~Silmek için basılı tuttum. Ve birden mesajın altında bir yazı çıktı.
"Az önce görüldü"~Silme tuşuna hızla bastım ama çok geçti, gördü bile. Ellerim titreyerek altta çıkan "yazıyor..." yazısına bakıyordum.
Hızla telefonu kapattım. Şu an gelecek mesaja bakabilecek durumda değildim.
Sinirle Taehyun'a baktım. Onu boğmayı o kadar çok istiyordum ki. Ama ben bir şey diyemeden özür dilemeye başladı. Ve malesef ki insanlara sert davranma konusunda iyi değilim. Hayatım boyunca kırılsamda kırmayan biri oldum. Evet belki buna enayilik denebilir ama bilmiyorum sadece böyleyim işte. Ona kızmak istemiyordum sadece mutsuz bir şekilde duruyordum öylece.T: Beni affedecek misin..?
Sustum
T: Cevap vermeyecek misin?
B: Seni bunun için silecek değilim ama sinirliyim sana, hemde fazlasıyla. Şu an seni kırmak istemiyorum sonra konuşalım, görüşürüz.
Dedim ve o an ki hissettiğim karmaşayla onun görüşürüz demesini bile beklemeden eve gittim.
Kendimi direkt yatağıma fırlattım. Utançtan yerin dibine girmiştim. Telefon ekranımı açtım, instagramdan bir bildirim vardı. Tam açacakken korkup vazgeçip telefonumu masanın üzerine koydum. Tavanı izleyip ne yapacağımı düşünüyordum. Tam o sırada instagramdan bir bildirim daha geldi. En sonunda illaki bakmam gerekecek düşüncesiyle korkumu yenip bildirime tıkladım. Vee evet mesaj öğretmenimdendi.
Buna ne cevap verebilirdim ki. Ben düşünürken tekrar mesaj geldi.
Y: Beomgyu, neden cevap vermiyorsun?
Hemen aklıma ilk gelen şeyi yazdım.
B: Hocam kusura bakmayın, arkadaşımla şakalaşıyordukta o yazdı.
GörüldüBir şey yazmasını bekliyordum ama yazmadı, ta ki tam telefonu kapatıyordum bir bildirim geldi.
Y: Sorun değil Beomgyu.
BEOMGYU MESAJI BEĞENDİTam sohbetten çıktım ki beklemediğim bir mesaj daha geldi.
Y: Anlamadığım kısmı, neden böyle bir mesajla şakalaşıyordunuz acaba?
Donup kaldım. Ama birden bire bir güven geldi ve ne yaptığımı fark etmeden kafamdan geçen şeyi direkt yazdım.
B: Hocam favori öğretmenimsiniz diye dalgasına böyle bir mesaj yazdı. Aklı sıra şaka yapıcaktı arkadaş, tekrar çok özür dilerim. Iyi akşamlar.
YEONJUN MESAJI BEĞENDİY: Sorun değil. Iyi akşamlar :)
BEOMGYU MESAJI BEĞENDİDüşüncelerim arasında kaybolmuşken uykuya dalmışım. Gözlerimi açtığımda sabah olmuştu. Okulumun başlamasına daha bir buçuk saat kadar vardı. Yarım saat içinde hazırlandım ve okula gittim. Evim okula yakındı 10 dakika içinde okulda oldum. Bugün nedensizce erken gitmek istemiştim. Belkide dün olan olaydan sonra onu...yani edebiyat öğretmenimi görmek istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐈 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐈'𝐦 𝐢𝐧 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐲 𝐭𝐞𝐚𝐜𝐡𝐞𝐫 (𝐘𝐞𝐨𝐧𝐠𝐲𝐮)
Teen FictionYeonjun, normal hayatına devam eden bir edebiyat öğretmeniydi. Ama o ki geldiği okula yeni gelen öğrecilerden biri ile her şey değişmeye başlayacaktı. Normal olarak bir öğretmenini sevdiğini düşünen Beomgyu, zamanla sevgisinin normal bir sevgi olmad...