"Tamam, tamam... Kabul ediyoruz.Yeter ki sus artık Shou."
"Gerçekten mi?"
"Evet ancak sadece Kota'da gelirse takıma katılmayı kabul ederiz."
"Yaşasın! Zaten koç yeniden bizim koçumuz olmayı kabul etti. Kota'yı ikna etmek daha kolay olur."
Dedi Erika. Shou ile beşlik çaktılar.Ouzou ve Ryuuji sakince gülümsedi.
"Tamam o zaman geriye Aoto ve Kota kaldı, sonra da onbir kişiyi tamamlamak için gereken üç kişiyi bulmalıyız."3.Bölüm sonu.
Çocuklar Furuya'ların evinde telefonun başında bekliyorlarlardı. Kota'yı ikna etmek için bir plan yapmışlardı ama Kota telefonu asla açmamaya yemin etmiş gibiydi.
"Off açmıyor, daha ne kadar bekleyeceğiz? Beklemekten ağaç olduk resmen."
"Erika haklı, neden Kota telefonu açmıyor ki?"
"Belki antrenmandadır."
"Olabilir."
"Susun, telefon çalıyor."
"Alo."
"Sonunda açtın kardeşim ağaç olduk."
"Ne yapayım Ouzou, antrenmandaydım yeni bitti. Ne istiyorsunuz?"
"Çok kabasın Kota, insan bir selam verir."
"Eğer takıma katılmam için aradıysanız ben onu çoktan kabul ettim."
"NE GERÇEKTEN Mİ?"
Herkes şok ile bağırdı.
"Vay be hiç beklemiyorduk." Dedi Erika.
"Gerçekten, seni ikna etmek için plan bile yapmıştık Kota." Reika arkadaşına katıldı.
"Diğerlerini de toplamışsınız bir de..."
"Bir dakika neden kabul ettin ki? Yani... Kabul etmen güzel birşey tabiki ama biz daha inat yaparsın diye düşünüyorduk."
"Final maçları bittiği için şuan sadece normal antrenman maçları yapıyoruz, Bay Kinzou beni arayınca boş durmayayım diye kabul ettim."
"Japonya'ya ne zaman geliyorsun peki?"
"Yarın ilk uçakla geleceğim."
"Harika!" Kızlar ve Shou sevinçle zıpladılar.
"Yarın seni almak için erken kalkmamız gerekecek desene."
Kota telefonun öbür ucundan göz devirdi. "Kırk yılda bir Japonya'ya geri dönüyorum Ouzou bir zahmet güzellik uykundan biraz taviz ver."
"Neyse, biz kapatalım. Daha Aoto'yu arayıp ikna etmemiz gerek. Yarın vardığında bizi ararsın."
"Tamam yarın konuşuruz."
Ryuuji telefonu kapatıp masanın üstüne koydu.
"Yaşasın! Gerçekten çok kolay oldu. İkna etmekle hiç uğraşmadık." Shou sevinçle söyledi.
"Evet, Kota bizi biraz daha uğraştırır sanmıştık. Bu arada siz ikiniz! Eğer Kota katılmayı kabul ederse katılacağınıza söz verdiniz yani-"
"Biliyoruz. Takıma katılacağız." Dedi Ryuuji Erika'nın sözünü keserek."
"Şimdi sadece Aoto'yu ikna etmemiz gerekiyor. Onu nasıl ikna edeceğiz. Babasını bulmak istediği için katılmayabilir."
Dedi Reika endişeli bir şekilde."Siz Aoto'yu bana bırakın, onu ben ikna ederim. Şimdi kalan üç kişiyi nasıl bulacağımızı düşünmemiz gerekiyor."
Dedi Tagi."Tamamdır. O zaman Aoto Tagi'de. Bence önce 3Ulara (umarım doğru yazmışımdır) katılıp katılamayacaklarını soralım. Zaten onlar kabul ederse takım tamamlanır." Diğerleri Shou'yu onayladı ve 3Uların evlerine gitmek için ayaklandılar."
.................................."...İşte böyle, eğer siz de kabul ederseniz takımımız tamamlanır. Geçen seferde sizin sayenizde futboll oynabilmiştik zaten." 3Ular sessizce heyecanlı heyecanlı konuşan Shou'nun sözlerini bitirmesini bekledikler."
"Çok üzgünüz Shou ama takıma katılmayız."
"Hadi ya... Gerçekten mi?"
"Maalesef, ailelerimiz liseye geçince derslerimiz konusunda daha fazla katılaştı.
Dikkatimizi hiçbir şeyin dağıtmasını istemiyorlar.""Okul kulüplerine katılmamıza bile izin vermediler." (Ben çizgi filmi izlerken bunların ailelerine çok sinir oluyordum ya.)
"Tüh, keşke tekrar beraber oynayabildeydik."
"Biz de yeniden beraber oynamayı çok isterdik. Üzgünüz arkadaşlar."
"Sorun değil, meşgul ettiğimiz için kusura bakmayın." Dedi Reika.
"Ne kusuru. Asıl buraya kadar geldiğiniz için teşekkür ederiz."
"Rica ederiz arkadaşlar. Daha sonra görüşürüz."
"Görüşürüz. Eğer müsait olursak maçlarınızı izlemeye geliriz."
......................................
Çocuklar 3U'ların evinden ayrıldıktan sonra parka oturmaya gittiler.
"3Uların kabul etmemesi hiç iyi olmadı. Şimdi üç oyuncuyu nereden bulacağız?" Dedi Erika.
"Bence eski beşinci sınıflara soralım. Eğer onlar da kabul etmezse Bay Nagabuchi'den yardım isteriz." Diye önerdi Reika.
"İyi fikir eski beşinci sınıfların numarası bende vardı. Arayayım hemen."
................................
"Harika! Neyseki beşinci sınıflar kabul etti. Sırada son kişi var."
"Son kişiyi nasıl bulacağız? Acaba direk Bay Nagabuchi'ye mi sorsak?" Dedi Tagi.
"Siz o konu hakkında endişelenmeyin. Benim aklımda birisi var."
Herkes şaşkın bir şekilde Shou'ya baktı.4.Bölüm sonu.
Yazdığım en uzun bölüm slm.
Artık takım kurma senaryosundan sıkıldığım için hepsini direk bu bölüme aktardım beşinci bölümde karakterimiz kesin olarak geliyor.
Eğer fic hakkında fikirleriniz ve teorileriniz olursa belirtmekten çekinmeyin.
Okuduğunuz için teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yırtıcılar - Victory Kickoff || monanew
FanficTakım dağıldığında ayrılan karakterlerimiz liseye geçmiş ve kendilerine yeni uğraşlar edinmişlerdi. Bir gün hepsinin kaderini tekrar bağlayan bir haber almışlardı. Merhabalar ben Mona. İlk ficim ile karşınızdayım bu animeyi çok seviyordum ve nostalj...