19

493 10 2
                                    

eunghhh....ahhh...nghhh

n..ne...nett st...sto...stop....pena....akhhhhhh!!!!

satu hentakan muncul membuatkan james seketika mendesah kasar..subuh menjelang...tidak ada tanda tanda Net akan berhenti dri permainan kuda kudaannya itu.

eungghhh...nghhhh

ahhhh...penathhhh....

nghhhhh....

brukkk

tidak berselang lama james jatuh pingsan kerana kelelahan.

ahhhhh.....

melihat james yg pingsan kelelahan net mulai merebahkan badannya disamping james tanpa mengeluarkan juniornya itu..

Boleh dikatakan berteduh di dalam sarang.


.

.

.

.

.

tengahari menjelang sedar tdk sedar james bangun dri malam yg panjang..Merasakan sedikit berat pada bahagian perutnya...ternyata tangan berurat sedang memeluknya sambil mengusap usap pinggangnya.

ne..t net....sya nk bangunn

......

nett dengar ???

......

hoi?!

.....



helo ada org sini ni?!!!

.......





plakkkkk

satu tamparan melayang keras ke arah tubuh tegap tanpa sehelai benang itu.

argggg baby

baby...baby bawah sya sakit lh...keluarkan cepat ?!

tegur james sambil mati matian melepaskn pelukan itu.

lah suka hati sya tknk keluarkan hehe...

ohh...sekejap jeni nak patahkan burung kau tu ahhaha..
ugut james

. . . . . . . . .


hoiii dengar tak ni....orang perih kau sedap sedap pula...sebelum aku berputar baik kau tarik burung kw kecil kw tu..

Net membuka perlahan matanya dan mulai melihat james dri arah belakang..sememangnya Net lebih awal bangun berbanding james..

kesal akan kata yg diberikan james itu .....

arhhhhhh....nghhhh

masih kecil???

hoiii kalau aku injak injak junior kau ni hah...

ahh nghhh

suatu desahan berhasil keluar...itu membuatkan net  tersenyum seketika.

ohho sepertinyaa kepunyaan istri sya sudah tegang...
boleh sambung nihh kegiatan kita ....

bisik Net membuatkan  james ketakutan manakan tidak Net boleh sahaja menghentakkan juniornya di dalam james...yah kerana sekrang Net belum sahaja mengeluarkan juniornya dari sarang..

sempat sunyi beberapa saat tadi dan kini mulai kembali bunyi hentakan...

plok

plok

plok

plok

nghhhh ahhh james shhhh sempit...ahhh.

Ahh uhmmm Net cu..cukupp sa...saya nak...kerjaa niii ahhh

plok

plok

plok

plok

plok

Net cukup!!! ahh!!!

Mendengar teriakan kesal dari james itu...Net menghentikan gerakannya dan mengeluarkan junior dan mulai menatap ke arah James

hiksss....hiksss...cukup sudah puas ?!! sekarang jauh jauh sya nak sambung kerja..

James mengatakn itu sambil tedengar sebuah tangisan dia berdiri dengan kuat mengambil pakaian nyaa , memakainya dan keluar dari ruangan itu..

Ja..james tunguu..

tidak ada balasan dari james..pasti selepas ini Net tidak akan mendapat jatah lagi selepas ini..waduhh kesalahan besar nih


bodoh lah Net dah tau dia jenis tak suka dipaksa masih lgi tk henti henti....

sambil memukul kepalanya mengatakan bodoh kepada drinya sendiri.





. . . . . . . . . . . . .




Net masih merasa gelisah manakan tidak james sedari tadi mendiami net..yah kerana perbuatan Net yg menbuatkan james marah besar.

Sedari tadi Net bimbang melohat keadaan james itu..dengan cara berjalannya seperti sakit kaki dan jejak di leher james itu .....namun ttg jejak dileher itu tidak menbuatkan net panik hanya sahaja cara berjalan james.



. . . . . . .  . . . .


james mengangkat barang itu dengan hati" takut dia jatuh atau tergelincir mungkin itu akan sakit perih ia rasakan.

namun baru sahaja perkara yg tdk diingini itu terjadi james jatuh dengan keaadan pinggulnya terhentak kuat di lantai..


ahh...hikss...hiksss...hiks....huwaaa sakittt hiksss!!!!sakittt!!

rengek james merasakan sakit perih di pantatnya itu..

tiba" dia merasakan badannya terangkat seperti melayang dan ternyata Lelaki yg ia marah itu sedang mengangkatnya dgn tatapan risau.

masih sakit???sini dulu duduk..

ucap Net sambil ingin meletakkan james ke sofa.

james yg sedang menangis itu berubah menjadi mode manja.dia berputar mendepani net dan terus memeluk net.Net terkejut akan perakuan itu namun dia juga menikmati.

masih sakit??

james segera mengiyakan dgn anggukan kepala...

sakit...hiksss...

shhh sudahh tidak apa...

sambil menenangkan james net sembari memukul lembut pantat james layaknya seperti seorang bayi..


wahh kesempatan dalam kesempitan ini hehehe ....
batin Net


















TBC

MY lovely gangs and your bed gangsWhere stories live. Discover now