dilakukan , erhh dunknatachai dan fourth boleh ikut sama dengan kamu semua.

*ehh !! aku juga tidak mahu*
(kata fourth)

*pergi sahaja..tapi jangan lupa bawakan aku coffee yah*

(Ruangan berehat)

fourt dan dunknatachai duduk *fourth aku mahu ke tandas sebentar*
*Baiklah*

MY lovely gangs and your bed gangsWhere stories live. Discover now