GİRİŞ

9 2 8
                                    


YENİ HİKAYE YENİ AŞK YENİ KİTAP VE BİRÇOĞU...

Hayat acımasızlıklarla dolu benim kendimce acımasız sandığım hayatımın bana verdiği en güzel şey yazı kabiliyetimin olmasıydı.

Çünkü ben yazdıkça ağladım,güldüm,sevindim..

3 yıl önce başladığım bu serüven boyunca hayatım durmadan değişti ve ben asla yaşamam dediğim şeyleri yaşayarak 17'nci yaşıma giriyorum..

Asla hayatımın bir parçası olmaz dediğim yer ise herkesten fazla hayatımın bir parçası oldu.

İyi ki varsınız iyi ki destekçimsiniz sizleri tanımıyorum ama bir kardeş,bir dost ve daha nicesi kadar çok seviyorum...

ŞİMDİ YEP YENİ KURGUMUZ HAYIRLI OLSUN...

LÜTFEN DESTEKLERİNİZİ ESİRGEMEYİN SİZLERİ SEVİYORUM
❤️‍🩹



"Yapma bunu bana yapma!"

Diye yalvardı sesi kısılmış kız. Baktı adamın gözüne ama adam ona bakmadı.

Kız elini adamın yanağına koyacağı sırada bileğinden sıkıca tutan adamla gözleri kesişmişti.

Kızın ıslak gözlerinden yaşlar akmaya başlamıştı bileğindeki yarasından tutmuştu adam.

Canını yakmaktan korkan kızın canını yakmıştı.

"İhanetinin neyini dinlicem? Söyle!"

Diye kükredi adam,kız korktu ürkekliği tutmuştu yine.

"Karnındaki bebeğin benden olmadığını nasıl açıklayacaksın söyle!"

Kız sustu.

Bir şey diyemiyordu.

Ona açıklayamazdı ki.

Tuttuğu bileği geriye doğru itip kızın yere düşmesini sağlamıştı.

Bunu yaparken adamın canı yanmasına rağmen öfkesi acısını bastırıyordu.

"Ben..sana ihanet etmedim yemin ederim..."

Kızın dudaklarından dökülen kelimeler adamı daha da delirtti.

"O zaman o fotoğraflar ne? Benimle yatarken kardeşim dediğim herifle nasıl yatarsın lan!"

Adam deliye dönmüştü odadaki eşyaları kırıp döküyor gözü hiçbir şey görmüyordu.

Kızın dudakları aralandı söyleyecekti her şeyi ilk başta açıklayacaktı ama sonra sustu.

Adam bebek istemiyordu ki çocukları sevmiyordu ki.

Sonra sevdiği adamın canı alınırdı eğer gerçekleri anlatırsa adam ölürdü bebek doğar doğmaz infaz edilirdi.

Kadın sustu.

Adam delirdi.

"İhanetinin bedelini ödeyeceksin sana sözüm olsun ki bedelini en kısa zamanda ödeyeceksin."

Adamın bakışları kızın karnına doğru kaydı bu bedelin neyle ödeneceğinin işaretini verdi ama kız anlamamak için direndi ve tek adamın gözlerine baktı.

Kadın gözlerinde gerçekleri anlatıyordu ama adamın gözleri çoktan intikam ateşiyle yanmaya başlamıştı.

"Annenin yokluğunu aratmıyorsun Alya.."

Adamın ayaklarını takip etti kız ve ardından çıkan kapı sesiyle tuttuğu çığlıkları dudaklarının arasından döküldü.

Adamın neyi ima ettiğini çok iyi anladı kız ve dudaklarının arasından feryatlar koptu.

"Ben annem değilim.."

Fısıldayışıyla birlikte içinde anlamlandıramadığı bir his oldu.

Hayatı boyunca en büyük sırrını sevdiği adama söyleyen kız kendi sırrıyla vurulmuştu.

Kız ihanet adı altı verilen bir kelimeden kefen giymişti o günden sonra ise hiçbir şey iyi olmamıştı onun için..

Adam ise intikamı almış ve sessizce kızın ortadan kayboluşunu izlemişti. Ne ondan haber almak istemişti nede onun adını duymak...

~

GEÇMİŞİN İHANETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin