Selma hemen dışarı çıktı ve ortamı dinliyordu her insan gerçekten hiçbir şey olmamış gibi davranıyordu. Selma orada bir adamla birlikte konuşan Demir'i gördü. Gizlice yanlarına yaklaşıp dinlemeye başladı:
"Demir bak bizim bu zombi denilen yaratıkların üstünde deneyler yapmamız gerek gerçekten büyük para kazababiliriz var ya bide senin şu arkada sakladığım zombilerden 5 tanesini bu aksam eğlence için kullanıcam haberin olsun."
Demir iyice bir düşündükten sonra cevap verdi:
"Tamam ama ne yapacaksın Koray o geceki gibi mi? Yani ZOMBİ DÖVÜŞLERİ mi? Öyleyse varım tabi ama bak bir aksilik olmasın bazı misafirlerimiz var onları korkutmak istemeyiz."
Selma yeterince dinledikten sonra kaldıkları yere geri döndü, annesi ve Melisa çok mutlu görünüyorlardı bu mutluluğu bozmak istemedi.
Ertesi akşam herkes meydana indi ve Solmazlar da indi herkes oturdu ve sonra ışıklar açıldı . İki adam dövüşmek başladı o sırada zinciri bağlı 5 zombi onları yemeye çalışıyordu. Selma bu olayı gördü ve kalkıp gitti. Oysa Solmaz ve Melisa büyük bir zevkle izliyordu.
Solmaz da oradan ayrıldı lavaboya gidecekti o sırada oradan Demir geldi ve Solmaz'ın dudaklarına yapıştı. Solmaz dayanamadı ve soyundu sonra orada sevişmeye başladılar. Gece Melisa ve Selma odada yalnızdı. Solmaz Demir'le kalmıştı.
-4 Yıl Sonra-
-Bölüm Sonu-