Sedari sudah seminggu james tidak ke kantor alasannya dia sakit, namun alasan itu membuatkan orang sebelah panas.JOONG!
Teriak kesal Net , joong yang dipanggil itu datang dengan tergesa gesa.
yah net??
james belum masuk dari sakit nya?
tanya net risau , manakan tidak dia sudah mempersiapkan segala 'toy' nya itu untuk melakukan bersama james yg akan menjadi miliknya itu.
jawapan yg diberikan joong itu hanyalah sebuah anggukkan kepala.
Tampak Net hendak berdiri dari kerusi lebarnya itu.
krekk~~
semangat net sodok habis habisan.
semakin di semangati semakin membuak buak hati seorang pria tampan diikuti penisnya dibawah sana.
. . . . . . .
Dengan diikuti bunyi hon kereta disertai enjin kereta , Net seakan akan merasa panas di area bawahnya entah kenapa..ya mungkin merindui sarang nya itu.
Dipandangnya sebuah kotak berwarna kemerah merahan entah sebuah idea muncul di benaknya.
. . . . . . . .
Ting tong ~
sebuah pria wnggun manis yg sdg menonton itu terkejut akan bunyi itu.
wah ini manusia atau hantu yah? tengah malam tekan tekan loceng.
takut james . nmaun tidak dia sedari nasib malang akan menimpanya.
. . . . . . . .
Terlihat tubuh kekar aengan pakaian serba hitam dengan adanya kotak disisi kiri tangan kekar itu.
lihat punya lihat ternyata...
Boss net!!?ini dia cosplay jadi om om berduit kh?
krekk~~
suara pintu terbuka menunjukkan pintu biliknya james benar benar terbuka luas menampakkan sosok hitam manis bossnya itu.
james . sakit betul??
eh hah? sakit?
james seakan lupa dengan plannya itu .
ouh , paham paham ,tdk perlu dijelaskan.
Net menerobos masuk ke dalam rumahnya james itu tanpa izinan dari james.
eh , eh net!
sekarang sudah jam 10 stengah , belum makan kan?sekarang makan.
james seakan akan patuh dengan arahan net itu.
setelah beberapa melahap semua makanan itu, net kembali mengucap .
malam ni saya akan tidur disini dan ini untuk kamu.
diberinya james kotak kemerah merahan itu.Dengan rasa gementar james hanya mengambilnya.
. . . . . .
kini tibalah masa untuk berehat bagi james namun bukan bagi met siraphop.
sekarang sila buka kotak itu dan tahu apa yg harus dilakukan selepasnya.
dengan diikuti rasa risau james membuka perlahan lahan kotak itu.
seinci , dua inci ,tiga inci
inci demi inci telah dibuka dan bang!....
Mata james tidak percaya akan isinya itu...
reben kucing disertakan baju jaring' diikuti seluar dalam yg dapat dibilang tidak cukup kain.
YOU ARE READING
MY lovely gangs and your bed gangs
AksiAlpha and Omega story🔞 keluarga Tuan vung dan Tin mempunyai 3 orang anak..Tapi malangnya anak kedua mereka mempunyai anxiety akibat masa silamnya.Anak mereka sungguh kuat menghadapi cabaran berbanding Anak mereka yang mengalami anxiety.Sehinggalh...