𝐃𝐨𝐧𝐞 - 𝐄𝐝𝐨𝐭 ♡

49 3 0
                                    

𝗬/𝗻 𝗣𝗢𝗩 -

𝗜 𝘄𝗮𝘀 𝗱𝗼𝗻𝗲 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗘𝗱𝗼𝘁, 𝗵𝗶𝘀 𝗰𝗵𝗲𝗮𝘁𝗶𝗻𝗴 𝗮𝗻𝗱 𝗹𝗶𝗲𝘀, 𝗜 𝘄𝗮𝘀 𝗿𝗲𝗮𝗹𝗹𝘆 𝗱𝗼𝗻𝗲 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗶𝘁 𝗜 𝗰𝗼𝘂𝗹𝗱𝗻'𝘁 𝗱𝗼 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝗻𝗼 𝗺𝗼𝗿𝗲, 𝗜 𝗱𝗶𝗱𝗻'𝘁 𝘄𝗮𝗻𝘁 𝘁𝗼 𝗴𝗲𝘁 𝗲𝗺𝗯𝗮𝗿𝗿𝗮𝘀𝘀𝗲𝗱 𝗼𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗻𝗲𝘁 𝗮𝗻𝘆𝗺𝗼𝗿𝗲.

𝗜 𝘄𝗼𝗸𝗲 𝘂𝗽 𝘁𝗼 𝘀𝗼𝗺𝗲 𝘃𝗶𝗱𝗲𝗼𝘀 𝗼𝗻 𝗜𝗻𝘀𝘁𝗮𝗴𝗿𝗮𝗺 𝗮𝗻𝗱 𝘁𝗶𝗸𝘁𝗼𝗸, 𝗜 𝗵𝗲𝗮𝘃𝗶𝗹𝘆 𝘀𝗶𝗴𝗵𝗲𝗱 𝗮𝗻𝗱 𝗰𝗵𝗲𝗰𝗸𝗲𝗱, 𝘁𝗵𝗲 𝘃𝗶𝗱𝗲𝗼𝘀 𝗮𝗴𝗮𝗶𝗻 𝗜 𝘀𝗮𝗶𝗱 𝗶𝗻 𝗺𝘆 𝗵𝗲𝗮𝗱, 𝗜 𝘄𝗮𝘀 𝗱𝗼𝗻𝗲 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝘁𝗵𝗶𝘀. 𝗜 𝗵𝗮𝘃𝗲 𝘁𝗼 𝗯𝗿𝗲𝗮𝗸 𝘂𝗽 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗵𝗶𝗺 𝗜'𝗺 𝘁𝗼 𝗴𝗼𝗼𝗱 𝘁𝗼 𝗵𝗶𝗺, 𝗯𝘂𝘁 𝗜 𝘀𝘁𝗶𝗹𝗹 𝗹𝗼𝘃𝗲 𝗵𝗶𝗺 𝗜 𝘁𝗵𝗼𝘂𝗴𝗵𝘁.

𝗘𝗹𝗶 🫀 𝗺𝘆 𝘀𝗼𝘂𝗹
—————————————————————————

𝗘𝗹𝗶, 𝗮𝗴𝗮𝗶𝗻

𝗪𝗵𝗮𝘁 𝗺𝗮

𝗬𝗼𝘂 𝗰𝗵𝗲𝗮𝘁𝗲𝗱 𝗼𝗻 𝗺𝗲 𝗮𝗴𝗮𝗶𝗻 𝗵𝘂𝗵?

