Lunapark

89 10 11
                                    

Öncelikle fic'e yorum yapan okuyan herkese çok teşekkürler 😭😭 Uzun zamandır uygulamaya giremedim ve birden açınca bildirimleri görmek çok mutlu etti

~Ona bakıp gülümsedim. Sonrasında normal olarak sohbet ettik lunaparka varana kadar. Ve sonunda lunaparka vardık.~

Y: Hız trenine binelim mi Gyu?

B: Yaniii bilmem

Y: İstemessen binmeyiz sorun değil

Hız trenleri beni her zaman korkutmuştur ama onunla vakit geçirmek için korkmama rağmen bir yandan binmek istiyordum.

B: Hayırr hadi binelim

Sesimden korktuğum anlaşılmış gibiydi sanırım.

Y: Emin misin pek istiyor gibi tepki vermedin

B: Yani hız trenlerinden korkuyorum ama sorun değil bineliim

Y: Pekala öyle diyorsan öyle olsun

Sıraya girdik ve yaklaşık bir on dakika sıra bekledik. Sonunda sıra bize gelmişti, kalbim güm güm atıyordu. Binmek istediğim düşüncesiyle buraya geldim ama gelince bi korku oluşmuştu. Gerçekten isteyip istemediğimi sorguluyordum...

Y: Gyu sana sesleniyorum duymuyor musun?

B: Huh?

Y: Binmek zorunda değilsin istemezsen gidebiliriz

Kolundan tuttum ve trene binmek için yöneldim.

B: Hayıırr hadi kararımdan döndürme de bin

Gülümseyerek bindi. Hız treni yavaşça hızlanarak yerinden kalkıyordu. Benimde kalbim hız treniyle beraber giderek hızlanıyordu. Yukarı doğru çıkmaya başladı. Elime baktım tir tir titriyodu korkudan. Jun bana baktı, ellerime baktığımı gördü. Bakışlarını ellerime yöneltti, elimi sımsıkı tuttu.

Y: Ben yanındayım korkma sadece eğlenmeye çalış emin ol bir kere binince tekrar binmek isteyeceksin korkarsan sadece gözlerini kapat

B: Tamam

Tren en tepeye çıkmıştı. Birden bire hızlandı, ilk hızlandığında bi içim geçti korktum ama yanımda Jun varken o kadar da korkutucu gelmedi. Fırsattan istifade elini sımsıkı tutmuş olabilirim. Sonunda trenin sonuna geldik inince feleğim şaşmış gibi oldum, her an kuscak gibiydim. Ama yalan yok eğlenceliydi, ya da eğlenceli kılan onun yanımda olmasıydı... Jun çok eğlenmişe benziyordu.

Y: SUPERDIII

B: Tabi ne demessin

Y: Ne yanii hiç eğlenmedin mi

B: Şaka yapıyorum eğlendim tabii ama midem için aynısını söyleyemem

Yeonjun dalga geçercesine güldü.

Y: Neysee söyle bakalım şimdi ne yapmak istersinn

B: Hmm...DÖNME DOLAAAP

Y: Tamaam hadi o zaman önden buyurun bayım

Gülümsedim ve dönme dolaba gittik. Sakin sakin yukarı çıkıyorduk. En yukarıya geldiğimizde dönme dolabın durmasıyla birbirimize bakıyoduk.

B: Sanırım bir süre burda kalacağız

Y: Eee galiba

Camdan dışarıya baktım. Aşağısı çok güzel gözüküyordu.

B: Baksana çok güzel durmuyor mu manzara

Y: Güzel ama benim manzaram daha güzel

Jun gözlerime aşık aşık bakıyordu. O kadar hoşuma gitmişti ki söylediği. Full gözlerime odaklanmış gülümseyerek bakıyordu. Bakışırken gözlerim dudaklarına kaydı. Elini belime koydu beni kendine doğru çekip birden dudağıma yapıştı. Karnımda uçuşan kelebekleri hissediyordum sanki. Bir süre öyle kalakaldık. Dönme dolap tekrar hareket etmeye başlayıncaya kadar. Yavaşca benden ayrıldı gülerek yüzüme bakıyordu. Bende güldüm.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 16, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝐈 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐈'𝐦 𝐢𝐧 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐲 𝐭𝐞𝐚𝐜𝐡𝐞𝐫 (𝐘𝐞𝐨𝐧𝐠𝐲𝐮)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin