21

118 2 0
                                    

ughh.....

lenguhan kecil terdengar daripada pihak bwah..

siall...jika sja c joong tdk ceplas ceplos bagitw yg gw  cuma pura pura sakit pasti gak di enjot...

james sedari tdi menggurutu kesal..sehingga ia menjadi mangsa net itu.

Njing!! Ini kulit aku kehisap anjing!!

Ohooo~enakkan badan kamu dari makanan kantor..

Kata"  mutiara keluar dri mulut james...kesal dengan perlakuan net yg menghisap mulut mulus nya itu..

Ini punggung ataw mulut yh mw dihisap hmmm~

bitch shibal!!

simpan sja kata" mutiara mu itu james...honeymoon nanti keluarkan..

BOSSS SIAALAAAN!!!!

dri pipi yg putih putih mulus kini memerah merah..entah itu malu atw marah..

rsanya candu ngehisap pipi mu itu james~~~

Net mendusel dusel kepalanya di pinggul james..disertakan dengan jilatan kasihnya net itu.

Kamu!!...

Tinting ting ting ai yayaya i'm a little butterfly...

Nohh hape kamu bunyi tu..

SAYANG~~aku mw kamu angkat yaa~~

lahh sya!? emg sya mw ngomong apa jir?

hmm...blg aja sibuk lgi entod entodtan~~

Sial!! mw coba tamparan sya mau??

ayo~~berikan aku tamparan cintahh~~nanti sya bgi kamu hadiah....

Plakk!!

auchh~bebeh~~tamparan kamu candu bet!~~ sini ayo ini hadiah kamu~~

senyum mesum tercipta di sudut bibit net itu..

ZIPPP

oh Shit! malang bagi james...ada ada saja yang buat mata james itu ternodai!..

sini sayang~~keras loh sudah ini hmm~mmm

ga!ga!ga!

Cukup! james muak muak..bosen dengan tingkah mesum bossnya ini...walaupun tidak selalu bossnya jadi mesum seperti ini..sekali mesum sperti nya penis bossnya itu semakin liar..dan besar..

......

kini James sudah bersiap siap untuk bekerja di syarikat malang itu..Boss??jangan tanya perlu waktu yg lama ingin mengusir bossnya itu..ada ada sja tingkahnya itu..katanya cium namun penissnya malah caper..

ugh...hmm dunk mana dunk ya?? ini dia sudah masuk kerja apa belum??

......

dunk dunk syaangg~~~~

ihh ini boss apa ga bosen" kesini..pakai sayang sayangan lagi!!oh myy

jom..turun sayang~

james hanya mampu mengikuti bossnya itu..entah hendak diabwa kemana..

yo kita makan..hehehe pasti kamu lapar ya james sayang~

uhh..hmm ya kira" gitu..

.......

kantor.

fourth..fourth..

ughh hmm ya  yen..

fourth hanya mampu memberikan lenguhan kecil..rasanya dia sekarang letih dengan pekerjaannya ditambah lagi dengan perut hamilnya itu.

knpa tu yen??

boss gemini panggil kmu tu diluar.. jumpa dikantor katanya..sambil menunjuk gemini yg berada di depan bilik net itu..

dengan malas fourth berdiri sambil memegang pinggangnya itu..sungguh ingin saja dia menyuruh gemini yg datang kepadanya..dan pegang dia sekarang..

hmm..ada apa yg gem??

kita makan sekali jomm...dah lama tdk makan berdua duaan nihh..hehehe

senyum mesum gemini tertapapar..fourth merasa dirinya mmg dalam bahaya..ternyata memamng benar..

kamu tolong pegang sya ..

wajah cemberut fourth..menambahkan lagi wajah mesum gemini..dia..dia horny..

dengan tangkas gemini mengangkat fourth ala ala bridal..sungguh dirinya tidak tahan dengan godaan satu ini.
sesampainya di ruangan milik gemini...gemini mulai meletakkan fourth perlhan di atas sofa..

okey..jadi mana makannya gem??

fourth tercari cari akan makanannya namun kosong yg ada hanya terlihat bunga..pelik katanya..

hmm fourth sebenarnya gem baru order makanan nih..grab nya belum sampai..

fourth yg mendengar itu hanya ber 'o'..dia bertanya lgi pada gemini..

oh klw begitu baik sya siapkan kerja sya kan..

ehh tdk..sebenarnya sambil menunggu grab..kita wleowleowleo...

huh??wleowleo apa??

hmm nih...

gemini mengambil bunga yg fourth fikirkan itu..ternyata bukan bukan ianya durex XL

hah?? kamu gila apa tdk gem?! org tengha hamil lo mw wleowleo sma gua..ga ahh seksa ank sya nanti..

hmm bolehlahh...penis nii tk mahu diamm selalu tegang..mwnya masuk sarang fott~~~

ehh tk tk tk!!

fourth berdiri ingin keluar dari ruangan itu..arhh penat tambah lgi nk bercocok tanam..

ohoo..gemini tdk akan melepaskan peluangnya itu..dia menarik fourth..

eunghh gemm..pinggul sya..

hmm maaf" tuhlahh dengar ckp sya..sini urut dahulu...

hanya beberapa gosokkan yg gemini berikan kini..jarinya mulai memilin puting fourth itu..

eughh gem...

shh...ini juga slh satu dari treatment badan fot..~~

dri jarinya kini bibir yg disatukan..nikmat..fot hanya mampu pasrah dengan gemini itu..

Zipp

fott~~

Gemini mulai mengambil durex itu dengan pantas memasukkan ke dalam penisnya itu..sungguh menggoda godaan fourth inih..

gemini menggosok gosokkan penisnya di belahan pantat nya fourth itu..nikmat katanya..

eunghh gem..jgn dulu...

ya fott..gemm pelan pelan masukkin ini..

perlahan lahan..gemini memasukkan penisnya di holenya fourth dgn perlhan mungkin..takut fot merasa skit atw anknya itu terganggu gitu..

jleb

nghh..gemm...faster...fast--

huh..fott...

hentak demini hentak gemini layangkan..gini fourth memintanya untuk lebih melajukan..yeahh..anything for u katanya..

plakk..

plakk..

plak..

plak...

plakk ...


fott ini mw keluarr fott~~eunghhhh fott~~


sungguh belakangan ini gemini sungguh cepat melepas...dan cepat untuk horny..entah mungkin keinginan anak yg dikandung fourth itu..🌚












Tbc

maaf u allss..hilang idea
mahu hiatus atw sambung cerita yg ini dan yg lain??
#baby x sporting bhkan🤣🤣🙏



MY lovely gangs and your bed gangsWhere stories live. Discover now