𝗡𝗮𝘄𝘄 𝗯𝗿𝗼 𝗱𝗼𝗻'𝘁 𝗲𝘃𝗲𝗻  𝗴𝗲𝘁
𝗦𝘁𝗮𝗿𝘁𝗲𝗱 𝗜'𝗺 𝗼𝗻 𝗺𝘆 𝘄𝗮𝘆

𝗗𝗼𝗻'𝘁 𝗲𝘃𝗲𝗻 𝘄𝗮𝘀𝘁𝗲 𝗺𝘆 𝘁𝗶𝗺𝗲
𝗜'𝗺 𝗻𝗼𝘁 𝗱𝗼𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝘆𝗼𝘂 𝗳𝗼𝗿
𝗿𝗲𝗮𝗹 𝗧𝗵𝗶𝘀 𝘁𝗶𝗺𝗲.
————————————————————————

𝗔𝗳𝘁𝗲𝗿 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗜 𝗯𝗹𝗼𝗰𝗸𝗲𝗱 𝗵𝗶𝗺 𝗼𝗻 𝗲𝘃𝗲𝗿𝘆𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝗜 𝗱𝗶𝗱𝗻'𝘁 𝗱𝗲𝘀𝗲𝗿𝘃𝗲 𝘁𝗵𝗶𝘀, 𝗜 𝗱𝗶𝗱 𝗲𝘃𝗲𝗿𝘆𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝗳𝗼𝗿 𝗵𝗶𝗺 𝗜 𝘀𝘁𝗮𝘆𝗲𝗱
𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗵𝗶𝗺 𝗲𝘃𝗲𝗻 𝘁𝗵𝗼𝘂𝗴𝗵 𝗜 𝗸𝗻𝗲𝘄 𝗵𝗲 𝘄𝗮𝘀 𝗰𝗵𝗲𝗮𝘁𝗶𝗻𝗴.

𝗔𝗯𝗼𝘂𝘁 𝟮𝟬 𝗺𝗶𝗻𝘂𝘁𝗲𝘀 𝗹𝗮𝘁𝗲𝗿 𝗜 𝗵𝗲𝗮𝗿𝗱 𝗮 𝗿𝗶𝗻𝗴 𝗮𝘁 𝗺𝘆 𝗱𝗼𝗼𝗿, 𝗜 𝗱𝗶𝗱𝗻'𝘁 𝗿𝗲𝗮𝗹𝗹𝘆 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗸 𝘁𝗼 𝗺𝘂𝗰𝗵 𝗮𝗯𝗼𝘂𝘁 𝗶𝘁 𝘀𝗶𝗻𝗰𝗲 𝗺𝘆 𝗺𝗼𝗺 𝘂𝘀𝘂𝗮𝗹𝗹𝘆 𝗰𝗼𝗺𝗲𝘀 𝗵𝗼𝗺𝗲 𝗮𝘁 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝘁𝗶𝗺𝗲. 𝗜 𝗼𝗽𝗲𝗻𝗲𝗱 𝘁𝗼 𝘀𝗲𝗲 𝗘𝗹𝗶 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝘀𝘁𝗮𝗻𝗱𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗲𝗿𝗲.

"𝗕𝗿𝗼." 𝗜 𝘀𝗮𝗶𝗱. "𝗠𝗮, 𝗰𝗼𝗺𝗲 𝗼𝗻." 𝗛𝗲 𝘀𝗮𝗶𝗱 𝘁𝗿𝘆𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗼 𝗴𝗿𝗮𝗯 𝗺𝘆 𝗵𝗮𝗻𝗱. "𝗡𝗼 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗮 𝗰𝗵𝗲𝗮𝘁𝗲𝗿, 𝘆𝗼𝘂 𝘀𝗵𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗴𝗼 𝘁𝗼 𝗵𝗲𝗹𝗹 𝗯𝗿𝗼." 𝗜 𝘀𝗮𝗶𝗱.

"𝗡*𝗴𝗴𝗮, 𝗹𝗲𝘁 𝗺𝗲 𝗶𝗻 𝘀𝗶𝗻𝗰𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝘄𝗮𝗻𝘁 𝘁𝗼 𝗴𝗲𝘁 𝗱𝗶𝘀𝗿𝗲𝘀𝗽𝗲𝗰𝘁𝗳𝘂𝗹." 𝗛𝗲 𝘀𝗮𝗶𝗱. "𝗡𝗼 𝗜 𝘁𝗼𝗹𝗱 𝗺𝘆𝘀𝗲𝗹𝗳 𝗜 𝘄𝗮𝘀 𝗳𝗼𝗿 𝗿𝗲𝗮𝗹 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝘁𝗶𝗺𝗲, 𝘀𝗼 𝗴𝗲𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝗳*𝗰𝗸 𝗼𝘂𝘁 𝗼𝗳 𝗵𝗲𝗿𝗲 𝗘𝗹𝗶." 𝗜 𝘀𝗮𝗶𝗱.

