1.Bölüm

341 15 40
                                    

“Biliyorum eski takımın dağılalı uzun zaman oldu, sen de şuan yeni bir takımda oynuyorsun… Ancak sana güzel bir teklif yapmaya geldim.”
Shou'nun kafası karışmıştı, ne teklifiydiki bu?
“Sizi dinliyorum Bay Kinzou.”

Giriş bölümü sonu.

“Sizi dinliyorum Bay Kinzou.”

Shou telefonun öbür ucundan Bay Kinzo'nun derin bir nefes aldığını duydu.

“Hiç uzatmadan konuya gireceğim. Eski takımınız ile olan başarılarınız ve şirkete sağladığınız katkıyı başka hiçbir takım sağlayamadı bu yüzden Momoyama Predators lise takımını kurmayı düşünüyorum.”

Shou düşündü, şuan oynadığı takım Amarillo'da mutluydu ancak Amarillo ona eski takımının verdiği mutluluğu ve anıları vermiyordu. Shou çoğu zaman ‘tekrar Momoyama Predators ile oynasaydım nasıl olurdu?’ Diye içinden geçiriyordu.

Ve şimdi bu düşünceyi gerçekleştirebilirdi. Ancak eğer eski takım arkadaşları bu teklifi kabul etmezse ve yine takımda tek kalırsa hiçbir şeyin anlamı olmazdı.

“Diğerleri kabul etti mi?”

Diye sordu Shou.

“Reika ve Tagi kabul etti, biraz zor olsa da Erika'yıda ikna etmeyi başardık. Ancak Ouzou ve Ryuuji, Kota olmadığı ve yeni uğraşları oldukları için pek istekli değiller… İspanya'da oldukları için Aoto ve Kota'ya henüz ulaşamadım.”

Shou biraz düşündü, üçüzler ve Aoto takımdaki en güçlü kişilerdi zaten, eğer onları ikna edemezler ise bir anlamı olmazdı, öte yandan Erika, Reika ve Tagi ikna olmuştu… Shou onlar varsa takımı tekrar kurabileceğini düşündü, ilk takımı da Erika ile kurmamışlar mıydı zaten?

Yine de…

“Bay Kinzou… Bu çok güzel bir teklif ancak diğer arkadaşlarım olmadan takımda oynamak istemiyorum. Onlar olmadan Momoyama Predators tamamlanmış olmaz. Ayrıca şuan oynadığım Amarillo Fc takımında mutluyum, gayet iyi bir takım ve bu takımı kolay kolay bırakamam.”

Bay Kinzou, hattın diğer ucundan iç çekti.

“Biliyorum Shou, yine de teklifimi biraz düşünmelisin. Sizin oynadığınız takım en iyi Predators takımıydı.”

“Peki efendim, bana düşünmem için biraz süre verin lütfen.”

“Tamam o zaman, kadar vermek için iki gün süren var Shou. Lütfen o zamana kadar bana haber ver.”

“Tamam Bay Kinzou, aradığınız için teşekkür ederim.”

Shou telefonu kapatıp masanın üstüne koydu.

O sırada Bayan Oota dükkanı kapatmış, ve çocuklarını akşam yemeğine çağırmıştı. Shou ve kardeşi Suzu masaya oturunca aile yemek yemeğe başlamıştı.

“E~ neden aramışlar Shou?”

Shou lokmasını yutup konuşmaya başladı.

“Eski menajerimiz Bay Kinzou Predators'ı tekrar kurmak istiyormuş, onun için aramış.”

“Bu harika bir haber! Zaten eski takımını çok seviyordun Shou, diğerleri kabul etmiş mi peki?”
“Sadece Erika, Reika ve Tagi kabul etmiş, İspanya da oldukları için Aoto ve Kota'ya henüz ulaşamamışlar. Ouzo ve Ryuuji'de çok istekli değilmiş.”

“Eh, ilk seferde de böyle olmamış mıydı Shou? Kimse istememişti ama sen yine de takımı kurmayı başardın öyle değil mi?”

Shou kafasını salladı.

“Evet ama şuan Amarillo'da oynamaktan mutluyum, gerçekten çok güçlü bir takım ve bu takımı kurulup kurtulamayacağı belli olmayan bir takım için bırakmak istemiyorum.”

“Abi sen bu takımda oynarken eskisi kadar eğlenmiyorsun.”

Suzu'nun ilk kez konuşması ile bütün gözler ona döndü.

“Eski takımındayken gözlerinin içi parlıyordu, seni izleyince mutlu oluyordum. Momoyama Predators'dayken Futboll'u eğlenmek için oynuyordun. Ama bu takımda Futboll'u sadece kazanmak için oynuyor gibisin, ayrıca hiç de eğleniyor gibi görünmüyorsun abi.”

Suzu konuşması bitince tekrar yemeğine döndü. Shou ise şaşırmıştı.

“Sen ne zaman bu kadar mantıklı konuşmaya başladın Suzu?”

“Bunun benim mantıklı konuşmam ile bir ilgisi yok abi, uzaktan bakan biri bile aradaki farkı görebilir.”

“Suzu haklı Shou, eski takımın ile daha mutluydun. Bence o takımda tekrar oynama fırsatın varken bunu değerlendirmelisin.”

“Sanırım haklısınız anne ama biraz düşünmem gerekiyor.”

“Sen bilirsin hayatım, ne karar verirsen ver seni destekleyeceğiz.”

1.Bölüm sonu.

Aileye bak be.

Evet bu bölümünde sonuna geldik.

Şunu anlamış oldum ki asla uzun bölüm yazamıyorum.

Bölümü uzatmaya çalışınca saçma sapan birşey oldu ben bile ne yazdığımı anlamadım diğer kısımları silip burayı yayınlayıverdim.

İki üç bölüm sonra ana karakterimiz ile karşılaşacağız.

Okuduğunuz için hepinize teşekkür ederim.

Yırtıcılar - Victory Kickoff || monanew Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin