Tepki için teşekkür ederim.
Tepki:Sinirlendikleri zaman nasil davranirlardi?
Slenderman:Aslında,sinirlendiği zamanlarda etrafta olacağını düşünmüyorum,yani muhtemelen nasil olduğunu görmezsiniz ama bir yanlışlık yaptığınızda normalde aldığınız cezadan çok daha agır bir ceza alirsiniz.
Jeff the killer:Bu adam Muhtemelen huysuz sekilde ortalikta dolaşıp millete bulaşıcak,eğer onu rahatsız ederseniz size patlayacak.
Homicidial Liu:Liu,odasında durup,kimseyle konusmamaya çalışírdı,Fakat sully muhtemelen kendine hakim olamayıp birine bulaşıcak.
Ben D.:Çekilmez,gicik,sinir bozucu birine dönüşürdü.
Masky:Masky genel olarak sinirli biri,hem sinirli olup hem de ilaçlarını almadıysa geçmiş olsun,baģıracak,etraftaki eşyalara zarar verecek,belki sizede zarar verebilir.
Hoodie:Öncelikle demem gereken birşey varsa,geçmiş olsun.Bu adam genellikle sakin biriymis gibi görünse de,herkes onun sinirlendiğinde nasıl birine dönüştugunu biliyor,Herkese,herşeye zarar verecek,bağıracak ve cok zor sakinlesecek.
Ticci Toby:Tikleri artıcak,kendine ve çevresine zarar verecek,tabii bu kadar sinirli değilse,muhtemelen sadece çekilmez ve kaba biri olucaktir.
Eyeless Jack:Sinirlendiginde etrafta olmaz.Yani muhtemelen onu görmezsiniz.
Bloody Painter:Genel olarak sakin biri,bu yuzden sinirlenirse tam sinirlenir,muhtemelen çogu kisi o sinirliyken çevresinde olmaz.Çunku her an birine bulaşip kavga cikarabilir.
Red angel:Dürüst olmak gerekirse,ray'ın ne yapacağını kestiremiyorum,tek diyecegim Cezani muhtemelen verecek.
Jane the killer:Her iki cinsiyet için farklı davranacağını düsünüyorum,yani
Eger kizsaniz:
Alttan almaya calisicak,cevrenizde olmayacak ki size patlamasin.
Eger erkekseniz:
tek hatanizda size patlayacak.🕸🕸🕸🕸🕸🕸🕸🕸🕸🕸🕸🕸🕸🕸🕸
Bu tepkiyi yaparken zorlandim,ama olsun.
Umarim beğenmişsinizdir,oy verip istediginiz tepkiyi yazmayi unutmayin!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
༄✯𝐶𝑟𝑒𝑒𝑝𝑦𝑝𝑎𝑠𝑡𝑎 𝑇𝑒𝑝𝑘𝑖✯༄
Fanfiction➪𝐒𝐞𝐥𝐚𝐦,𝐤𝐢𝐭𝐚𝐩 𝐡𝐚𝐤𝐤𝛊𝐧𝐝𝐚𝐤𝛊 𝐛𝐢𝐥𝐠𝐢𝐥𝐞𝐫 𝐢𝐥𝐤 𝐛𝗼̈𝐥𝐮̈𝐦𝐝𝐞 𝐨𝐥𝐚𝐜𝐚𝐤 ➪Elimden geldiği kadar gerçekçi yazacağım. ➪𝐊𝐢𝐭𝐚𝐩𝐭𝐚 𝐲𝐚𝐳𝐚𝐧𝐥𝐚𝐫 𝐭𝐚𝐦𝐚𝐦𝐞𝐧 𝐛𝐚𝐧𝐚 𝐚𝐢𝐭𝐭𝐢𝐫,𝐁𝐚𝐬̧𝐤𝐚 𝐛𝐢𝐫 𝐤𝐢𝐭𝐚𝐩𝐭𝐚 𝐯𝐞...