𝗜 𝘀𝗵𝘂𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗼𝗼𝗿 𝗼𝗻 𝗵𝗶𝗺 𝗮𝗻𝗱 𝘄𝗮𝗹𝗸𝗲𝗱 𝗯𝗮𝗰𝗸 𝘂𝗽 𝘁𝗼 𝗺𝘆 𝗿𝗼𝗼𝗺 𝗜 𝘄𝗲𝗻𝘁 𝘁𝗼 𝘀𝗹𝗲𝗲𝗽 𝗳𝗼𝗿 𝗮 𝗳𝗲𝘄 𝗵𝗼𝘂𝗿𝘀. 𝗜 𝗰𝗼𝘂𝗹𝗱𝗻'𝘁 𝘀𝘁𝗼𝗽 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗸𝗶𝗻𝗴 𝗮𝗯𝗼𝘂𝘁 𝗘𝗹𝗶 𝗜 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝗺𝗶𝘀𝘀𝗲𝗱 𝗵𝗶𝗺, 𝗮𝗻𝗱 𝗜 𝗸𝗻𝗲𝘄 𝗶𝘁 𝘄𝗮𝘀 𝘀𝗼𝗺𝗲𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝘁𝗮𝗸𝗲 𝗺𝗲 𝗮 𝗹𝗼𝗻𝗴 𝘁𝗶𝗺𝗲 𝘁𝗼 𝗴𝗲𝘁 𝗼𝘃𝗲𝗿 𝗯𝗲𝗰𝗮𝘂𝘀𝗲 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗮𝘁.

𝗜 𝘄𝗼𝗸𝗲 𝘂𝗽 𝘁𝗼 𝘀𝗼𝗺𝗲𝗼𝗻𝗲 𝗼𝗽𝗲𝗻𝗶𝗻𝗴 𝘂𝗽 𝗺𝘆 𝗿𝗼𝗼𝗺 𝗱𝗼𝗼𝗿. 𝗜𝘁 𝘄𝗮𝘀 𝗘𝗹𝗶 𝗮𝗴𝗮𝗶𝗻. "𝗪𝗵𝘆 𝘆𝗼𝘂 𝗵𝗲𝗿𝗲 𝗮𝗴𝗮𝗶𝗻, 𝗮𝗻𝗱 𝗵𝗼𝘄 𝘆𝗼𝘂 𝗴𝗲𝘁 𝗶𝗻?" 𝗜 𝘀𝗮𝗶𝗱. "𝗬𝗼 𝗺𝗼𝗺 𝗹𝗲𝘁 𝗺𝗲 𝗶𝗻." 𝗛𝗲 𝘀𝗮𝗶𝗱. 𝗜 𝗿𝗲𝗺𝗲𝗺𝗯𝗲𝗿𝗲𝗱 𝗜 𝗳𝗼𝗿𝗴𝗼𝘁 𝘁𝗼 𝘁𝗲𝗹𝗹 𝗺𝘆 𝗺𝗼𝗺 𝗜 𝗯𝗿𝗼𝗸𝗲 𝘂𝗽 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗵𝗶𝗺. "𝗘𝗹𝗶 𝗴𝗼 𝗽𝗹𝗲𝗮𝘀𝗲." 𝗜 𝗿𝗲𝘀𝗽𝗼𝗻𝗱𝗲𝗱 𝘄𝗶𝘁𝗵.

"𝗖𝗼𝗺𝗲 𝗼𝗻 𝗴𝗶𝗿𝗹 𝗜 𝗸𝗻𝗼𝘄 𝘆𝗼𝘂 𝗺𝗶𝘀𝘀 𝗺𝗲." 𝗛𝗲 𝘀𝗮𝗶𝗱. "𝗡𝗼 𝗻*𝗴𝗴𝗮 𝗜 𝗱𝗼𝗻'𝘁, 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗱𝗲𝗹𝘂𝘀𝗶𝗼𝗻𝗮𝗹." 𝗜 𝘀𝗮𝗶𝗱. "𝗜'𝗹𝗹 𝗰𝗵𝗮𝗻𝗴𝗲, 𝗜 𝗽𝗿𝗼𝗺𝗶𝘀𝗲 𝗺𝗮, 𝘀𝗵𝗲 𝘄𝗮𝘀 𝗼𝗻𝗹𝘆 𝗴𝗶𝘃𝗶𝗻𝗴 𝗺𝗲 𝗮 𝗹𝗮𝗽 𝗱𝗮𝗻𝗰𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝘄𝗮𝘀 𝗶𝘁." 𝗛𝗲 𝘀𝗮𝗶𝗱.

"𝗪𝗵𝗮𝘁𝗲𝘃𝗲𝗿 𝗘𝗹𝗶 𝗜 𝗱𝗼𝗻'𝘁 𝗰𝗮𝗿𝗲 𝗮𝗻𝘆𝗺𝗼𝗿𝗲 𝗱𝗼 𝘄𝗵𝗮𝘁𝗲𝘃𝗲𝗿 𝘆𝗼𝘂 𝘄𝗮𝗻𝘁 𝘁𝗼 𝗱𝗼, 𝗯𝗲 𝘆𝗼𝘂𝗻𝗴 𝗯𝘂𝘁 𝗜 𝗹𝗲𝘁 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝗴𝗼 𝗼𝗻 𝗳𝗼𝗿 𝘁𝗼𝗼 𝗹𝗼𝗻𝗴 𝟯 𝘆𝗲𝗮𝗿𝘀 𝗜 𝗵𝗮𝘃𝗲 𝗹𝗼𝘃𝗲𝗱 𝘆𝗼𝘂 𝘀𝗼 𝗺𝘂𝗰𝗵." 𝗜 𝘀𝗮𝗶𝗱, 𝘄𝗵𝗶𝗹𝗲 𝘁𝗲𝗮𝗿𝗶𝗻𝗴 𝘂𝗽, 𝗰𝗮𝗺𝗲 𝗼𝘃𝗲𝗿 𝘁𝗼 𝗺𝘆 𝗯𝗲𝗱 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁𝗲𝗱 𝗰𝗼𝗺𝗳𝗼𝗿𝘁𝗶𝗻𝗴 𝗺𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝗜 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝗹𝗲𝘁 𝗵𝗶𝗺, 𝗜 𝘄𝗮𝗻𝘁𝗲𝗱 𝘁𝗼 𝗯𝗲 𝗺𝗮𝗱 𝗮𝘁 𝗵𝗶𝗺 𝗯𝘂𝘁 𝗜 𝗰𝗼𝘂𝗹𝗱𝗻'𝘁 𝗜 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝗹𝗼𝘃𝗲𝗱 𝗵𝗶𝗺 𝘄𝗮𝘆 𝘁𝗼 𝗺𝘂𝗰𝗵 𝘁𝗼 𝗹𝗲𝘁 𝗵𝗶𝗺 𝗴𝗼."

𝗥𝗶𝗽 𝗘𝗱𝗼𝘁 𝗕𝗮𝗯𝘆𝘆





















𝗥𝗶𝗽 𝗡𝗼𝘁𝘁𝗶, 𝗥𝗶𝗽 𝗘𝗱𝗼𝘁 𝗯𝗮𝗯𝘆. 💔🕊

𝐒𝐮𝐠𝐚𝐫𝐇𝐢𝐥𝐥 𝐈𝐦𝐚𝐠𝐢𝐧𝐞𝐬 ♡ ♡Where stories live. Discover now